Учёт

ҚҚС қайтару туралы

196

Даудын түрі: салықтық даулар

Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға

Салық түрі: ҚҚС қайтару


Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі-уәкілетті орган) Мемлекеттік кірістер аумақтық департаментінің (бұдан әрі – салық органы) есепке жатқызылатын ҚҚС бюджетке төлеуге жатпайтын, қайтаруға расталмаған есептелген салық сомасынан асып кеткен сомасы туралы тексеру нәтижелері туралы хабарламаға «Т» Компаниясының апелляциялық шағымын алды.

Іс материалдарынан көрініп тұрғандай, салық органы қайтаруға ұсынылған қосылған құн салығы (ҚҚС) сомаларының дұрыстығын және 2022ж.18.03. бастап 2022 ж.30.06. кезең үшін ҚҚС есептеудің дұрыстығы мен уақтылы төленуін растау мәселелері бойынша тақырыптық салықтық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша бюджетке төленуге жатпайтын, қайтаруға расталмаған есептелген салық сомасынан есепке жатқызылатын ҚҚС-тың асып кету 29 792,5 мың теңге мөлшерінде сомасы туралы 2022ж. 29.11. №463 тексеру нәтижелері туралы хабарлама шығарылды.

«Т» Компаниясы салық органының қорытындыларымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда салық органының шешімінің күшін жоюды сұрайды.

Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының 2) тармақшасын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018ж.19.03. №391 бұйрығымен бекітілген қосылған құн салығының асып кету сомасының дұрыстығын растау мақсатында қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидаларын бұзу ҚҚС сомаларын қайтаруға растамау үшін негіз болып табылады. қайтаруға жатпайтын 59 625,6 мың теңгені құрады: «Пирамида» есебінің нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар бойынша-40,5 мың теңге; ТБЖ қолдану нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар бойынша-29 792,5 мың теңге; Басқа себептер бойынша – 29 792,5 мың теңге (акт бөлімі 2.13).

Салық органының осы тұжырымымен «Т» Компаниясы Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018ж. 19.03. №391 бұйрығымен бекітілген ҚҚС асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін (ТБЖ) қолдану қағидаларының 43-тармағымен ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау мақсатында «Пирамида» есебі мынадай жағдайларда қалыптастырылатыны анықталғандықтан келіспейді егер тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген баллдар шегінен аспаса.

 «Т» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттегеннен кейін уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Салық кодексінің 152-бабында ҚҚС асып кеткен сомалардың дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексерулер жүргізу ерекшеліктері көзделген.

Салық кодексінің 152 - бабының 11-тармағына сәйкес салық төлеуші (салық агенті) ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) Ақпараттық жүйелер мәліметтерін зерделеу және талдау негізінде салық органдары жүзеге асыратын бақылау нәтижелері «Пирамида» талдамалық есебі болып табылады.

Салық кодексінің 1-тармағының 75-тармағына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесі – электрондық нысанда жазылған шот-фактураларды қабылдау, өңдеу, тіркеу, беру және сақтау жүзеге асырылатын уәкілетті органның ақпараттық жүйесі.

Бұдан басқа, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019ж.22.04. №370 бұйрығымен электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде электрондық нысанда шот-фактураны жазып беру Қағидалары және оның нысандары бекітілді.

Салық кодексінің 152 - бабы 12-тармағының 2) тармақшасына сәйкес тексерілетін салық төлеушінің өнім берушілері бойынша тақырыптық тексеру аяқталған күні «Пирамида» есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді.

Бұдан басқа, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018ж.19.03. №391 бұйрығымен ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын, сондай – ақ тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын растау мақсатында қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидалары (бұдан әрі - №391 қағидалар) бекітілгенін көрсету қажет.

№ 391 қағидалар Салық кодексінің 137-бабының 2-тармағына және 429-бабының 10-тармағына және «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және ТБЖ қолдана отырып, ҚҚС асып кеткен сомаларды қайтару тәртібін белгілейді.

Мәселен, №391 Қағидалардың 11 және 45-тармақтарына сәйкес қайтаруға ұсынылған ҚҚС асып кеткен сомалардың дұрыстығын, сондай-ақ бюджеттен қайтарылған, оған қатысты оңайлатылған қайтару тәртібі қолданылған ҚҚС сомаларының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексеру жүргізу кезінде мемлекеттік кіріс органы тексерілетін салық кезеңі үшін ақпараттық жүйені қолдана отырып, тексерілетін көрсетілетін қызметті алушы бойынша талдамалық жеткізушілер туралы «Пирамида» есебі.

«Пирамида» есебі Салық төлеуші ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) АЖ мәліметтерін, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардан, жергілікті атқарушы органдардан, уәкілетті тұлғалардан алынған мәліметтерді, сондай-ақ салық төлеушінің қызметі туралы басқа да құжаттарды және (немесе) мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асыратын бақылау нәтижелері болып табылады.

№ 391 Қағидалардың 52-тармағына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілерде «Пирамида» есебінің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде, ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау талапта және (немесе) салық өтінішінде көрсетілген, тауарларды, жұмыстарды жеткізушілерге тиесілі ҚҚС асып кету сомасына азайтылған сомалар шегінде жүргізіледі, мынадай фактілерді ескере отырып, бірақ олармен шектелмей, салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған қызметтер:

  • Өнім берушідегі ҚҚС бойынша салық есептілігінде көрсетілген мәліметтер және (немесе) электрондық шот – фактуралардың (бұдан әрі-ЭШФ) АЖ және МҚҚ-ның басқа да АЖ мәліметтері арасындағы алшақтықтар;
  • 2) өнім берушіде ҚҚС бойынша салық есептілігінде көрсетілген мәліметтер және (немесе) сатылған тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша шот-фактуралар тізілімінде көрсетілген мәліметтер мен сатып алушының өзі сатып алған тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша шот-фактуралар тізіліміндегі мәліметтер арасындағы сәйкессіздіктер.

№391 Қағидалардың 67-тармағында тақырыптық тексеру аяқталған күні Салық кодексінің 152-бабының 12-тармағына сәйкес тексерілетін көрсетілетін қызметті алушының өнім берушілері бойынша «Пирамида» есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған, ҚҚС сомаларының дұрыстығы расталмаған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді деп көзделген.

«Т» Компаниясының тақырыптық тексеруі 2022 жылғы 2 тоқсандағы ҚҚС бойынша декларацияда көрсетілген ҚҚС 29 792,5 мың теңге сомасында асып кетуін қайтару туралы талап негізінде 2022ж.01.04. бастап 2022ж.30.06. дейінгі кезеңде жүргізілді.

«Т» Компаниясының негізгі қызметі – «басқа машиналар мен жабдықтардың көтерме саудасы».

Салықтық тексеру актісіне сәйкес ҚҚС асып кетуі Қазақстан Республикасында кабельдік өнімді сатып алуға және осы тауарды Ресей Федерациясына (РФ) сатуға байланысты құрылды. Кабельді жеткізу 29 792,5 мың теңге сомасына «Л» Компаниясы жүргізді.

Салық кодексінің 152 - бабының 1-тармағына сәйкес ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексеру ҚҚС бойынша декларацияда көрсетілген ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талапты (бұдан әрі - ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талап) ұсынған салық төлеушіге қатысты ТБЖ қолданумен жүргізіледі.

№391 Қағидалардың 38-тармағына сәйкес тәуекелдерді басқару дәрежесі осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесінің өлшемшарттары бойынша балл берудің автоматтандырылған есебі негізінде тәуекел дәрежесін айқындайды, олар бойынша талдамалық есеп қалыптастырылатын тәуекел аймағындағы салық төлеушілер санатына жатқызылған салық төлеушілерді айқындау мақсатында тақырыптық тексерулер жүргізу кезінде АЖ-ны пайдалана отырып, ҚҚС асып кетуін растау мақсатында «Пирамида» және оңайлатылған тәртіппен қайтаруға жататын ҚҚС асып кету сомасын анықтау кезінде.

Бұл ретте №391 Қағидалардың 39-тармағында салық төлеушінің салық пайдасын (салық үнемдеуін) алу және салық төлемдерін азайту мақсатында өзінің заңсыз әрекеттерінен пайда алу тәуекелін айқындау үшін жария етуге жатпайтын құпия ақпарат болып табылатын, оның ішінде тәуекел дәрежесін (деңгейін) бағалау жүргізілген салық төлеушіге критерийлер қолданылатыны белгіленген.

№ 391 Қағидалардың 43-тармағына сәйкес Қаржы министрінің 2022ж. 28.03. №317 бұйрығына (бұдан әрі – ҚҚС асып кетуін қайтару қағидалары) сәйкес өзгерістер мен толықтырулар енгізуді ескере отырып, егер тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Комитет белгілеген баллдар шегінен аспаса, онда мұндай салық төлеушілер бойынша есеп қалыптастырылады «Пирамида».

Қаралып отырған жағдайда, Салық органынан ақпаратынан «Т» компаниясының тәуекел дәрежесінің критерийлері 115 баллды құрағаны шығады.

Осылайша, тәуекел критерийлерін пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген баллдар шегінен 350 балдан аспады, олар жария етілмейтін құпия ақпарат болып табылады, оның ішінде тәуекел дәрежесін (деңгейін) бағалау жүргізілген салық төлеушіге осыған байланысты «Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген баллдар шегінен жеткізушілерге».

ҚҚС асып кетуін қайтару қағидаларының 52-тармағында тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілерде «Пирамида» есебінің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде, ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау талапта және (немесе) салық өтінішінде көрсетілген, тауарларды берушілерге тиесілі ҚҚС асып кету сомасына азайтылған сомалар шегінде жүргізілетіні көзделген, салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған жұмыстар, қызметтер.

Салықтық тексеру актісінен қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың (ТБЖ) болуына байланысты қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы «Л» Компаниясының өнім берушісі бойынша 29 792,5 мың теңгені құрады. ЭШФ АЖ деректері мен әртүрлі деңгейлерде сату бойынша ҚҚС бойынша салық есептілігі деректері арасындағы алшақтық мынадай өнім берушілер бойынша 123 563,5 мың теңге (ең аз сома 29 792,5 мың теңге) сомасына белгіленген:

- «И» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша ҚҚС 101 489,3 мың теңге сомасында есепке жатқызылды, бұл ретте сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 31 835,4 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 69 654,0 мың теңге сомасына белгіленді, талдамалық есепті қалыптастыру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою үшін аумақтық салық органына сұрау салу 2022ж.16.11. №463-4 жіберілді (бұдан әрі-бұзушылықтарды жоюға сұрау салу);

- «К» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 641 723,9 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 610 056,1 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 31 667,7 мың теңге сомасына белгіленді, 2022ж.16.11. №463-5 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді;

- «Г» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 99 054,3 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 79 226,7 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 19 827,6 мың теңге сомасына белгіленді, 2022ж.16.11. №463-6 бұзушылықтарды жоюға сұраныс жолданды;

- «И» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 68 593,9 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 67 130,5 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 1 463,3 мың теңге сомасында белгіленді, 2022ж.16.11. №463-7 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді;

- «А» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 315 223,9 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 314 412,6 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 811,3 мың теңге сомасында белгіленді, 2022ж.16.11. №463-8 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді.;

-«S» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 2 593,5 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 2 459,2 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 134,3 мың теңге сомасында белгіленді, 2022ж.16.11. №463-9 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді;

-«D» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 22 113,7 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, ал сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 22 108,8 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 4,9 мың теңге сомасында белгіленді, 2022ж.16.11. №463-10 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді;

- «As» Компаниясы ЭШФ деректері бойынша 13 511,3 мың теңге сомасында ҚҚС есепке жатқызылды, сату бойынша ҚҚС ТҚН деректеріне сәйкес 13 510,9 мың теңге сомасында көрсетілді, алшақтық 0,4 мың теңге сомасында белгіленді, 2022ж.16.11. №463-11 бұзушылықтарды жоюға сұрау салу жіберілді.

Осылайша, Салық кодексінің 152-бабы 1-тармағының нормаларын және ҚҚС асып кетуін қайтару қағидаларын ескере отырып, салықтық тексеру нәтижелері бойынша ТБЖ қолдануға байланысты 29 792,5 мың теңге сомасында ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамау негізді болып табылады.

«Т» Компаниясының құжаттарды ұсынбауына байланысты ҚҚС асып кеткен соманы қайтаруға растамау жөніндегі дәлелдеріне қатысты Салық кодексінің 387-бабының 1-тармағына сәйкес Халықаралық тасымалдар бойынша қызметтерді сату бойынша айналымға нөлдік мөлшерлеме бойынша салық салынатынын атап өткен жөн.

Егер тасымалдауды ресімдеу осы баптың 4-тармағында белгіленген бірыңғай халықаралық тасымалдау құжаттарымен жүзеге асырылса, осы тараудың мақсаттары үшін тасымалдау халықаралық болып саналады.

Салық кодексінің 387-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына сәйкес халықаралық автомобиль қатынасында жүктерді тасымалдау кезінде халықаралық тасымалдарды растайтын құжаттар - тауар-көлік жүкқұжаты болып табылады.

Салық кодексінің 447-бабының 1-тармағында тауарлардың экспортын растайтын құжаттар:

  • өзгерістерді, толықтыруларды және оларға қосымшаларды ескере отырып, шарттар (келісімшарттар) (бұдан әрі - олардың негізінде тауарлардың экспорты жүзеге асырылатын шарттар (келісімшарттар);
  • аумағына тауарлар импортталған Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің салық органының белгісі бар тауарларды әкелу және жанама салықтарды төлеу туралы, жанама салықтарды төлеу және (немесе) босату және (немесе)төлеудің өзге де тәсілі туралы өтініш (қағаз жеткізгіште түпнұсқада немесе көшірмеде не электрондық нысанда);
  • тауарлардың Еуразиялық экономикалық одаққа мүше бір мемлекеттің аумағынан Еуразиялық экономикалық одаққа мүше екінші Мемлекеттің аумағына өткізілуін растайтын тауарға ілеспе құжаттардың көшірмелері.

Халықаралық жүктерді тасымалдау шарты туралы конвенцияға (бұдан әрі - Конвенция) сәйкес халықаралық жүктерді автомобильмен тасымалдаудың негізгі құжаты халықаралық тауар-көлік жүкқұжаты (бұдан әрі - CMR) болып табылады, оны жөнелтуші Конвенция талаптарына сәйкес толтырады, бланкке осы үшін бөлінген нөмірленген бағандар мен жолдарға қатаң айқындалған мәліметтер енгізіледі.

Сонымен, Конвенцияның 6-тармағында CMR келесі деректерді қамтуы керек екендігі анықталды:

а) оны жасау орны мен күні;

  1. b) жіберушінің аты-жөні және мекен-жайы;
  2. c) көлік агентінің аты-жөні және мекен-жайы;
  3. d) жүкті тасымалдауға қабылдау орны мен күні және оны жеткізу орны;
  4. e) алушының аты-жөні және мекен-жайы;
  5. f) жүк сипатының қабылданған белгісі және оның қаптамасының түрі және қауіпті жүктерді тасымалдау жағдайында олардың әдетте танылған белгісі;
  6. g) жүк орындарының саны, олардың ерекше таңбалануы және нөмірлері;
  7. h) жүктің брутто салмағы немесе басқа өлшем бірліктерінде көрсетілген жүктің мөлшері;
  8. i) тасымалдауға байланысты шығыстар (тасымалдау құны, қосымша шығыстар, кедендік баждар мен алымдар, сондай-ақ шарт жасалған сәттен бастап жүкті тапсырғанға дейінгі өзге де шығыстар);
  9. j) кедендік рәсімдерді орындау үшін талап етілетін нұсқаулықтар және басқалар;

к) тасымалдау осы Конвенцияда белгіленген талаптарға сәйкес кез келген ескертпеге қарамастан жүргізілетінін көрсету.

Салық органының түсіндірмесіне сәйкес, негізгі қызметі басқа пошта және курьерлік қызмет болып табылатын «Д» Компаниясы жүк тасымалдаушы болып табылады. Қаралып отырған жағдайда «Т» Компаниясы мен «Д» Компаниясы арасында пошта байланысы қызметтерін көрсетуге 2022ж. 14.04. №10348-ДП-2022 шарт жасалды. Шартта тасымалданатын жүк туралы Елеулі ақпарат ашылмаған, жеткізу құны, жеткізу тәртібі мен шарттары көрсетілмеген. Шарттың мәні-құжаттарды, сәлемдемелерді және басқа жүктерді жіберу бойынша қызметтерді жүзеге асыру. Шарттың 4.17-тармағына сәйкес клиент жүкқұжатта көрсетілген деректердің дұрыстығы мен дәлдігі үшін жауап береді, тексеруге жүкқұжаттар ұсынылмаған.

Салық органының түсіндірмесінде сондай-ақ «Д» Компаниясының ЭШФ АЖ сәйкес «Т» Компаниясының атына 2022ж.16.06. бастап 154,4 мың теңге сомасына, 2022ж. 23.06. бастап құжаттарды, сәлемдемелерді және басқа да жүктерді жіберу бойынша қызметтер көрсетуге 8,6 мың теңге сомасына 2 шот-фактура жазылғаны көрсетілген. Бұл ретте, сайтта www.dpd.kz «Д» Компаниясының қызметтері бағасының құнын есептеудің автоматты калькуляторы бар. Тасымалданатын жүк туралы деректерді енгізу кезінде көрсетілген қызметтер үшін «Т» Компаниясы жүргізген төлем сомасы берілген шот-фактураларда көрсетілген деректерге сәйкес келмейді.

Салық органының түсіндірмесіне сәйкес салықтық тексеру актісінде мемлекеттік бақылаудан өткені туралы талон құжатының болмауы туралы Салық кодексінің 442-бабының 2-тармағы дұрыс көрсетілмеген.

Салық органының түсіндірмесінен «Т» Компаниясы тексерілетін кезеңдегі экспортты растау үшін тексеру жүргізу барысында CMR толық көлемде ұсынылмағаны, тек екі CMR көшірмелері ұсынылғаны шығады:

- CMR №127, оның алушысы «Т» Компания, (РФ) тасымалданатын тауардың түрі 4,18 м. текше метр, салмағы 831,5 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады;

- CMR №127, оның алушысы «Т» Компания (РФ), тасымалданатын тауардың түрі 0,92 м.текше метр, салмағы 198 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады.

CMR деректерінде толтыру бөлігінде бұзушылықтар бар, яғни мәліметтер жоқ:

- 10-баған-СЭҚ ТН коды;

- 16-баған-көлік компаниясының деректемелері, заңды мекенжайы және ұйымның мөрі;

- 23-баған-жол парағының нөмірі, жүргізушінің аты-жөні және мөртабан;

- 25, 26-баған-келу уақыты, автокөлік құралының тіркеу нөмірі (егер болған жағдайда жартылай тіркеме), автокөлік құралының маркасы;

– 24-баған-жүк алушымен толтырылатын түсіру күні мен уақыты.

Айта кету керек, «Т» Компаниясы шағымға көрсетілген CMR-ден басқа мынадай CMR қоса берілген:

  • CMR №127, алушысы «С» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауардың түрі 4,74 куб.метр салмағы 2000,460 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады;
  • CMR №127, алушысы «К» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауар түрі 8,88 куб.метр, салмағы 1901,450 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады;
  • CMR №127, оның алушысы «ГК» Компания (РФ), «Т» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауардың түрі 0,13 куб.метр, салмағы 41,35 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады;
  • CMR №127, оның алушысы «Э» Компания (РФ), «Т» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауардың түрі 8,05 куб. метр мөлшеріндегі кабель, салмағы 2013,310 кг, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады.
  • CMR №127, оның алушысы «Э» Компания (РФ), «Т» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауардың түрі 0,88 куб.метр, салмағы 230,4 кг кабель, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады.
  • CMR №127, оның алушысы «Э» Компания (РФ), «Т» Компания (РФ) болып табылады, тасымалданатын тауардың түрі 0,78 куб.метр мөлшеріндегі кабель, салмағы 115 кг, тасымалдаушы «Д» Компаниясы болып табылады.

Шағымға қоса берілген CMR де бағандар толтырылмаған:

- 10 «СЭҚ ТН коды»;

- 15 «Төлем шарттары»;

- 16 «тасымалдаушының мөрі бар тасымалдаушының деректемелері»;

- 19 «төлеуге жатады» (жөнелтуші, валюта, алушы);

- 20 «ерекше келісілген шарттар» (міндетті төлемдер, төлем сомасы, жеткізу мерзімі, жүкті сақтандыру ерекшеліктері);

- 22 «жүк тиеуге келді» (___сағат. ___мин.);

- 23 «жол парағы» (нөмірі, күні жүргізушінің аты-жөні және мөртабан);

- 24 «жүк алынды» (түсіруге келу _ сағат _ мин)

- 25, 26 - келу уақыты, автокөлік құралының тіркеу нөмірі (егер болған жағдайда жартылай тіркеме), автокөлік құралының маркасы

Осылайша, Салық кодексінің 387, 447-баптарын ескере отырып, «Т» Компаниясы CMR ұсынған Конвенция нормаларында толық ақпарат жоқ.

Баяндалғанды ескере отырып, Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының 2) тармақшасы және салықтық тексеру нәтижелері бойынша №391 Қағидалардың 52 және 67-тармақтары негізінде 29 792,5 мың теңге сомасында ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамау негізді болып табылады.

Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша тексеру нәтижелері туралы шағым жасалған хабарламаны өзгеріссіз, ал шағымды қанағаттандырмай қалдыру туралы шешім қабылданды.

Теги: {=this.Name}