Даулар түрі: салықтық даулар
Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға
Салық түрі: КТС
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі-уәкілетті орган) «Т» Компаниясының Мемлекеттік кірістер аумақтық департаментінің (бұдан әрі - салық органы) төлем көзінен мұнай секторы ұйымынан түсетін түсімдерді қоспағанда, заңды тұлғалардан корпоративтік табыс салығын (КТС) есептеу туралы тексеру нәтижелері туралы хабарламаға апелляциялық шағымын алды.
Іс материалдарына сәйкес, салық органы салық төлеушінің 01.01.2018ж. бастап 31.12.2021ж. аралығындағы кезеңдегі салықтардың жекелеген түрлері және (немесе) бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша салық міндеттемесін орындау мәселесі бойынша «Т» Компаниясына тақырыптық салықтық тексеру жүргізіп, оның нәтижелері бойынша мұнай секторы ұйымынан түсетін түсімдерді қоспағанда, заңды тұлғалардан 128 403,6 мың теңге салық сомасында корпоративтік табыс салығын (КТС) және 62 451,7 мың теңге өсімпұл есептеу туралы хабарлама шығарылды.
«Т» Компаниясы салық органының қорытындыларымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда салық органының шешімінің күшін жоюды сұрайды.
Салық кодексінің 242-бабының 3-тармағын бұза отырып, «Т» Компаниясы 2018-2019 жылдары 638 113,7 мың теңге сомасына «U» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегерімге жатқызған.
«Т» Компаниясы салық органының осы қорытындысымен келіспейлі, себебі Салық кодексінің 264-бабында қандай жағдайларда шығындар шегерілмейтіні туралы толық негіздер бар екендігі көрсетілген.
«Т» Компаниясы Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 157-бабының 1-тармағына сәйкес, мәміленің маңыздылығы туралы дау туындаған жағдайда оның жарамсыздығын сот белгілейді, бұл жағдайда оны мемлекеттік кірістер органы жасамайды.
Бұдан басқа, шағымнан Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының азаматтық істер жөніндегі сот алқасының 30.10.2020ж. Қаулысымен (29.05.2019ж. хабарламаға) құқық қолдану қызметінің қалыптасқан сот практикасы осыған ұқсас мәселе бойынша Алматы қаласы бойынша МКД шығарудың негізсіздігін растайды.
«Т» Компаниясы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес ресімделген құжаттармен расталған шығындар құжатпен расталған шығыстар болып табылады деп есептейді.
«Т» Компаниясы шегерімдерден шығарылған шығыстар құжатпен ресімделгенін және салықтық тексеру жүргізу барысында толық көлемде ұсынылғанын (шарттар, өзара есеп айырысуларды салыстыру актілері, тауарларға арналған декларациялар, жүкқұжаттар, банк құжаттары және басқалар) көрсетеді. Осыған байланысты, «Т» Компаниясы жоғарыда аталған құжаттар оның шығыстарын шегерімге жатқызудың негізділігін растау үшін жеткілікті деп санайды.
Шағымда кедендік баждарды және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді нақты төлемей тауарларды кейіннен заңды пайдалануға жүгіну үшін кедендік тазартудан өтудің және кедергісіз шығарудың себебі мемлекеттік кірістер органы қызметкерлерінің И.А.Р., К.А.Б., Т.Т.А. аз. және «L» Компаниясының директоры Т.М.М. ауыр қылмыстық құқық бұзушылық жасау фактісі болып табылады.
Кеден өкілінің қызметтерін көрсетуге «U» Компаниясы мен «L» Компаниясы арасында жасалған 23.08.2013ж. шартқа (бұдан әрі – Шарт) сәйкес «L» Компаниясы кедендік ресімдеу, алдын ала операциялар және кеден дела саласындағы өзге де функциялар бойынша іс-қимылдарды орындау бойынша міндеттемелер алды.
Шарттың 2-тармағының 2.3) тармақшасына сәйкес «L» Компаниясының барлық белгіленген төлемдерге (Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық және кеден заңнамасында көзделген салықтар, алымдар мен баждар) ақы төлеуге құқығы бар.
Алматы қаласы Медеу ауданының 10.03.2020ж. № 2 аудандық сотының үкімімен және Алматы қалалық сотының қылмыстық істер жөніндегі сот алқасының 26.06.2020ж. үкімімен Т.М.М., Т.Т.А., И.А.Р. және К.А.Б. 2018-2019 жылдар кезеңінде кедендік баждарды және басқаларды төлеуге арналған компаниялардың ақшалай қаражатын ұрлаумен айналысқаны анықталды тауарларды әкелу кезінде бюджетке төленетін міндетті төлемдер.
«Т» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттегеннен кейін уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.
Салық кодексінің 242 - бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес шегеруге жатпайтын шығыстарды қоспағанда, салық төлеушінің табыс алуға бағытталған қызметті жүзеге асыруға байланысты шығыстары салық салынатын табысты айқындау кезінде шегерімге жатады.
Шегерімдерді салық төлеуші өзінің табыс алуға бағытталған қызметіне байланысты осындай шығыстарды растайтын құжаттар болған кезде іс жүзінде жүргізілген шығыстар бойынша жүргізеді. Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына және Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасының талаптарына сәйкес айқындалатын болашақ кезеңдердің шығыстары олар жататын салық кезеңінде шегерілуге жатады.
Салық кодексінің 190-бабының 3-тармағына сәйкес салық есебі бухгалтерлік есеп деректеріне негізделеді. Бухгалтерлік құжаттаманы жүргізу тәртібі Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасында белгіленеді.
Бұл ретте «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Бухгалтерлік есеп туралы Заң) 6-бабының 3-тармағында операциялар мен оқиғалар бухгалтерлік есеп жүйесінде көрсетілетіні белгіленген, бұл ретте бухгалтерлік жазбаларды бастапқы құжаттардың түпнұсқаларымен барабар нығайтуды және бухгалтерлік жазбаларда барлық операциялар мен оқиғалардың көрсетілуін қамтамасыз етуге тиіс.
Бухгалтерлік есеп туралы Заңның 7-бабының 1-тармағына сәйкес бухгалтерлік құжаттама бастапқы құжаттарды, бухгалтерлік есеп регистрлерін, қаржылық есептілікті және есеп саясатын қамтиды.
Бухгалтерлік жазбалар бастапқы құжаттар негізінде жүргізіледі. Бастапқы құжаттар операция немесе оқиға жасалған сәтте не олар аяқталғаннан кейін тікелей жасалуы тиіс.
Бухгалтерлік есеп туралы Заңның 7-бабы 3-тармағының 6) тармақшасына сәйкес қағаз және электрондық жеткізгіштердегі бастапқы құжаттарда міндетті деректемелер, атап айтқанда операция жасауға (оқиғаны растауға) және оны ресімдеудің дұрыстығына жауапты адамдардың лауазымдарының атауы, тегі, аты-жөні және қолдары болуға тиіс.
Осылайша, тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша шығыстар сомаларын шегерімдерге жатқызу осы шығыстар табыс алуға бағытталған және олар салық салынатын айналым мақсатында пайдаланылатын немесе пайдаланылатын жағдайда, операция не оқиғаның жасалу фактісін тіркейтін осы шығыстарды растайтын бастапқы құжаттар болған кезде жүргізіледі. Бұл ретте бастапқы есепке алу құжаттамасын жүргізу бухгалтерлік есеп туралы Заңның талаптарына сәйкес, оның ішінде операцияны не оқиғаны жасау фактісін тіркеу бойынша жүзеге асырылады.
Салықтық тексеру нәтижелері бойынша 2018-2019 жылдары «U» Компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша 638 113,7 мың теңге сомаға шегерімдерден тауарларды (радиаторлар және оларға жиынтықтауыштар) сатып алу бойынша шығыстар алынып тасталды.
Төлем қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы жүзеге асырылады.
ҚР БСАЖ деректеріне сәйкес 24.04.2013ж. бастап 19.03.2019ж. дейін «U» Компаниясының басшысы М.К.М. болып табылады, 20.03.2019ж. бастап 03.03.2020ж. дейін С.Д. болып табылады және 04.03.2020ж. бастап қазіргі уақытқа дейін М.К.М. болып табылады.
«Өзге де техникамен және жабдықпен көтерме сауда» қызметінің түрі.
«U» Компаниясының СОНО АЖ деректеріне сәйкес:
- 2018 жылғы КТС (100.00-нысан) бойынша декларациялар нөлдік көрсеткіштермен ұсынылған;
- 2019 жылғы КТС (100.00-нысан) бойынша декларациялар ұсынылмаған;
- 2019 жылғы 1 тоқсандағы ҚҚС бойынша декларация (300.00-нысан) ұсынылмаған;
- көлік құралдарына салынатын салық, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларациялар (700.00-нысан) 2018-2019 жылдарға ұсынылмаған;
- ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларациялар (200.00-нысан) 2018 жылдың 1-4 тоқсанында жұмыскерлер саны 6 адамды құрайды;
- 2019 жылғы 1 тоқсандағы ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларациялар (200.00-Нысан) нөлдік көрсеткіштермен ұсынылған;
- 2019 жылғы 2-4 тоқсандағы ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларациялар (200.00-нысан) ұсынылмаған.
Тиісінше, «U» Компаниясында тауарларды жеткізу үшін тиісті материалдық-техникалық база, мүлік, негізгі және көлік құралдары болмаған.
ҚР БСАЖ деректеріне сәйкес «U» Компаниялары қойылды:
- камералдық бақылау нәтижелері бойынша Мемлекеттік кіріс органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы 2019ж.22.05., 2019ж.27.06., 2019ж. 27.08., 2019ж.05.09., 2019ж.23.09., 2020ж.09.11., 2019ж.27.06., 2019ж.27.08. хабарламалар;
- Қазақстан Республикасының 2020ж.11.06., 2020ж.07.09., 2021ж.20.01., 2021ж.09.03., 2021ж.06.05., 2021ж.16.06., 2021ж.27.08., 2021ж.30.11. салық заңнамасында белгіленген мерзімде салық есептілігін ұсынбау туралы хабарламалар, 2022ж.04.03., 2022ж.27.04., 2022ж.20.05., 2022ж.23.08., 2022ж. 17.11.;
- салық төлеушінің орналасқан (жоқ) жерін растау туралы 11.07.2019ж., 27.08.2019ж., 23.10.2019ж. хабарламалар.
Жоғарыда көрсетілген хабарламалар осы уақытқа дейін орындалмаған.
Айта кету керек, «U» Компаниясы қайта тіркеуді жарамсыз деп тану себебінен 20.03.2019ж. ҚҚС бойынша есептен шығарылды.
Қарастырылып отырған жағдайда, салық органы ұсынған құжаттардың көшірмелеріне (шарт, шартты ұзарту туралы қосымша келісім, жүкқұжаттар, ЭШФ) сәйкес Өнім беруші («U» Компаниясы) мен Сатып алушы («Т» Компаниясы) арасында 15.07.2013ж. бастап 3 және 4-бөлімдерде шарт жасалды, ол анықталды:
Тауарды жеткізу – DDP, жеткізу мекенжайы – 050061, ҚР, Алматы қ. шарттарында жүзеге асырылады.
«U» Компаниясы тауарды «Т» Компаниясына немесе жүк алушыға мерзімдерде және спецификацияларда көрсетілген тиеп-жөнелту деректемелері бойынша жеткізуге және беруге міндетті. Көлік түрін «U» Компаниясы дербес анықтайды.
Салық кодексінің 143-бабының 1 және 2-тармақтарына сәйкес салық органы осындай операциялар туралы қосымша ақпарат алу, операциялар фактісі мен мазмұнын растау мақсатында салық органы кешенді немесе тақырыптық тексеру жүргізетін салық төлеушімен (салық агентімен) операцияларды жүзеге асырған тұлғаларды тексеру қарсы тексеру болып табылатынын көрсету қажет, көрсетілген салық төлеушіні (салық агентін) тексеру барысында пайда болады.
Қарсы тексеру кешенді немесе тақырыптық тексеруге қатысты көмекші болып табылады.
Салықтық тексеру барысында 2018ж.01.01. бастап 2021ж.31.12. дейінгі кезеңде «Т» Компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша «U» Компаниясына қатысты қарсы салықтық тексеру жүргізілді.
Қарсы салықтық тексеру актісінің 2023ж. 27.01. нәтижелері бойынша «Азаматтарға арналған үкімет «Мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Алматы қаласы бойынша филиалының 2023ж. 26.01. (сұрау салу 2023ж. 13.01.) жауабына сәйкес «U» Компаниясының директоры 2013ж. 24.03. бастап 2019ж. 19.03. дейін және 2020ж. 04.03. осы уақытқа дейін М.К.М. болып табылатыны анықталды.
Қарсы салықтық тексеру жүргізуге нұсқама 2023ж.12.01. және салықтық тексеру жүргізу үшін қажетті мәліметтерді және (немесе) құжаттарды ұсыну туралы Мемлекеттік кіріс органының талабы 2023ж. 26.01. «U» Компаниясының директоры М.К.М. тапсырылды.
М.К.М. 2023ж.26.01. талапқа жауап ретінде «U» Компаниясының құрылтайшылары жалпы жиналыстың 2019ж.12.03. хаттамасына сәйкес жарғылық капиталдағы үлесті сату туралы шешім қабылдағаны туралы түсініктеме берді.
«U» Компаниясының жарғылық капиталындағы 100% үлесті сатып алу-сату шартына 2019ж. 13.03. сәйкес «U» Компаниясының құрылтайшылары С.Ж. «U» Компаниясының жарғылық капиталындағы 100% үлесті 180,0 мың теңгеге сатты.
Талапты 2023ж.26.01. орындамағаны үшін ескерту түріндегі Қазақстан Республикасы Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің 288-бабының 1-бөлігі бойынша «U» Компаниясына қатысты әкімшілік жаза шаралары қолданылды (әкімшілік жаза қолдану туралы қаулы 2023ж. 26.01.).
Осылайша, 2023ж.12.01. қарсы салықтық тексеру актісінің нәтижелері бойынша «Т» Компаниясымен өзара есеп айырысулар 2018-2019 жылдары жалпы сомасы 714 687,3 мың теңгеге, оның ішінде 76 573,6 мың теңгеге ҚҚС-қа құжатпен расталмады.
Сондай-ақ, бұл өзара есеп айырысулар «U» Компаниясының салық есебінде көрсетілмеген. КТС (100-нысан) 2018 жылғы бойынша декларациялар нөлдік көрсеткіштермен ұсынылған. КТС (ф.100.00) 2019 жылғы және ҚҚС (ф.300.00) 2019 жылғы 1 тоқсандағы бойынша декларациялар ұсынылмаған.
Бұдан басқа, Бухгалтерлік есеп туралы Заңның 7-бабы 3-тармағының 6) тармақшасына сәйкес қағаз және электрондық жеткізгіштердегі бастапқы құжаттарда міндетті деректемелер, атап айтқанда операция жасауға (оқиғаны растауға) және оның (оның) ресімделуінің дұрыстығына жауапты адамдардың лауазымдарының атауы, тегі, аты-жөні және қолдары болуға тиіс. Алайда, «Босатуға рұқсат етілді» деген жолдарда салық төлеушінің уәкілетті тұлғасы болып табылмайтын Ш.С.В. тегі көрсетілген, бұл ҚР БСАЖ деректерімен және «Азаматтарға арналған үкімет «Мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Алматы қаласы бойынша филиалының 26.01.2023ж. филиалының мәліметтерімен расталады.
Осылайша, 12.01.2023ж. қарсы салықтық тексеру актісінің нәтижелері бойынша «Т» Компаниясымен өзара есеп айырысулар 2018-2019 жылдары жалпы сомасы 714 687,3 мың теңгеге, оның ішінде 76 573,6 мың теңгеге ҚҚС құжат жоқ және «U» Компаниясының салық есебінде көрсетілмеген.
Қаралып отырған жағдайда, Жамбыл облысының Мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотының 2020ж.16.01. Шешіміне сәйкес Жамбыл облысының тумасы С.Ж. 2019ж.13.03. «U» Компаниясының құрылтайшыларымен Алматы қаласы заңды мекенжайы бойынша Әділет басқармасында тіркелген «U» Компаниясының жарғылық капиталындағы 100% үлесті сатып алу-сату шарты жасалды.
«U» Компаниясының құрылтайшысының өтініші негізінде Жамбыл облысы Әділет департаментінің Тараз қаласының Әділет басқармасы 2019ж. 20.03. бұйрығымен құрылтайшының және «U» Компаниясының заңды мекенжайының өзгеруіне байланысты мемлекеттік қайта тіркеуді жүргізді.
Салық кодексінің 13 - бабы 3-тармағының 1) және 3) тармақшаларына сәйкес салық төлеуші салық міндеттемелерін уақтылы және толық көлемде орындауға, Қазақстан Республикасының салық заңнамасында, Қазақстан Республикасының трансферттік баға белгілеу туралы заңнамасында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының акцизделетін тауарлардың жекелеген түрлері, авиациялық отын, биоотын және мазут өндірісін және айналымын реттейтін заңнамасында көзделген ақпарат пен құжаттарды ұсынуға міндетті.
Мемлекеттік кірістер органы «U» Компаниясына 2019ж. 27.06., 2019ж. 27.08. және 2019ж.23.10. камералдық бақылау нәтижелері бойынша Мемлекеттік кірістер органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы және 2019ж.27.08. және 2019ж.23.10. салық төлеушінің тұрған (жоқ) жерін растау туралы хабарламалар орындалмады.
Бұдан басқа, «U» Компаниясы 2019ж.14.05. бастап мемлекеттік кірістер органына белгіленген тәртіппен салық нысандарын және Салық кодексінде белгіленген өзге де нысандарды ұсынбағаны атап өтілді.
Салық кодексінің 70-бабына сәйкес мемлекеттік кіріс органы салық төлеушінің (салық агентінің) тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жері бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) нақты болуын немесе болмауын растау мақсатында салықтық тексеру жүргізді.
Салықтық зерттеулер актілерінің 2019ж.27.08. және 2019ж.23.10. нәтижелері бойынша оның тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жері бойынша «U» Компаниясының болмауы анықталды.
Осыған байланысты, Тараз қаласы Әділет басқармасының 2019ж. 20.03. бұйрығымен жасалған «U» Компаниясын жарамсыз деп тану және мемлекеттік қайта тіркеудің күшін жою туралы Тараз қаласы бойынша МКБ-ның талап арызын жойылмайтын сипаттағы заң бұзушылықтарға байланысты жарамсыз деп тануды негізді және қанағаттандырылуға тиіс деп санайды.
«Соттардың салық заңнамасын қолдануының кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2022 жылғы 22 желтоқсандағы № 9 Нормативтік қаулысының 11-тармағына сәйкес заңды тұлғаны қайта тіркеуді жарамсыз деп тану және бұрынғы тіркеу деректерін қалпына келтіру алдыңғы (алдыңғы) қатысушыға (қатысушыларға) оның қызметіне байланысты міндеттемелерді, оның ішінде салық міндеттемелерін жүктейтінін атап өткен жөн. Тарату (қайта тіркеуді жарамсыз деп тану) туралы мәлімделген заңды тұлғаларды сот іске жауапкерлер ретінде қатысуға тартуы тиіс.
Қазақстан Республикасы Конституциясының 4-бабына сәйкес осы нормативтік қаулы қолданыстағы құқықтың құрамына енгізіледі және жалпыға міндетті болып табылады.
Осылайша, заңды тұлғаның бұрынғы тіркеу деректерін қайта тіркеу және қалпына келтіру жарамсыз деп танылған жағдайда, салық міндеттемелері міндеттеменің алдыңғы қатысушысына жүктеледі.
Қазақстан Республикасы Азаматтық іс жүргізу кодексінің (бұдан әрі – АІЖК) 21-бабының 2-бөлігіне сәйкес заңды күшіне енген сот актілері, сондай-ақ сот төрелігін іске асыру кезінде соттар мен судьялардың өкімдері, талаптары, тапсырмалары, шақырулары, сұрау салулары және басқа да өтініштері барлық мемлекеттік органдар, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, заңды тұлғалар, лауазымды адамдар үшін міндетті, Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында орындалуы тиіс.
Осылайша, заңды күшіне енген «U» Компаниясын мемлекеттік қайта тіркеудің күшін жою туралы сот шешімі міндетті болып табылады және Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында бұлжытпай орындалуға тиіс.
Көрсетілген фактілер мен мән-жайларды ескере отырып, «U» Компаниясымен өзара есеп айырысу жөніндегі құжаттар (шарт, шот-фактура және тауарларға арналған декларациялар) операция жасау фактісі туралы анық куәландыра алмайды және осы операциялардың бухгалтерлік есепте барабар көрсетілуін қамтамасыз ете алмайды және тиісінше ҚР салық және бухгалтерлік заңнамасының ережелеріне сәйкес шығыстарды шегерімге жатқызу үшін негіз болып табылады.
Осылайша, «U» Компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және салықтық тексеру нәтижелері бойынша 2018-2019 жылдар үшін 127 622,7 мың теңге сомасында КТС тиісті есептеу негізді болып табылады.
«Т» Компаниясының сот практикасын қолдану туралы дәлелдеріне қатысты.
АІЖК-нің 224-бабына сәйкес сот шешімі заңды және негізделген болуға тиіс. Сот шешімді Тараптар ұсынған және сот отырысында зерттелген дәлелдерге ғана негіздейді.
АІЖК-нің 225-бабына сәйкес сот шешім шығарған кезде дәлелдемелерді бағалайды, іс үшін маңызы бар қандай мән-жайлардың анықталғанын және қайсысы анықталмағанын, тараптардың құқықтық қатынастары қандай екенін, осы іс бойынша қандай заң қолданылуы тиіс екенін және мәлімделген талап қанағаттандырылуға жататынын айқындайды.
Сот істі талапкер мәлімдеген талаптар шегінде шешеді.
«Азаматтық істер бойынша сот шешімі туралы» Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2003 жылғы 11 шілдедегі N 5 нормативтік қаулысының 3-тармағына сәйкес шешім Қазақстан Республикасының атынан заңға және нақты іс бойынша сот анықтаған фактiлерге қатаң сәйкестiкте шығарылады.
Осылайша, «Т» Компаниясының құқық қолдану қызметінің сот практикасы туралы дәлелдері Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының азаматтық істер жөніндегі сот алқасының 30.10.2020ж. Қаулысымен (29.05.2019ж. хабарламаға) жөнсіз болып табылады, өйткені шешім Қазақстан Республикасының атынан нақты іс бойынша сотпен анықталған фактілерге және қатаң заңға сәйкес шығарылады.
«Т» Компаниясы 128 403,6 мың теңге сомасында КТС есептеуге шағымданады, бұл ретте «U» Компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегерімдерден алып тастауға қатысты дәлелдер мен дәлелдер келтіреді.
2019 жылға КТС есептеуге қатысты 786,2 мың теңге сомасында «Т» Компаниясы Салық кодексінің 179-бабын бұза отырып, шағымда өз талаптарын негіздейтін мән-жайлар, сондай-ақ осы мән-жайларды растайтын құжаттар келтірілмегенін атап өткен жөн.
Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша – шағым жасалып отырған тексеру нәтижелері туралы хабарлама – өзгеріссіз, ал шағым қанағаттандырусыз қалдырылсын деген шешім қабылданды.