Учёт

Тауарды жіктеу - шынжыр табанды тізбек және кедендік құны

202

Кедендік даулар

Заңды тұлға

Тауарлардың сыныптау

Тауарлардың кедендік құны


Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігіне (бұдан әрі – уәкілетті орган) «Р» компаниясынан кедендік төлемдер мен салықтарды есептеу туралы аумақтық Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі – кеден органы) тексеру нәтижелері туралы хабарламасына шағым түсті.

Іс материалдарынан белгілі болғандай, кеден органы «шынжыр табанды тізбек/шынжыр табанды құрам» тауарын сыныптаудың дұрыстығы және нәтижесінде жалпы сомасы 20 224,6 мың теңгеге хабарлама шығарылған тауарлардың мәлімделген кедендік құнының дұрыстығы мәселесі бойынша кедендік тексеру жүргізді.

«Р» компаниясы кеден органының қорытындысымен келіспей, апелляциялық шағым түсірді, онда кеден органының шешімінің күшін жоюды сұрады.

Мәселен, «Р» компаниясы шынжыр табанды тізбек – бұл тек тізбек ғана емес, сонымен қатар шынжыр табанды экскаваторларға арналған бірқатар құрамдас бөліктер (роликтер, кергіштер және т.б.) екенін кеден органы ескермеген деп түсіндіреді. Осыған байланысты «Р» компаниясы берілген СЭҚ ТН кодын дұрыс деп санайды, бұл Google іздеу жүйесімен, сондай-ақ «https://www.tks.ru/» сайтындағы деректермен расталған.

Сондай-ақ, «Р» компаниясы тауарлардың жаңадан анықталған кедендік құны – «гидравликалық балға жинағы» бойынша келіспеді, ол кеден органының ұстанымы бойынша киллограмына 5,49 АҚШ долларды құрайды. Бұл тауарды гидравликалық балғамен салыстыру дұрыс емес, өйткені бұл гидравликалық балғалардың әртүрлі үлгілері болып табылады.

Бұдан басқа, «Р» компаниясы «шынжыр табанның тартқышы» тауарын ұқсас тауармен салыстыруды дұрыс емес деп санайды, себебі салыстыру әртүрлі үлгідегі, әртүрлі салмақтағы және өндірушілердің тауарлары арасында жүргізілуде.

Сонымен қатар «Р» компаниясы тауарларға қатысты кедендік тазарту кезеңінде (гидравликалық балға, шынжыр табанды тізбек және т.б.) ТБЖ іске қосылғанын және қосымша тексерулер белгіленгенін, нәтижесінде кеден органы мәлімделген кедендік құнды қабылдағандығын атап өтеді.

Осыған байланысты «Р» компаниясы кеден органының дәлелдерін негізсіз және бұрын қабылданған шешімдерге қайшы келеді деп санайды.

Кеден органының «Н» компаниясымен (дайындаушы зауыт) жасалған келісім-шарт шеңберінде әкелінген экскаваторлық-жүк-тиегіштердің құнын төмендету бөлігіндегі уәждеріне қатысты «Р» компаниясы тексеру жүргізу барысында тауардың өзіндік құнына әсер еткен факторлар есепке алынбаған деп есептейді:

– сыртқы сауда қатынастарына қатысушылар арасында алдын ала төлем үнемі қолданылмаған, жиі жағдайларда төлем вексель жүйесін пайдалана отырып, яғни төлемді кейінге қалдыру арқылы жүргізілді;

– әкелінетін тауар сәйкесінше әртүрлі жиынтыққа ие және тауар құнының айырмашылығы бар;

– өндіруші-зауыт тауарды өндіруші ретінде қосымша келісусіз тауардың құнын өзгертуге толық құқылы және тауардың бағасын қайта қарауға, оның өзіндік құнын көтеруге немесе жеңілдіктер беруге құқылы.

Қолданыстағы сертификат негізінде «Р» компаниясы Қазақстан Республикасының аумағында «H» өнімдерін сату бойынша өндіру-зауыттың дилері болып табылады. Бұл сертификаттың болуы «Р» компаниясына артықшылықтар бермейді, сәйкесінше, «Р» компаниясы өндірілген тауарлардың бағасына әсер ете алмайды.

Осыған байланысты, «Р» компаниясы осы мән-жайларды ескере отырып, әкелінетін тауарлардың кедендік құны тауарлардың нақты төленген бағасымен тауар құнын төмендету себебінен емес, тауарлар үлгілерінің, жинақтары мен төлемінің айырмашылығына байланысты ерекшеленетінін атап өтеді. Барлық көрсетілген фактілер алдын ала жасалған актке қарсылықта көрсетілді, алайда кеден органы «Р» компаниясының уәждерін ескермей, «Р» компаниясы келіспеген бұрын айтылған дәлелдемелік негізге сілтеме жасады.

«Р» компаниясы әкелінетін тауарлардың кедендік құнын анықтау әдістерін түзетумен келісе алмайды, себебі дәлелдер дәлелсіз және негізсіз. Кедендік тексеру нәтижелері бойынша әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша «Р» компаниясы мәлімдеген әдіс (1-әдіс) біртекті тауарлармен мәміле құнының әдісіне (3-әдіс) және резервтік әдіс (6-әдіс) өзгертілді.

«Р» компаниясы әкелінетін тауарлардың кедендік құнын «Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 66-бабында белгіленген барлық талаптарды сақтай отырып, тауарларға нақты төленген баға негізінде айқындайды.

Осыған байланысты «Р» компаниясы кедендік құнды анықтаудың таңдалған әдісін дұрыс деп санайды.

Жоғарыда айтылғандардың негізінде «Р» компаниясы тексеру нәтижелері туралы хабарламаның күшін жоюды сұрайды.

СЭҚ қатысушының дәлелдерін қарап, кеден органы ұсынған материалдарды зерделей келе, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

1. Тауарларды сыныптау бойынша.

Кодекстің 40-бабына сәйкес тауарларды сыныптау деп қаралатын тауарларды СЭҚ ТН бойынша нақты тауар позицияларына, субпозицияларына және кіші субпозицияларына кезең-кезеңімен жатқызу түсініледі.

Тауарларды сыныптау негізгі өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады:

1) тауар орындайтын функция;

2) тауар жасалған материал.

Бұл ретте СЭҚ түсіндірудің негізгі қағидаларын ТН (бұдан әрі – ТНҚ) және бөлімдерге, топтарға ескертпелерді (оның ішінде тауар позицияларына, субпозицияларына ескертпелерді), сондай-ақ ерекше сыныптау мәселелерін түсіндіретін қосымша ескертпелерді қолдану негізінде тауарларды өңдеу дәрежесін ескере отырып, оларды тауар кіші субпозицияларына біржақты жатқызу қағидаты сақталады.

Кеден органы тауарларды сыныптауды, егер кеден органы тауарларды шығарғанға дейін де, кейін де кедендік декларациялау кезінде олардың дұрыс сыныпталмағаны анықтаған жағдайда жүргізеді. Бұл ретте кеден органы міндетті болып табылатын тауарларды сыныптау туралы шешім қабылдайды.

Қарастырылып отырған жағдай бойынша «Р» компаниясы ҚХР-дан «шынжыр табанды тізбек/шынжыр табанды жинақ» тауарларын әкелді. Тауарларды декларациялау ішкі тұтыну үшін шығарудың кедендік рәсімімен орналастырылған тауарларға арналған 4 декларация (бұдан әрі – ТД) және Тек немесе негізінен 8425 – 8430: өзгелер: шығарылған күнінен бастап бір жыл және одан да көп уақыт өткен толық айналмалы гидравликалық машиналардың шынжыр табанды шассилері (кедендік баж – 0%) тауар позицияларындағы жабдықтар үшін арналған СЭҚ ТН коды – 8431 49 800 9 бойынша жүргізілді.

Кейіннен, тауарлар шығарылғаннан кейін кедендік бақылау нәтижелері бойынша кеден органы осы тауарды «Тізбектер және олардың бөліктері, қара металдар: топсалы шынжырлар және олардың бөліктері: басқа шынжырлар» (кедендік баж – 10%) ретінде СЭҚ ТН – 7315 12 000 0 кодына жатқыза отырып, тауарды сыныптау туралы шешім шығарды.

«Р» компаниясы ұсынған техникалық сипаттамаға сәйкес жол тізбегі бульдозерлердің шынжыр табанды қозғалтқышында орнатуға және пайдалануға арналғаны анықталды. Тізбек әрбір екі іргелес буынның саңылаулары арқылы өтетін цилиндрлік түйреуіштермен жалғанған ілмекті жол буындарынан тұрады. Сілтемелерде жол аяқ киімдерін одан әрі бұрандату үшін тесіктер бар. Шынжыр табанды тізбек бульдозердің жұмысы кезінде қозғалған кезде жол дөңгелектерінен аяқ киімге күш пен жүкті беруге және бульдозерді жерде ұстауға арналған. Қосымша термиялық өңдеуге ұшыраған шынжыр бөліктерін штамптау және құю арқылы жасалған. Соңғы кезеңде - құрастырады. Жол шынжырлары жинақталған түрде жеткізіледі және оларды бекітуге арналған құрылғылармен жабдықталмаған. Шынжыр табанды тізбек роликті болып табылмайды.

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының «Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің бірыңғай тауар номенклатурасына түсініктемелер туралы» 12.03.2014ж. №4 ұсынымымен бекітілген СЭҚ ТН 8431 тауар позициясына түсіндірмеге сәйкес бөлшектерді сыныптауға қатысты жалпы ережелерді ескере отырып, осы тауар позициясына тек қана немесе негізінен 8425- 8430 тауар позицияларының машиналарында пайдалануға арналған бөлшектер кіреді.

Экскаватор немесе шынжыр табанды бульдозер секілді тауарлар СЭҚ ТН 8429 тауар позициясында «тұрақты немесе айналмалы қалақшасы бар бульдозерлер, грейдерлер, тегістеуіштер, қырғыштар, механикалық күректер, экскаваторлар, шөміш тиегіштер, тығыздағыштар және жол роликтері, өздігінен жүретіндер» ретінде сыныпталады.

Дүниежүзілік кеден ұйымының Сыныптау қорытындыларының жинағына сәйкес СЭҚ ТН 8431 49 тауар позициясы тек немесе негізінен бульдозерде пайдалануға арналған аяқ киімдермен бірге жол ретінде құрастырылған кезде жарамды ретінде жолдық буынды қамтиды.

Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, тауар – 1 және 6 сәйкес аяқ киіммен/жолдармен/пластиналармен жабдықталмаған, шассиге, катушкаларға немесе белгілі бір ұзындыққа орнату үшін жабдықтан бөлек жеткізілетін «шынжыр табанды тізбек» 7315 СЭҚ ТН тауар позициясында «Қара металдардан жасалған шынжырлар және олардың бөліктері» ретінде сыныпталады.

«Р» компаниясы әкелетін «шынжыр табанды тізбек/шынжыр табанды тізбек жинағы» аяқ киіммен/жолдармен/тақталармен жабдықталмағандықтан, тауарларды дұрыс сыныптамауға байланысты кеден органының кедендік төлемдер мен салықтарды есептеуі заңды болып табылады.

2. Тауарлардың кедендік құны бойынша.

Кодекстің 396-бабында кедендік декларациялау кезінде мәлімделген әкелінетін тауарлардың кедендік құнына кедендік бақылауды жүзеге асыру кезінде кеден органы тауарлардың кедендік құнын айқындау мен декларациялаудың дұрыстығын тексеретіні белгіленген.

Қарастырылып отырған жағдайда «Р» компаниясы 2020-2022 жж. ҚХР мен Түркиядан тауарлардың ассортименті (гидравликалық балға, гидравликалық балға жинағы, шынжыр табанды тізбек, тізбек шынжыр табанды, шынжыр табанды тізбек жинағы, шынжыр табанды тізбекті кергіш, экскаватор-тиегіш, шынжыр табанды экскаватор) әкелінді.

Тауарларды декларациялау ішкі тұтыну үшін шығарудың кедендік рәсіміне сәйкес 42 ТД бойынша жүргізілді, әкелінетін тауарлардың кедендік құнын декларант әкелінетін тауарлармен жасалған мәміленің құнын бойынша (1-әдіс) анықтайды, мұнда тауарлар бойынша ИТС:

– шынжыр табанды тізбек (СЭҚ ТН коды 7315 11 900 0) – 1,55 АҚШ доллары/кг;

– тізбек шынжыр табанды (СЭҚ ТН коды 7315 89 000 0) – 1,83 - 2,14 АҚШ доллары/кг;

– шынжыр табанды тізбек кергіші (СЭҚ ТН коды 7320 90 900 8) – 1,99 - 2,22 АҚШ доллары/кг;

– гидравликалық балға (СЭҚ ТН коды 8207 19 900 9) – 4,39 АҚШ доллар/кг;

– шынжыр табанды экскаватор (СЭҚ ТН коды 8429 52 100 9) – 4,41 АҚШ доллар/кг;

– экскаватор-тиегіш (СЭҚ ТН коды 8429 59 000 0) – 5,67 - 6,77 АҚШ доллары/кг;

– гидравликалық балға жинағы (СЭҚ ТН коды 8430 69 000 8) – 3,43 - 3,60 АҚШ доллары/кг;

– шынжыр табанды тізбек жинағы (СЭҚ ТН коды 8431 49 800 9) – 1,61 - 2,13 АҚШ доллары/кг құрады.

Жоғарыда аталған тауарларға қатысты кедендік тексеру нәтижелері бойынша әкелінетін тауарлардың мәміле құнына негізделген әдіс (1-әдіс) ұқсас тауарлармен мәміле құнына негізделген әдіске (3-әдіс) және тауарлардың кедендік құнының мөлшерінің ұлғаюымен резервтік әдіске (6-әдіс) өзгертілді.

Кеден органы мен «Р» компаниясы ұсынған құжаттар мен мәліметтерді зерделеу барысында мыналар анықталды.

Әкелінетін тауарлармен мәміленің құнын анықтау әдісін (1-әдіс) өзгерту үшін кедендік тексеру актісінде декларанттың тауарлардың құны туралы сенімсіз немесе бұрмаланған мәліметтерді декларациялау фактілерін дәлелдейтін дәлелдерді келтірмеді, оның ішінде кедендік құнды анықтаудың негізгі әдісін қолдану мүмкін болмағаны туралы дәлелді дәлелдемелер келтірмеді.

Сондай-ақ, кедендік тексеру актісі бухгалтерлік есепке алудың жай-күйі, тауардың «Р» компаниясының балансында құны және салмағы бойынша ТД-дағы тауарлар туралы мәліметтерге сәйкес қандай құн бойынша есепке алынғаны туралы мәліметтерді қамтымайды.

Мәселен, ТД-ның 31-бағанында (№1 және №6 тауар), «гидравликалық балға жинағы (жабық түрі)», өндіруші «X» тауары мәлімделген.

Шот-фактура бойынша «31» үлгісінің құны (№1 тауар) – 6 600 АҚШ долларын, бір данасының салмағы – 2 180 кг, «70» үлгісінің (№6 тауар) бір данасының құны – 1 300 АҚШ долларын, 1 дана салмағы – 407 кг құрайды.

Баға туралы ақпарат көзі ретінде «36» үлгісіндегі «гидравликалық балға жинағының» құны пайдаланылған болса, оның құны 1 дана үшін 9500 АҚШ долларын, 1 дана салмағы 2550 кг құрайды.

Бұл ретте, гидравликалық балғалар модельде ғана емес, сондай-ақ салмақ параметрлерінде де ерекшеленеді.

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының «Тауарлардың кедендік құнын айқындау кезінде резервтік әдісті (6-әдіс) қолдану туралы» 08.06.2019ж. №138 Шешімінің 12-тармағына сәйкес егер біртектес немесе біртектес тауарлар, бір сыныптағы немесе түрдегі (біртекті немесе бірдей емес болып табылатын) тауарлар туралы мәліметтер кедендік баждарды анықтау үшін пайдаланылса, резервтік әдісті (6-әдіс) немесе біртекті пайдаланатын тауарлардың құны, мұндай ақпарат көздерінде мұндай тауарларды бағаланатын тауарлармен салыстыруға мүмкіндік беретін ақпарат (атап айтқанда, тауарлардың сипаттамасы, олардың техникалық сипаттамалары секілді мәліметтер болуы тиіс, параметрлері, коммерциялық атаулары және тауар түріне байланысты басқа сипаттамалар).

Кеден органы баға ақпаратының көзі ретінде 1 дана үшін бағаланып отырған тауардан өзгеше тауардың құнын, моделін және салмақ параметрлерін қабылдады, «жиналған гидравликалық балға» тауары бойынша кедендік баждарды және ҚҚС есептеу заңсыз жүргізілген.

Сондай-ақ, «Р» компаниясы 2 ТД үшін 1,83 - 2,14 АҚШ доллары/кг бағамы бойынша «шынжыр табанды тізбек», «шынжыр табанды тізбек жинағы» (СЭҚ ТН коды 7315 89 000 0) тауарларды декларациялауды жүзеге асырды.

Осы тауарларға қатысты кеден органының кедендік тексеру нәтижелері бойынша ұқсас тауарлардың мәміле құнына негізделген әдіс (3-әдіс) қолданылды, мұнда баға ақпаратының көзі ретінде TД 2,18 АҚШ доллары/кг есебі бойынша қабылданған.

Бұл ретте, бұрын кедендік ресімдеу сатысында осы ТД-ға қатысты ТБЖ іске қосылды және қосымша тексеру тағайындалды, оның нәтижелері бойынша «Р» компаниясы мәлімдеген кедендік құн растайтын құжаттар негізінде қабылданған болатын.

Бұл ретте кеден органы кедендік тексеру актiсiнде декларант мәлiмдеген тауарлардың кедендiк құнын растаған кеден органы бұрын қабылдаған тауарлардың құнын қолданбау негiздемесiн көрсетпейдi.

Басқа TД үшін «Р» компаниясы тауарды мәлімдеді - «шынжыр табанды тізбек», 1 дана салмағы 704 кг, ал бұл ТД үшін баға ақпаратының көзі ТД болды, мұнда 1 шынжыр табанды тізбектің салмағы 1050 кг құрайды.

Бұл ретте, бұл тауарларды өндірушілер әртүрлі компаниялар болып табылады.

Сондай-ақ, «Р» компаниясы 3 ТД бойынша мәлімделген– «шынжыр табанды тізбек», «шынжыр табанды тізбек жинағы» (СЭҚ ТН коды 8431 49 800 9, 7315 11 900 0) тауарларды әкелді және баға ақпаратының көзі ретінде сол ТД-дан ұқсас тауарлар туралы мәліметтер алынды.

Мысалы, ТД бірінде көрсетілген тауарлар 4 позицияда мәлімделген, ал кеден органы баға ақпаратының көзі ретінде осы ТД-дан ең жоғары құнды пайдаланады. Бұл ретте салмақ көрсеткіштері мен мақала нөмірлерінің айырмашылығы бар.

Кодекстің 69-бабының 1-тармағына сәйкес әкелінетін тауарлардың кедендік құнын біртекті тауарлармен жасалған мәміле құнына (3-әдіс) негізге ала отырып айқындау кезінде біртекті тауарлармен жасалған мәміленің құны бірдей коммерциялық деңгейде және мәні бойынша бағаланатын тауар қандай мөлшерде пайдаланылса.

Кодекстiң 69-бабында белгiленген шарттарды сақтамау салдарынан бiртектес тауарлармен мәмiле құнына негiзделген әдiс (3-әдiс) қолданылмайды.

Сонымен қатар, «Р» Компаниясы (Сатып алушы) Түркияның «H» Компаниясымен (Сатушы) жасасқан келісім-шарт негізінде – «тиегіш экскаватор», «шынжыр табанды экскаватор» тауарлар әкелу жүзеге асырылған.

Осы келісім-шарттардың талаптарына сәйкес Сатушы сатады, ал Сатып алушы EXW (шетелдік) және CIP (ҚР) шарттарында келісім-шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын проформалық шот-фактураларда көрсетілген мөлшерлер мен бағаларға сәйкес сатып алады.

Кедендік тексеру кезінде кеден органы бір шарт бойынша жеткізілетін аттас тауарларды (экскаватор, шынжыр табанды экскаватор) «Р» Компаниясы әр түрлі бағамен декларациялайтынын анықтады.

Осылайша, «Р» Компаниясы «Н» Компаниясынан 5,67 АҚШ доллары/кг құнымен әкелінген ТД – «тиегіш экскаватор» өнімін жариялады. Егер бұрын басқа ТД бойынша жоғарыда аталған жөнелтушіден және бір келісімшарт бойынша бұл өнім 5,85 АҚШ доллары/кг құнымен мәлімделген.

Кеден органының ұстанымына сәйкес тауарлардың бағасы сатушының шот-фактуралары бойынша ерікті түрде белгіленеді. Бұл ретте банк валюталық бақылауда осы келісімшарт бойынша тиісті баға спецификациясын тіркеген жоқ, мұндай ақпарат тек шот-фактураларда әрбір ТД бойынша жеке көрсетіледі.

Сонымен қатар, «Р» Компаниясының келісім-шарт бойынша сатушыға                   3 401 еуро сомасында кредиторлық берешегі бар.

Кодекстің 65-бабына сәйкес тауарлардың кедендік құны және оны анықтауға байланысты мәліметтер сенімді, сандық және құжатпен расталған мәліметтерге негізделуге тиіс.

Кодекстің 66-бабының 3-тармағында импортталатын тауарлар үшін іс жүзінде төленген немесе төленуге жататын баға сатып алушы тікелей сатушыға немесе сатушының пайдасына басқа тұлғаға төлеген немесе жүзеге асыруға жататын барлық төлемдердің жалпы сомасы болып табылады деп көрсетілген. Бұл ретте төлемдер Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған кез келген нысанда тікелей немесе жанама түрде жүргізілуі мүмкін.

Кодекстің 66, 68-72-баптары тауарлардың кедендік құнын айқындау әдістерін қолдану тәртібін анықтайды.

Мәміле құны негізінде кедендік құнды анықтау мүмкін болмаған жағдайда, аталған әдістердің әрқайсысы дәйекті түрде қолданылады. Бұдан басқа, егер тауарлардың кедендік құнын алдыңғы әдіспен анықтау мүмкін болмаса, әрбір келесі әдіс қолданылады.

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 27.03.2018ж. №42 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауарлардың кедендік құнына кедендік бақылауды жүзеге асыру ерекшеліктері туралы ереженің 5-тармағына сәйкес, импортталатын тауарлардың бірдей немесе ұқсас тауарлардың бағасымен салыстырғанда төмен бағасын анықтау тауарлардың кедендік құнын сенімсіз анықтаудың белгісі болып табылады. Көрсетілген мән-жайларды анықтау тауарлардың кедендік құнына кедендік тексеруді тағайындау және жүргізу үшін негіздердің бірі болып табылады, бірақ кедендік құнды айқындау әдісін жою және (немесе) өзгерту үшін негіз болып табылмайды.

Сонымен қатар, жоғарыда аталған шешімнің 8-тармағына сәйкес, тауарлардың кедендік құнына мониторинг жүргізу кезінде кеден органы құжаттарды және (немесе) ақпаратты, оның ішінде жазбаша түсініктемелерді сұратуға (талап етуге) құқылы.

Бұл ретте, кедендік тексеру актiсiнде «Р» Компаниясы талаптың шеңберiнде кеден органы сұраған құжаттарды және (немесе) ақпаратты ұсынған-ұсынбағаны туралы мәлiметтер қамтылмайды.

Сондай-ақ, осы шарт бойынша екінші деңгейлі банктің «Келісімшарттар бойынша міндеттемелердің толық көлемде орындалуы» ақпараты бар, сонымен қатар аудиторлық қорытындыда жоғарыда аталған шарттар бойынша ақша қаражаттарының қозғалысын есепке алу жағдайы көрсетілмеген (айналым балансы, салыстыру актісі, тауарды қабылдау шот-фактурасы және т.б.).

Сонымен қатар, тексеру актісі бірдей/ұқсас тауарлардың баға диапазонын көрсететін салыстырмалы талдау нәтижелерін көрсетпейді. Көрсетiлген бағалардың болмауына байланысты Кодекстiң 72-бабының 5-тармағының екi баламалы шығыстардың ең жоғарысын кеден мақсаттары үшiн пайдаланбау туралы талаптарының орындалғанын анықтау мүмкiн емес.

Кедендік тексеру актiсiнде әкелiнетiн тауарлармен мәмiле құнының әдiсiн өзгерту туралы дәлелдер жоқ (1-әдiс) және баға ақпаратын қолдану жөнiндегi талдау дұрыс емес жүргiзiлгенiн ескере отырып, кедендiк баждарды, салықтарды есептеу заңсыз болып табылады.

Апелляциялық комиссияның шешімімен әкелінетін тауарларды сыныптауға қатысты кедендік тексеру нәтижелері заңды, ал тауарлардың кедендік құнын төмендету бөлігінде заңсыз деп танылды.