Учёт

КТС - сенімсіз жабдықтаушылармен болған аншегерімдерді шығыстардан алып тастау

122

Дау түрі: салықтық даулар

Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға

Салық түрі: КТС

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі (бұдан әрі - уәкілетті орган) ірі кәсіпкерлік субъектілерінен және мұнай секторы ұйымдарынан (КТС) түсетін түсімдерді қоспағанда, заңды тұлғалардан корпоративтік табыс салығын есептеу туралы аумақтық Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі - салық органы) тексеру нәтижелері туралы хабарламаға «В» Компаниясының апелляциялық шағымын алды.

Іс материалдарына сәйкес, мемлекеттік кірістер органы 2019ж. 01.01. бастап 2021ж.31.12. дейінгі мерзімге салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді есептеудің дұрыстығы және уақтылы төлеу мәселесі бойынша тақырыптық салықтық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша 101111 БКК Ірі кәсіпкерлік субъектілерінен және мұнай секторы ұйымдарынан түсетін түсімдерді қоспағанда, заңды тұлғалардан алынатын корпоративтік табыс салығы (КТС) 572 355,1 мың теңге сомасында, өсімпұл 233 282,6 мың теңге сомасында есептелгені туралы хабарлама шығарылды.

«В» Компаниясы салық органының қорытындысымен келіспей, салық органы шешімінің күшін жоюды өтінген апелляциялық шағыммен жүгінді.

1) 2020 жылға шығыстарды шегеруден алып тастауға қатысты.

2017ж.25.12. «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі)  242-бабының 3-тармағын бұзу шағым жасалған салық сомасын және тиісті өсімпұл сомасын есептеу үшін негіз болып табылды.

Салық органының осы қорытындысымен «В» Компаниясы Қазақстан Республикасының Бiлiм министрлiгiмен 3 349 900,0 мың теңге сомасына 19 700 бірлік ноутбуктер жеткізуге, 267 540,0 мың теңге сомасына 3 822 бірлік ноутбуктер жеткізуге, 470 613,5 мың теңге сомасына 2 950 бірлік ноутбуктер жеткізуге  мемлекеттiк сатып алу шарттарын жасасқанына байланысты келiспейдi (бұдан әрі - ҚР БМ).

«В» Компаниясы тексеру актісі бойынша ҚР Қылмыстық кодексінің 195-бабы 2-тармағының 1-бөлігі бойынша қылмыстық іс, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметінің баяндалған фактілері мен мән-жайларының жиынтығы мемлекеттік сатып алу шартының талаптарына сәйкес келмейтін компьютерлік техниканың ҚР ҚМ берілгенін айғақтайды. Тексеру сәтінде ҚХР аумағына жасалған шарттарға сәйкессіздіктер мен анықталған кемшіліктерді түзету, пысықтау мақсатында көрсетілген техниканы қайтару фактісін растайтын құжаттама жоқ.

 «В» Компаниясы жеткізу бойынша міндеттемелер мынадай жеткізушілермен өзара есеп айырысу бойынша 4 513 054,30 АҚШ доллары сомасында туындағанын түсіндіреді:

- 3 460 600 АҚШ доллары сомасына С компаниясы;

- 953 014,3 АҚШ доллары сомасына S компаниясы;

- 702 100 АҚШ доллары сомасына T компаниясы.

«В» Компаниясы Қазақстан Республикасының аумағында өз есебінен 3 119 886 доллар сомасына ноутбуктер үшін жинақтауыштар, оның ішінде келесі Компаниялардан:

- «Q» (процессор, батарея, зарядтау құрылғысының адаптері, камера, микрофон, корпус компоненттері, сенсорлық панель, экран желісі, ЖК матрица) 1 042 965 доллар сомасына 69 300 дана және 6 930 ноутбукте орнатылған;

- «X» (негізгі тақта, клавиатура, тұрақты ток кабелі, антенна, клавиатураға арналған қорғаныш үлдір, клавиатураның алюминий блогы) 485 100 доллар сомасына 41 580 дана және 6 930 ноутбукте орнатылған;

- «H» (процессор, батарея, зарядтау құрылғысының адаптері, камера, микрофон, корпус компоненттері) 606 375 доллар сомасына 41 580 дана және 6 930 ноутбукте орнатылған;

- «T» (дыбыс картасы, оң жақ динамик, сол жақ динамик, кулер, бекіту материалдары, интерфейстік төлем) 320 166 доллар сомасына 41 580 дана және 6 930 ноутбукте орнатылған.

Шағымда сондай-ақ мемлекеттік сатып алу шартымен қабылданған талаптарды тиісінше орындау және жеткізу мерзімдерін бұзуға жол бермеу мақсатында жеткізілетін өнімнің сапасын пысықтау жөніндегі компаниялар тартылғаны, олар 1 431 522,2 мың теңге сомасына, оның ішінде 858 493,2 мың теңге сомасына «Н», 88 300,8 мың теңге сомасына «Q», «T» 69 116,3 мың теңге сомасына; «Х» 415 611,9 мың теңге сомасына қызметтер көрсеткені көрсетілген.

Бұл ретте, «В» Компаниясы салық органына ноутбуктерді диагностикалау, жөндеу қызметтерін жоғарыда көрсетілген Компаниялар ҚХР аумағында жалпы сомасы 1 431 522,1 мың теңгеге жүзеге асырғаны туралы түсініктеме берілгенін көрсетеді.

«В» Компаниясы тексеру нәтижелерi бойынша салық органы қылмыстық iс материалдарына сiлтеме жасай отырып, 1 431 522,2 мың теңге сомасындағы шығыстарды шегерiмнен алып тастады деп бекiтедi.

Шағымда ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі шығарған сотқа дейінгі тергеп-тексеруді тоқтату туралы Қаулыға сәйкес қылмыстық құқық бұзушылық келтірген адамның сотқа дейінгі тергеп-тексеру материалдары бойынша жойылғаны атап өтілген. Тергеу материалдарымен Компанияның жеткізу заттарын сатып алуы «С», «S» зауыттарымен тікелей байланыста жүзеге асырылғаны көрсетілген.

Сонымен қатар, шағымда 27.08.2020 ж. бастап 20.12.2020 ж. дейін 26 472 дана компьютерлік техника жеткізілді. Компьютерлік техниканы пысықтау және қайта жинақтау ҚХР аумағында жүргізілді, тауардың ҚР аумағына жөнелтуге дайындығына қарай, яғни шекарадан өту және кедендік ресімдеу техникалық қайта өңдеумен, кері экспортсыз және қайта өңдеуге уақытша әкетусіз жүргізілді. Орындалған жұмыстар актілеріне 2020 жылғы желтоқсанда қол қойылды, тауарлық-материалдық құндылықтарды Тапсырыс берушіге беру аяқталғаннан кейін салықтық тексеру барысында тараптар қол қойған барлық тиісті құжаттар табыс етілген деп көрсетілген.

«В» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Шағымды қарау барысында мыналар анықталды.

Салық кодексінің 242-бабы 1 және 3-тармақтарына сәйкес салық төлеушінің табыс алуға бағытталған қызметті жүзеге асыруға байланысты шығыстары осы бапта және Салық кодексіне сәйкес шегерімге жатпайтын шығыстарды қоспағанда, Салық кодексінің 243 - 263-баптарында белгіленген ережелерді ескере отырып, салық салынатын табысты айқындау кезінде шегерімге жатады.

Шегерiмдердi салық төлеушi iс жүзiнде жүргiзiлген шығыстар бойынша оның табыс алуға бағытталған қызметiне байланысты осындай шығыстарды растайтын құжаттар болған кезде жүргiзедi.

Салық кодексінің 190-бабы 3-тармағына сәйкес салық есебі бухгалтерлік есеп деректеріне негізделетінін атап өту қажет. Бухгалтерлік құжаттаманы жүргізу тәртібі Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасымен белгіленеді.

ҚР 1 жылғы «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Заңының 6-бабының 28.02.2007-тармағына сәйкес (бұдан әрі - Бухгалтерлік есеп туралы заң) бухгалтерлік есеп ҚР бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасымен, сондай-ақ есеп саясатымен регламенттелген дара кәсіпкерлер мен ұйымдардың операциялары мен оқиғалары туралы ақпаратты жинаудың, тіркеудің және жинақтаудың реттелген жүйесін білдіреді.

Бухгалтерлік есеп туралы заңның 6-бабының 3-тармағына сәйкес операциялар мен оқиғалар бухгалтерлік есеп жүйесінде көрсетіледі, бұл ретте бухгалтерлік жазбаларды бастапқы құжаттардың түпнұсқаларымен барабар нығайтуды және барлық операциялар мен оқиғаларды бухгалтерлік жазбаларда көрсетуді қамтамасыз етуге тиіс.

Бухгалтерлік есеп туралы заңның 1-бабының 2) тармақшасында бастапқы есепке алу құжаттары - негізінде бухгалтерлік есеп жүргізілетін операцияның немесе оқиғаның жасалу фактісінің және оны жасау құқығының қағаз, сондай-ақ электрондық жеткізгіштегі құжаттық куәлігі болып айқындалған.

Бухгалтерлік есеп туралы заңның 7-бабының 2-тармағына сәйкес операцияларды немесе оқиғаларды ресімдеу үшін қолданылатын бастапқы құжаттардың нысандарын немесе оларға қойылатын талаптарды ҚР заңнамасына сәйкес уәкілетті орган және (немесе) ҚР Ұлттық Банкі бекітеді.

Бұл ретте Бухгалтерлік есеп туралы заңның 4-бабында бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептіліктің мақсаты мүдделі тұлғаларды дара кәсіпкерлер мен ұйымдардың қаржылық жағдайы, қызметінің нәтижелері және қаржылық жағдайындағы өзгерістер туралы толық және шынайы ақпаратпен қамтамасыз ету болып табылатыны белгіленген.

Осылайша, салық салынатын кiрiстi айқындау кезiнде кiрiс алуға бағытталған қызметтi жүзеге асыруға байланысты жүргiзiлген шығыстар шегерiмге жатқызылуға тиiс. Бұл ретте салық есебі бухгалтерлік есеп деректеріне негізделеді. Операцияның не оқиғаның жасалу фактісін тіркейтін бастапқы құжаттар міндетті деректемелерді қамтуы және ҚР бухгалтерлік заңнамасының талаптарына сәйкес ресімделуі тиіс.

Салық кодексінің 179-бабы 5-тармағына сәйкес шағымға салық төлеуші (салық агенті) өз талаптарын негіздейтін мән-жайларды растайтын құжаттар, сондай-ақ іске қатысы бар өзге де құжаттар қоса берілетінін атап өткен жөн.

Қаралатын жағдайда, бұдан әрі «Тараптар» деп аталатын «Білім басқармасы» ММ (Тапсырыс беруші) мен «В» Компаниясы (Өнім беруші) арасында 21.08.2020 ж. №702, 27.08.2020 ж. №703, 27.08.2020 ж. №704 тауарларды мемлекеттік сатып алу туралы Шарттар жасалды (бұдан әрі - Шарттар) ҚР 04.12.2015 ж. «Тікелей шарт жасасу жолымен бір көзден алу» тәсілімен «Мемлекеттік сатып алу туралы» (бұдан әрі - Заң).

Шарттардың 1-тармағына сәйкес Өнім беруші тауарды осы Шартқа қосымшаларда көрсетілген шарттарға, талаптарға және бағаларға сәйкес оның ажырамас бөлігі болып табылатын жеткізуге міндеттенеді, ал Тапсырыс беруші Тауарды қабылдауға және Өнім беруші Шарттың 109-414 Ноутбук, Планшеттік ноутбук, Компьютер ерекшелігі бойынша өз міндеттемелерін тиісінше орындаған жағдайда осы Шарттың шарттарында ол үшін ақы төлеуге міндеттенеді.

Көрсетілген Шарттардың 2-тармағына сәйкес жалпы сома 4 087 153,5 мың теңгені (3 349 000,0 + 267 540,0 + 470 613,5) құрайды және тауарларды жеткізуге байланысты барлық шығыстарды қамтиды.

Шарттарда 6.1-тармағымен Өнім беруші («В» Компаниясы) осы Шарттың шеңберінде ұсынылатын Тауардың сапалы және ұлттық стандарттардың талаптарына, ал олар болмаған жағдайда мемлекетаралық стандарттардың талаптарына сәйкес келетініне кепілдік беретіні көзделген.

Бұдан басқа, Тараптар ақаулар анықталған кезде Өнім беруші тауарды өз есебінен ауыстыруға немесе жөндеуге тиіс, ал тауардың жетіспеушілігі немесе саны, жиынтығы немесе атауы бойынша сәйкессіздігі анықталған кезде Өнім беруші жетіспейтін тауарды жеткізуге немесе ауыстыруға міндетті деп уағдаласты.

Бұл ретте, «В» Компаниясының салықтық тексеру және шағымды қарау барысында ақаулардың бар екенін растайтын құжаттар және жөндеу жұмыстарын жүргізбегенін атап өткен жөн.

«В» Компаниясы ұсынған Тауарларға арналған декларацияның растаушы құжаттарына сәйкес, ҚР аумағында көрсетілген тауарларды кедендік ресімдеу 2020ж.06.10. бастап 20.12.2020 ж. дейін жүргізілген 4 398 214,3 АҚШ доллары немесе 1 874 008,2 мың теңге сомасына, оның ішінде келесі компаниялардан:

- «S» 2020ж.06.10. 2020ж.12.10. дейін сомасы: 107 916,0 мың теңге, оның ішінде 06.10.2020ж. 200 232,50 АҚШ доллары немесе 86 260,2 мың теңге сомасына (200 232,50х430,80); 2020ж.12.10. бастап, 50 681,80 АҚШ доллары немесе 21 655,8 мың теңге сомасына (50 681,80х427,29);

- «H» 2020ж.18.10. 702 100,00 АҚШ доллары сомасына немесе 300 533,9 мың теңге (702 100,00х428,05);

- «С» 2020ж.20.10. бастап 2020ж.20.12. дейін сомасы 1 465 558,3 мың теңге, оның ішінде 2020ж.20.10. бастап, 1 740,00 АҚШ доллары немесе 744,5 мың теңге сомасына (1 740х427,88); 2020ж.26.10. 174 000 АҚШ доллары немесе 74 456,3 мың теңге сомасына (174 000х427,91); 2020ж.02.11. 696 000 АҚШ доллары немесе 301 117,4 мың теңге сомасына (696 000х432,64); 2020ж.14.11. 278 400,0 доллар немесе 119 856,8 мың теңге сомасына (278 400х430,52); 2020ж.03.12. 895 230 АҚШ доллары немесе 380 911,4 мың теңге сомасына (895 230х425,49); 2020ж.07.12. 678 600 АҚШ доллары немесе 285 548,1 мың теңге сомасына (678 600х420,79); 2020ж.18.12. 644 670 АҚШ доллары немесе 270 767,8 мың теңге сомасына (644 670х420,01); 2020ж.20.12. 76 560 АҚШ доллары немесе 32 156,0 мың теңге сомасына (76 560х420,01).

Бұдан әрі, тауарларды қабылдау-беру актілеріне сәйкес, Компания Тапсырыс берушінің (Білім басқармасы) мекен-жайына компьютерлер, ноутбуктер, планшеттік ноутбуктер жеткізіп берді - 21.10.2020ж., 22.10.2020ж., 09.11.2020ж., 24.11.2020ж., 09.12.2020ж., 10.12.2020ж., 21.12.2020ж. сомасы 4 087 153,5 мың теңге.

Сонымен қатар, «В» Компаниясы (Сатып алушы) 14.10.2020ж. №1410/20 «H» (Сатушы), «Q» (Сатушы), «Т» (Сатушы), «X» (Сатушы) компанияларымен (бұдан әрі - Шарттар).

Одан әрi кепiлдi қызмет көрсетумен қосалқы бөлшектердi сатып алуға арналған осы Шарттардың 1.1-тармағына сәйкес Сатушылар Ноутбуктерге арналған қосалқы бөлшектердi «В» Компаниясының (Сатып алушының) меншiгiне беруге мiндеттенедi, сондай-ақ одан әрi кепiлдi қызмет көрсету үшiн жауапкершiлiктi өздерiне алады.

2020ж.14.10. №1410/20 одан әрі кепілді қызмет көрсете отырып, қосалқы бөлшектерді сатып алуға арналған шарттарға №1 қосымшаның 1.1-тармағына сәйкес (бұдан әрі - №1 Қосымша) Тапсырыс беруші («В» Компаниясы) тапсырма береді, ал Орындаушы (Дайындаушы зауыттар) өзіне Тапсырыс берушінің Жабдығына («В» Компаниясы) қатысты сервистік жұмыстарды орындау бойынша міндеттемелер қабылдайды. Орындаушы орындайтын жұмыстарға ақаулықтарды диагностикалау және сервистік жұмыстар (жөндеу, ауыстыру, техникалық қызмет көрсету және т.б.) кіреді. Кепілдік мерзімі 3 (үш) жыл Берілетін Жабдық туралы мәліметтер (Тапсырыс беруші толтырады).

N1 қосымшаның 2.3.2-тармағында Тапсырыс беруші («В» Компаниясы) ақаулы жабдықты диагностикалау және жөндеу үшін Орындаушыға өз есебінен және өз күшімен жеткізуге және беруге міндетті деп белгіленген.

Сондай-ақ қосымша келісімдердің шарттарында Орындаушы өзінің резиденттігі аумағында қызметтер көрсетуге міндеттенетіні көзделген.

Салық органының шағымды қарау барысында берген ақпаратына сәйкес, салық тексеруіне компьютерлердің сәйкестендіру нөмірлері көрсетілмей, 1 431 522,2 мың теңге сомаға қосалқы бөлшектерді жөндеу және ауыстыру бойынша көрсетілген қызметтердің актілері, оның ішінде: «Х» Компаниясымен 2020ж.02.12. 415 611,9 мың теңге сомасына, «Т» Компаниясымен 2020ж.03.12. 69 116,3 мың теңге сомасына, «Н» Компаниясымен 2020ж.05.12. 858 493,1 мың теңге сомасына, «Q» Компаниясымен 2020ж.30.12. 88 300,8 мың теңге сомасына.

Жоғарыда баяндалғанның негізінде, ҚР-да көрсетілген компьютерлік техниканы кедендік ресімдеу 2020ж.06.10. бастап 2020ж.20.12. дейін, ал көрсетілген қызмет актілеріне сәйкес компьютерлік техниканың қосалқы бөлшектерін (сәйкестендірілмеген) жөндеу және ауыстыру 2020ж. желтоқсанда, яғни компьютерлік техниканың ҚР аумағында болған кезеңінде жүргізілді. Бұл ретте, шағымда көрсетілгендей, жөндеу жұмыстары ҚХР аумағында кері экспортсыз және уақытша әкетусіз жүргізілді.

Сонымен бірге, дайындаушы зауыттармен жасалған Келісім-шарттардың 7.4, 7.5-тармақтарына сәйкес Тауарда ақаулар анықталған және Сатып алушыдан Тауардың сапасына қатысты шағым-талап (осы Шарт бойынша кепілдік міндеттемелердің бүкіл қолданылу мерзімі ішінде) түскен кезде Өнім беруші (дайындаушы зауыт) өз есебінен ауыстыруы немесе жөндеу жұмыстарын жүргізүі қажет. Егер ақаулы Тауарды ауыстыру немесе жөндеу мүмкін болмаса, Өнім беруші Сатып алушыға ақаулы Тауардың төленген құнын өтеуге тиіс.

Қаралып отырған жағдайда, «В» Компаниясында тауарлар бойынша дайындаушы зауыттардың ақау актілері жоқ, көрсетілген қызмет актілеріне жарамсыз жабдыққа жөндеу жүргізу және тауарларды ҚР аумағына әкелгенге дейін қосалқы бөлшектерді ауыстыру туралы куәландыратын құжаттар қоса берілмеген.

Жоғарыда баяндалғанды, сондай-ақ Салық кодексінің 242-бабының 1), 3) тармақшаларында көзделген нормаларды ескере отырып, «H», «Q», «Т», «X» компанияларымен өзара есеп айырысулар бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және салықтық тексеру нәтижелері бойынша 286 006,1 мың теңге есептеу негiздi болып табылады.

2) 2020 жылғы 4-тоқсанда және 2021 жылғы 1-тоқсанда резидент емес заңды тұлғалардың табыстарынан төлем көзінен ұсталатын КТС есептеуге қатысты

Жоғарыда көрсетілген компанияларының атына резидент еместердің табыстарынан төлем көзінен кіріске КТС төлемеген «В» Компаниясының Салық кодексінің 645-бабының 1-тармағын бұзуы шағым жасалған салық сомасын және өсімпұлдың тиісті сомасын есептеу үшін негіз болып табылады, бұл көрсетілген салық бойынша міндеттемелерді 286 349,0 мың теңге, оның ішінде: 2020 жылғы 4-тоқсанда 164 511,8 мың теңге сомасында және 2021 жылғы 1-тоқсанда 121 837,2 мың теңге сомасында.

Салық органының осы қорытындысымен «В» Компаниясы келіспейді. 2023ж.00.00. алдын ала шешімге 2023ж.00.00. жазбаша қарсылық берілді. Қарсылықтан келіп шығатыны, «H», «Q», «T», «X» компанияларымен қызметтер ҚР аумағында көрсетілмеген. Осы компаниялармен жасалған көрсетілген қызметтердің актілерінде орындалған жұмыстардың сомасы қосалқы бөлшектердің құнынсыз көрсетілген.

«В» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Салық кодексінің 645-бабы 1-тармағына сәйкес қызметі Қазақстан Республикасында тұрақты мекеме құруға алып келмейтін резидент емес заңды тұлғаның (бұдан әрі осы тараудың мақсатында - резидент емес) Қазақстан Республикасындағы көздерінен алынатын табыстарға шегерімдерді жүзеге асырмастан төлем көзінен корпоративтік табыс салығы салынады.

Қаралатын жағдайда, «Н» және «F» банктердің 2019ж.01.01. кезеңдегі сомалардың қозғалысы туралы сұрау салуларға берген жауаптарына сәйкес 2021ж.31.12. бастап 2022ж.21.07. дейін және 3310 «Жеткізушілер мен мердігерлерге қысқа мерзімді кредиторлық берешек» шотының карточкалары бойынша «В» Компаниясы 2020ж.11.12. бастап 2021ж.26.01. мерзімде жоғарыда көрсетілген резидент емес компаниялардың атына 3 409 700 АҚШ доллары немесе 1 431 522,2 мың теңге сомасында кірістер төленді, оның ішінде:

- «H» сомасы 2 045 200 АҚШ доллары немесе 858 493,2 мың теңге;

- «Q» сомасы 210 000 АҚШ доллары немесе 88 300,8 мың теңге;

- «Т» сомасы 164 500 АҚШ доллары немесе 69 116,3 мың теңге;

- «X» сомасы 990 000 АҚШ доллары немесе 415 611,9 мың теңге.

Бұл ретте, осы резидент емес компаниялардың қызметтер көрсетуі (жабдықтарды жөндеу және қосалқы бөлшектерді ауыстыру бойынша) құжатпен расталмағанын атап өткен жөн. Осы мәселе бойынша негіздемелер осы шешімнің 1-тармағында егжей-тегжейлі баяндалған.

Осылайша, Салық кодексінің 645-бабының 1-тармағына сәйкес «В» Компаниясы жоғарыда көрсетілген компаниялардың атына төлеген табысқа 286 349,0 мың теңге сомасында төлем көзінен КТС салынуға жатады, оның ішінде: 2020 жылғы 4-тоқсан үшін 164 511,8 мың теңге сомасында және 2021 жылғы 1-тоқсан үшін 121 837,2 мың теңге сомасында.

Жоғарыда баяндалғанды ескере отырып, «H», «Q», «Т», «X» компанияларының кірістеріне 20 пайыз ставка бойынша салық салынуға тиіс. Демек, салықтық тексеру нәтижелері бойынша 2020 жылғы 4-тоқсанда резидент емес заңды тұлғаның табыстарынан және 2021 жылғы 1-тоқсан үшін 286 349,0 мың теңге сомасында төлем көзінен ұсталатын КТС есептеу негізделген болып табылады.

Салық кодексінің 182-бабының 1-тармағына сәйкес шағымды қарау аяқталғаннан кейін уәкілетті орган Апелляциялық комиссияның шешімін ескере отырып, дәлелді шешім шығарады.

Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша шағым жасалған тексеру нәтижелері туралы хабарламаны өзгеріссіз, ал шағымды қанағаттандырусыз қалдыру туралы шешім қабылданды.



Теги: КТС