Учёт

Решение апелляционной комиссии МФ РК. КПН, НДС раздельный учет, дополнительный НДС в зачет по СХ-производителям (гос.яз)

745

ҚР Қаржы министрлігі (бұдан әрі-уәкілетті орган) корпоративтік табыс салығын (КТС) және қосылған құн салығын (ҚҚС) есептеу туралы аумақтық мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі – салық органы) тексеру нәтижелері туралы хабарламаға «U» Компаниясының апелляциялық шағымын алды.

Іс материалдарынан көрініп тұрғандай, салық органы 2018ж.01.01. бастап 2020ж.31.12. аралығындағы кезеңде салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді есептеудің дұрыстығы және уақытылы төлеу мәселесі бойынша «К» Компаниясына тақырыптық салықтық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша 6 527,4 мың теңге сомасында КТС, 683,7 мың теңге сомасында өсімпұл, 18 545,8 мың теңге сомасында ҚҚС және 1 181,2 мың теңге сомасында өсімпұл есептеу туралы хабарлама шығарылды.

«U» Компаниясы салық органының тұжырымдарымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда КТС және ҚҚС есептеу бөлігінде салық органының шешімін жоюды сұрайды.

Шағымда кешенді тексеру Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 216-бабының 3-бөлігі бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру шеңберінде қозғалған қылмыстық істі сотқа дейінгі тергеп-тексеру шеңберінде аяқталмағаны атап өтілді.

«U» Компаниясы Қазақстан Республикасының 2017ж.25.12. «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) Кодексінің 159-бабының 4-тармағына сілтеме жасай отырып, салық төлеушіге қатысты қылмыстық істі сотқа дейінгі тергеп-тексеру шеңберінде жүргізілген тексеру нәтижелері туралы хабарлама осындай қылмыстық іс аяқталғаннан кейін шығарылатынын және қылмыстық істің аяқталғанын растайтын ресми құжат алынған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей табыс етілетінін көрсетеді.

Жоғарыда баяндалғанның негізінде, «U» Компаниясы тексеру нәтижелері туралы хабарламаны заңсыз және жойылуға жатады деп есептейді.

Салықтық тексеру актісінен кәсіпорын 2018 жылға КТС есептеу кезінде арифметикалық қате жібергені, салықтық тексеру нәтижелері бойынша бюджетке төлеуге жататын КТС сомасы 66,6 мың теңгеге азайтылғаны келіп шығады. 2018 жылғы 4-тоқсан үшін ҚҚС есептеу кезінде есепке жатқызылатын қосымша ҚҚС сомасы дұрыс айқындалмаған, нәтижесінде бюджетке төлеуге жататын ҚҚС сомасы 1 243,2 мың теңгеге азайтылған.

Сондай-ақ, «U» Компаниясы 2019-2020 жылдарға арналған Салық кодексінің 242, 411 және 697-баптарын бұза отырып, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндірушілер үшін арнаулы салық режимін қолдануды көздейтін қызметпен байланысты емес тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді өткізуден табыс алу бойынша шығыстар мен ҚҚС шегерімге жатқызылды.

Салық төлеушінің дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган келесі қорытындыға келді.

Салық кодексінің 697-бабының 1-тармағына сәйкес мынадай Ауыл шаруашылығы өнімін өндіру және өткізу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғалар, шаруа немесе фермер қожалықтары ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер деп танылады:

1) өсімдік шаруашылығы өнімдері;

2) мал шаруашылығы өнімдері;

3) құс шаруашылығы өнімдері;

4) ара шаруашылығы өнімдері.

Сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімдеріне акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) өнімдері жатады.

Аталған баптың 3-тармағында ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер, ауыл шаруашылығы кооперативтері осындай салық режимдерінің күші қолданылатын қызмет бойынша және оларды қолдану Салық кодексінде белгіленген шарттарға сәйкес келген кезде мынадай салық салу режимдерінің бірін дербес таңдауға құқылы екендігі көзделген:

1) ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер мен ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін арнаулы салық режимі (бұдан әрі осы баптың және осы Кодекстің 698, 699 және 700 – баптарының мақсатында-арнаулы салық режимі);

2) оңайлатылған декларация негізіндегі немесе тіркелген шегерім пайдаланылатын шағын бизнес субъектілері үшін арнаулы салық режимі;

3) жалпыға бірдей белгіленген тәртіп.

Салық кодексінің 697-бабының 6-тармағына сәйкес ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер үшін арнаулы салық режимдерін қолданатын салық төлеушілер, егер Салық кодексінің 703-бабының 4-тармағында өзгеше белгіленбесе, олар осындай салық режимдерінің күші қолданылмайтын қызмет түрлерін жүзеге асырған жағдайда, табыстар мен шығыстардың, мүліктің бөлек есебін жүргізуге, сондай-ақ қызметтің көрсетілген түрлері бойынша жалпыға бірдей белгіленген тәртіппен тиісті салықтар мен бюджетке төлемдерді есептеуді және төлеуді жүргізуге міндетті.

Бұл ретте осы тармақта көзделген бөлек есепке алуды салық төлеушілер өздері бекіткен салықтық есепке алу саясатының ережелеріне сәйкес жүзеге асыруға тиіс.

Осылайша, Салық кодексінің 697 – бабының 1-тармағымен бекітілген Ауыл шаруашылығы өнімдерінің түрлерін өткізуді жүзеге асыратын салық төлеушілер ауыл шаруашылығы өнімдерін өндірушілер үшін арнаулы салық режимін (бұдан әрі-арнаулы салық режимі) қолдануға құқылы.

Бұл ретте мұндай салық төлеушілер осындай салық режимдерінің күші қолданылмайтын қызмет түрлерін жүзеге асырған жағдайда, кірістер мен шығыстардың, мүліктің бөлек есебін жүргізуге және қызметтің көрсетілген түрлері бойынша тиісті салықтар мен бюджетке төлемдерді есептеуді және төлеуді жалпыға бірдей белгіленген тәртіппен жүргізуге міндетті.

Сондай - ақ Салық кодексінің 242-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес салық төлеушінің табыс алуға бағытталған қызметті жүзеге асыруға байланысты шығыстары Салық кодексіне сәйкес шегерімге жатпайтын шығыстарды қоспағанда, осы бапта және Салық Кодексінің 243-263-баптарында белгіленген ережелерді ескере отырып, салық салынатын табысты айқындау кезінде шегерімге жататынын көрсету қажет.

Шегерімдерді салық төлеуші табыс алуға бағытталған оның қызметіне байланысты осындай шығыстарды растайтын құжаттар болған кезде нақты жүргізілген шығыстар бойынша жүргізеді.

Салық кодексінің 698-бабының 1-тармағына сәйкес арнаулы салық режимі төлем көзінен ұсталатын салықтарды, әлеуметтік салықты, мүлік салығын, көлік құралдары салығын қоспағанда, корпоративтік табыс салығын немесе жеке табыс салығын есептеудің ерекше тәртібін көздейді.

Салық кодексінің 700-бабының 1-тармағына сәйкес ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер, арнаулы салық режимін қолданатын ауыл шаруашылығы кооперативтері бюджетке төленуге жататын мынадай салықтардың сомасын 70 пайызға азайтуға құқылы екенін атап өту қажет:

1)    Салық кодексінің 698 - бабы 2-тармағында көрсетілген қызметті жүзеге асырудан түскен кірістер бойынша-корпоративтік табыс салығының немесе жеке табыс салығының (төлем көзінен ұсталатын салықтардан басқа) сомалары;

2)    Әлеуметтік салық сомасы - Салық кодексінің 698-бабы 2-тармағында көрсетілген қызметті жүзеге асыруға байланысты салық салу объектілері бойынша;

3)    Салық кодексінің 698 - бабының 2-тармағында көрсетілген қызметті жүзеге асыру кезінде пайдаланылатын салық салу объектілері бойынша-мүлік салығының, көлік құралдары салығының сомалары.

Осылайша, арнаулы салық режимі салықтардың кейбір түрлерін есептеудің ерекше тәртібін көздейді және 70% - ға, оның ішінде бюджетке төленуге жататын КТС-ға азайту құқығын береді. Бұл ретте, салық төлеушінің табыс алуға бағытталған қызметке байланысты және құжатпен расталған нақты шығыстары шегерімге жатады.

Салық кодексінің 411 - бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес ауыл шаруашылығы өнімін, шаруа немесе фермер қожалықтарын қоса алғанда, акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) өнімін өндірушілер ауыл шаруашылығы өнімін, акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) өнімін өндіру, өз өндірісінің аталған өнімін қайта өңдеу жөніндегі қызметті жүзеге асыру нәтижесі болып табылатын тауарларды өткізу бойынша айналымдар бойынша қосылған құн салығының қосымша сомасын есепке жатқызуға құқылы.

Бұл ретте Салық кодексінің 411-бабының 2-тармағында осы баптың 1-тармағында аталған салық төлеушілер бөлек есепке алу жүргізілген жағдайда осы баптың ережелерін қолдануға құқылы екендігі көзделген:

осы баптың 1-тармағында көзделген қызмет және өзге де қызмет бойынша өткізу жөніндегі айналымдар;

осы баптың 1-тармағында көзделген қызметте және өзге де қызметте пайдаланылатын немесе пайдаланылатын, алынуға жататын (алынған) тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер.

Салық кодексінің 411-бабының 4-тармағына сәйкес есепке жатқызылатын қосылған құн салығының қосымша сомасын есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

ҚҚСдз = (ҚҚСобл-ҚҚСрз-ҚҚСпр) = 70%, мұндағы:

ҚҚСдз-есепке жатқызылатын қосылған құн салығының қосымша сомасы;

ҚҚСобл- осы баптың 1-тармағында көзделген қызмет бойынша өткізу бойынша салық салынатын айналымнан есептелген қосылған құн салығының сомасы;

ҚҚСрз-Салық Кодексінің 408, 409 және 410-баптарына сәйкес айқындалған есепке жатқызуға рұқсат етілген қосылған құн салығының сомасы. Мұндай сома осы баптың 1-тармағында көзделген қызметте пайдаланылатын немесе пайдаланылатын алынуға жататын (алынған) тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша айқындалады;

ҚҚСпр-осы баптың 1-тармағында көзделген қызмет бойынша есепті салық кезеңінің басында өсу қорытындысымен қалыптасқан есептелген салық сомасынан есепке жатқызылатын қосылған құн салығы сомасының асып кету сомасы.

Алынған нөлдік немесе теріс мән салық кезеңі үшін қосылған құн салығын есептеу кезінде ескерілмейді.

Осылайша, ауыл шаруашылығы өнімін өндіру жөніндегі қызметті жүзеге асыру нәтижесі болып табылатын тауарларды өткізу бойынша айналымдар бойынша ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілер ҚҚС-ның қосымша сомасын есепке жатқызуға құқылы.

Бұл ретте салық төлеушілер бөлек есеп жүргізу шартымен ҚҚС қосымша сомасын есепке жатқызуға құқылы. Есепке жатқызылатын ҚҚС қосымша сомасын есептеу формуласы Салық кодексінің 411-бабының 4-тармағында көзделген.

Қаралып отырған жағдайда, «U» Компаниясының салықтық тексеруі құқық қорғау органдарының 15.12.2020 ж.қаулысы негізінде, Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 216-бабының 3-бөлігі бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру шеңберінде қозғалған «U» Компаниясының өнім берушілеріне қатысты жүргізілді, демек, салық төлеушінің көрсетілген бөліктегі дәлелдері дәрменсіз.

1. КТС есептеуге қатысты

1.1 Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру жөніндегі қызмет бойынша КТС

Салықтық тексеру нәтижелері бойынша ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру бойынша қызмет бойынша шегерімдерден 2018 жылғы шығыстар 1949,4 мың теңге сомасында Алып тасталды (сатылған тауарлар мен МӘСҚ және МӘСҚ аударымдары бойынша шығыстар).

Сондай-ақ 2019 жылы ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру бойынша қызмет бойынша «U» Компаниясының жылдық жиынтық табысынан (АМЖ) 35 979,4 мың теңге сомасында кіріс алынып тасталды, оның ішінде:

- негізгі қызметке жатпайтын (негізгі құралдарды сату, трактор қызметтері, автокөлікті жалға алу, өтеулі жер пайдалану бойынша қызметтер, көлік қызметтері) бөгде ұйымдарға тауарларды өткізу және қызметтерді көрсету кезінде алынған кіріс 27 080,4 мың теңге сомасында;

- 2020 жылы түскен және 2020 жылғы КТС бойынша декларацияда (н.100.00) көрсетілген 1 138,1 мың теңге сомасында бұрын жүргізілген шегерімдер бойынша алынған өтемақы сомасы.

- 7 760,9 мың теңге сомасындағы кірістер құжатпен расталмаған.

Сондай-ақ 2019 жылғы шегерімдерден 212 140, 4 мың теңге сомасында тауарларды өткізу бойынша шығыстар, оның ішінде 195 412, 2 мың теңге сомасында растаушы құжаттардың болмауына байланысты және 16 728,2 мың теңге сомасында негізгі қызметпен байланысты емес шығыстар (тауар-материалдық қорлар, техниканы жөндеу бойынша қызметтер, еңбекақы төлеу қоры, амортизациялық аударымдар, МӘСҚ аударымдар) алып тасталды.

Салықтық тексеру нәтижелері бойынша «U» Компаниясының ӘГД-нен 2020 жылы ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру бойынша қызмет бойынша    8 215,1 мың теңге сомасында кіріс алынып тасталды, оның ішінде:

-негізгі қызметке жатпайтын сыртқы ұйымдарға тауарларды өткізу және қызметтерді көрсету кезінде алынған 7 077,2 мың теңге сомасындағы кірістер (негізгі құралдарды сату, алаңдарды өңдеу бойынша қызметтер, өткізу бойынша қызметтер (тиеу-түсіру жұмыстары));

- бұрын жүргізілген шегерімдер бойынша өтемақы бойынша алынған табыс 1 138,1 мың теңге сомасында екі рет қосылды.

Бұдан басқа, «U» Компаниясы ұсынған құжаттарға сәйкес салықтық тексеру барысында 2020 жылы 67 990,4 мың теңге сомасына шегерімге жатқызылатын шығыстар төмендетілгені анықталды, оның ішінде:

- сатылған тауарлар бойынша шығындар 65 787,9 мың теңге сомасына төмендетілді;

- 1 817,4 мың теңге сомасына МӘСҚ аударымдар;

- 385,1 мың теңге сомасында сыйақылар бойынша шегерімдер.

Бұл ретте, тіркелген активтер бойынша шегерімдерді 720,7 мың теңге сомасына арттыру белгіленген.

Осыған байланысты, 2020 жылға шегерімдер 67 269,7 мың теңгеге ұлғайтылды.

Осылайша, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру қызметі бойынша салықтық тексеру нәтижелері бойынша 2018 жылы КТС 66,6 мың теңге сомасына азайтылды, 2019 жылы 5 252,6 мың теңге сомасында КТС есептелді және 2020 жылы 265,4 мың теңге сомасында залал анықталды.

1.2 басқа қызмет бойынша КТС

«U» Компаниясының салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, басқа да қызметтер бойынша 2019-2020 жылдарға КТС бойынша декларация (ф.100.00) салық органдарына табыс етілмеген.

Сонымен қатар, 2019 жылғы басқа да қызмет түрлерінен ӘГД салықтық тексеру нәтижелері бойынша бөгде ұйымдарға көрсетілген қызметтерден (негізгі құралдарды сату, трактор қызметтері, автокөлікті жалға алу, өтеулі жер пайдалану бойынша қызметтер, көлік қызметтері) 22 616,1 мың теңге сомасында, 2020 жылы - 6 702,2 мың теңге сомасында (негізгі құралдарды сату, алаңдарды өңдеу бойынша қызметтер, орын ауыстыру бойынша қызметтер (тиеу-түсіру жұмыстары)) кіріс енгізілді.

Бұл ретте, көрсетілген кезеңдерде жоғарыда көрсетілген қызметтерді көрсетуге байланысты шығыстар шегерімге тиісінше 16 728,2 мың теңге, 5 883,1 мың теңге жатқызылды.

Демек, салықтық тексеру нәтижелері бойынша 2019 жылға 1 177,6 мың теңге сомасында және 2020 жылға 163,4 мың теңге сомасында КТС есептелді.

Бұл ретте, Салық кодексінің 158-бабы 1-тармағының 10) тармақшасына сәйкес салықтық тексеру актісінде Қазақстан Республикасы заңнамасының тиісті ережелерін көрсете отырып, анықталған бұзушылықтар егжей-тегжейлі сипатталған.

Салық кодексінің 179-бабы 2-тармағының 5) тармақшасына, 5-тармағына сәйкес шағымда шағым беруші тұлға өз талаптарын негіздейтін мән-жайлар көрсетілетінін және салық төлеуші (салық агенті) өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын құжаттар, сондай-ақ іске қатысы бар өзге де құжаттар қоса берілетінін көрсету қажет.

Алайда, салық кодексінің көрсетілген нормасын бұза отырып, шағымда «U» Компаниясы өз талаптарын негіздейтін мән-жайлар жазылмаған және КТС есептеу бөлігінде өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын құжаттар қоса берілмеген.

Осылайша, 2018 жылғы КТС-тің 66,6 мың теңге сомасында азаюы, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру бойынша қызмет бойынша 2019 жылғы КТС-ті 5 252,6 мың теңге сомасында есептеу, сондай-ақ салықтық тексеру нәтижелері бойынша басқа да қызмет бойынша 1 341,4 мың теңге сомасында КТС есептеу негізделген болып табылады.

2.ҚҚС есептеу

Салықтық тексеру нәтижелері бойынша келесі салықтық кезеңдер бойынша ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру бойынша қызмет бойынша 14 446,9 мың теңге сомасында ҚҚС есептелді:

– 2018 жылдың 4 тоқсанына- (-) 1243,2 мың теңге, есепке жатқызылатын қосымша ҚҚС сомасының төмендетілуіне байланысты;

– 2019 жылғы 1 тоқсанда- (-) 12,1 мың теңге, салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған кірісті алып тастауға байланысты (негізгі құралдарды сату), сондай-ақ құжатпен расталмаған ҚҚС сомасы есептен шығарылды;

– 2019 жылдың 2 тоқсанында - 2 234,2 мың теңге, салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден (негізгі құралдарды сату, трактор қызметтері, автокөлікті жалға алу) алынған кірісті алып тастауға байланысты, сондай-ақ құжатпен расталмаған ҚҚС сомасы есептен шығарылды;

- 2019 жылдың 3 тоқсанында – (-) 66,6 мың теңге, салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен (көлік қызметтерімен) байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған кірісті алып тастауға байланысты, сондай-ақ тексеру барысында ұсынылған құжаттарға сәйкес есепке жатқызылатын ҚҚС сомасы ұлғайды;

– 2019 жылдың 4 тоқсанында - (-) 110,3 мың теңге, салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден (уақытша өтеусіз жер пайдалану бойынша қызметтер) алынған кірісті алып тастауға байланысты, сондай-ақ құжатпен расталмаған ҚҚС сомасы есепке жатқызудан алып тасталды;

- 2020 жылғы 1 тоқсанда – (-) 157,6 мың теңге салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен (негізгі құралдарды сату) байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған кірісті алып тастауға байланысты, сондай-ақ тексеру барысында ұсынылған құжаттарға сәйкес есепке жатқызылатын ҚҚС сомасы ұлғайтылды;

– 2020 жылдың 2 тоқсанында - 3 330,3 мың теңге салық салынатын айналымнан негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табысты алып тастауға байланысты (алқаптарды өңдеу бойынша қызметтер, орнын ауыстыру бойынша қызметтер), сондай-ақ құжатпен расталмаған ҚҚС сомасы есепке жатқызудан Алып тасталды;

- 2020 жылдың 3 тоқсанында – 8 073,4 мың теңге, есепке жатқызылатын қосымша ҚҚС сомасының артық болуына байланысты, сондай-ақ тексеру барысында ұсынылған құжаттарға сәйкес есепке жатқызылатын ҚҚС сомасы ұлғайтылды;

– 2020 жылдың 4 тоқсанында-2 398,8 мың теңге, есепке жатқызылатын қосымша ҚҚС сомасының кемуіне байланысты.

Сондай-ақ, салықтық тексеру нәтижелері бойынша келесі салық кезеңдері бойынша өзгеде қызметтер бойынша 4 098,9 мың теңге сомасында ҚҚС есептелді:

– 2019 жылдың 1 тоқсанына - 107,1 мың теңге, салық салынатын айналымға негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табыстың енгізілуіне байланысты (негізгі құралдарды сату);

– 2019 жылдың 2 тоқсанына - 2 775,4 мың теңге, салық салынатын айналымға негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табыстың енгізілуіне байланысты (негізгі құралдарды сату, тракторлық қызметтер, автокөлікті жалға алу);

– 2019 жылдың 3 тоқсанында - 7,1 мың теңге, салық салынатын айналымға негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден (көлік қызметтері) алынған табыстың енгізілуіне байланысты;

– 2019 жылдың 4 тоқсанына - 360,0 мың теңге, салық салынатын айналымға негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табыстың енгізілуіне байланысты (уақытша пайдалануға беру бойынша қызметтер);

– 2020 жылдың 1 тоқсанына - 45,0 мың теңге, салық салынатын айналымға негізгі қызметпен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табыстың енгізілуіне байланысты (негізгі құралдарды сату);

– 2020 жылдың 2 тоқсанына - 804,3 мың теңге, салық салынатын айналымға өрістерді өңдеу бойынша қызметтердің, орнын ауыстыру бойынша қызметтердің негізгі қызметімен байланысты емес көрсетілген қызметтерден алынған табыстың енгізілуіне байланысты.

Бұл ретте, Салық кодексінің 158-бабы 1-тармағының 10) тармақшасына сәйкес салықтық тексеру актісінде Қазақстан Республикасы заңнамасының тиісті ережелерін көрсете отырып, анықталған бұзушылықтар егжей-тегжейлі сипатталған.

Салық кодексінің 179-бабы 2-тармағының 5) тармақшасына, 5-тармағына сәйкес шағымда шағым беруші тұлға өз талаптарын негіздейтін мән-жайлар көрсетіледі және салық төлеуші (салық агенті) өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын құжаттар, сондай-ақ іске қатысы бар өзге де құжаттар қоса беріледі.

Алайда, салық кодексінің көрсетілген нормасын бұза отырып, шағымда «U» Компаниясы өз талаптарын негіздейтін мән-жайлар жазылмаған және ҚҚС есептеу бөлігінде өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын құжаттар қоса берілмеген.

Осылайша, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру қызметі бойынша 14 446,9 мың теңге сомасында және басқа да қызмет бойынша 4 098,9 мың теңге сомасында ҚҚС есептеу салықтық тексеру нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.

Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік - процестік кодексінің 73-бабына сәйкес «U» Компаниясының атына алдын ала шешім жіберіліп, оған әкімшілік рәсімге қатысушы жазбаша қарсылық білдірді. Қарсылықта баяндалған дәлелдер шешім шығару кезінде қаралды.

Салық Кодексінің 182-бабының 1-тармағына сәйкес уәкілетті орган апелляциялық комиссияның шешімін ескере отырып, дәлелді шешім шығарады.

Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша шағымданған тексеру нәтижелері туралы хабарламаны өзгеріссіз, ал шағымды қанағаттандырусыз қалдыру туралы шешім қабылданды.

Теги: КТС ҚҚС