Учёт

Адресная справка будет отменена в Казахстане

3509

Выдача данных о регистрации граждан является одной из самых востребованных государственных услуг. Ежегодно населением запрашивается более 10 миллионов адресных справок в государственные органы и организации для получения документов, льгот, пособий и других услуг.

При устройстве на работу, в школы, детсады, поликлиники, банки и т.д. граждане вынуждены постоянно обращаться в ЦОН, госорганы, терять время  в очередях.

МВД интегрировало свои базы данных с другими государственными органами, что упростило механизм оказания государственных услуг населению. В частности полностью отменяется выдача адресных справок, так как эти данные есть уже в базах всех госорганов.


В целях исключения бумажной волокиты и сокращения времени получения государственных услуг адресная справка теперь запрашиваться не будет. Сейчас вносятся соответствующие поправки в нормативно-правовые акты.


При этом сами граждане сведения об адресе регистрации могут проверять у себя в личном кабинете на портале «электронного правительства». Собственники жилья также могут проверить через портал или мобильное приложение «электронного правительства» сведения о лицах, зарегистрированных у них по адресу.


Отмена выдачи адресных справок сократит излишний бумажный документооборот и необходимость гражданам обращаться в ЦОНы за справками.


Кроме того, МВД упрощен и оптимизирован ряд других государственных услуг, связанных с регистрацией граждан. До конца года, в рамках программы «Цифровой Казахстан», МВД планирует перевести в электронный формат еще 8 услуг населению. Таким образом, порядка 90% государственных услуг, оказываемых населению МВД, будут автоматизированы.

Пресс-служба МВД Республики Казахстан

 

ІІМ АЗАМАТТАРДЫ ТІРКЕУ ТУРАЛЫ ДЕРЕКТЕРДІ БЕРУДІ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ФОРМАТҚА АУЫСТЫРДЫ

Азаматтарды тіркеу туралы мәліметтерді беру ең сұранысқа ие мемлекеттік қызметтердің бірі болып табылады. Жыл сайын халық құжаттарды, жеңілдіктерді, жәрдемақыларды және басқа да қызметтерді алу үшін мемлекеттік органдар мен ұйымдарға 10 миллионнан астам мекенжай анықтамасын сұратады.

Азаматтар жұмысқа, мектептерге, балабақшаларға, емханаларға, банктерге және тағы басқа жерлерге орналасу кезінде үнемі ХҚКО-на, мемлекеттік органдарға жүгінуге мәжбүр болады, кезекте көп уақытын жоғалтады. 

Осы олқылықтың орнын толтыру мақсатында ІІМ өз деректер базасын басқа мемлекеттік органдармен біріктірді, бұл халыққа мемлекеттік қызмет көрсету тетігін жеңілдетті. Атап айтқанда, мекенжай анықтамаларын беру толығымен алынып тасталды, себебі бұл деректер барлық мемлекеттік органдардың базасында бар.

Мемлекеттік қызметтерді алу уақытын қысқарту және қағазбастылықты азайту мақсатында мекенжай анықтамасы енді сұралмайды. Қазір нормативтік-құқықтық актілерге тиісті түзетулер енгізілуде. 

Бұл ретте азаматтардың өздері тіркеу мекенжайы туралы мәліметтерді «Электрондық үкімет»порталындағы жеке кабинетінде тексере алады.  Тұрғын үй иелері сондай-ақ портал немесе «Электрондық үкіметтің» мобильдік қосымшасы арқылы өз үйінде тіркелген адамдар туралы мәліметтерді тексере алады. 

Мекенжай анықтамаларын берудің күшін жою артық қағаз құжат айналымын қысқартады және азаматтарға анықтама алу үшін ХҚКО-ға жүгінудің қажеті болмайды. 

Бұдан басқа, ІІМ азаматтарды тіркеуге байланысты басқа да бірқатар мемлекеттік қызметтерді жеңілдетіп, оңтайландырды. Жыл соңына дейін «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасы аясында ІІМ халыққа тағы 8 қызмет көрсетуді электрондық форматқа көшіруді жоспарлап отыр. Осылайша, ІІМ-нің халыққа көрсететін мемлекеттік қызметтердің шамамен 90%-ы автоматтандырылатын болады. 

Қазақстан Республикасы ІІМ Баспасөз қызметі