Учёт

Алымдарды ӨБТК бойынша есептеу

98

Кедендік даулар

Заңды тұлға

ӨБТК кезінде кедендік бажды төлеу

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі – уәкілетті орган) аумақтық Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі – кеден органы) кедендік алымдарды, баждарды және ҚҚС есептеу туралы тексеру нәтижелері туралы хабарламасына «К» Компаниясынан шағым алды.

Iс материалдарынан келiп шығатыны, кеден органы Қарашығанақ мұнай-газ конденсаты кен орнының мердiгерлiк учаскесiнiң Өнiмдi Бөлу туралы 18.11.1997ж. компаниялар мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы (бұдан әрі – ӨБТК) және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 13.12.2011ж. №1525 (бұдан әрі – Салық режимі туралы нұсқаулық), оның нәтижелері бойынша жалпы сомасы 54 333,7 мың теңгеге хабарлама шығарылды.

«К» Компаниясы кеден органының қорытындысымен келіспей, кеден органы шешімінің күшін жоюды өтінген апелляциялық шағыммен жүгінді.

Мәселен, «В» Компаниясы кеден органы ӨБТК ережелері мен Салық режимі туралы нұсқаулыққа сілтеме жасай отырып, Компанияға 20% ставка бойынша кедендік төлемдерді қоса есептеуге тырысатынын түсіндіреді.

«К» Компаниясы кеден органының iс-әрекетiн заңсыз деп есептейдi, өйткенi Салық режимi туралы нұсқаулықтың 115-тарауының 35-тармағынан Мердiгер, оның Қосалқы мердiгерлерi мен Оператор Қазақстан Республикасы Президентiнiң 20.07.1995ж. Заң күшi бар Жарлығына сәйкес кеден баждарын төлейдi «Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы» №2368 және осы нұсқаулықтың №9 қосымшасында келтірілген тізбе бойынша.

Салық режимі туралы нұсқаулыққа №9 қосымшада көрсетілген тізбеге сүйене отырып, атауы «Күкіртсутегі бар ортада жұмыс істеуге арналған сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырлар (H, S) 1 *», атап айтқанда «К» Компаниясы әкелген тауарлар бажсыз әкелу қолданылатын СЭҚ ТН 73-тобындағы ерекшеліктерге жатады.

Сондай-ақ Салық режимі туралы нұсқаулыққа №9 қосымшада «*» белгіленген ескертуде «Тауарлар номенклатурасы кодпен де, тауарлардың атауымен де айқындалады» деп көрсетілген.

Атап айтқанда, «К» Компаниясы СЭҚ ТН кодын мәлімдей отырып, «Жіксіз құбыр В423-825 PIPE 4 SCN 10S, никель құрамы 40,31МАС%» және «Жіксіз құбыр В423-825 PIPE 6 SCN 10S, никель құрамы 39,98 МАС%» деп аталатын тауарларды әкелуді жүзеге асырды 7304 19 100 9. Яғни «К» Компаниясы диаметрі 4 және 6 немесе 101,6мм және 152, 4мм жіксіз құбырларды, басқаша айтқанда «Сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын, құрамында күкірт сутегі (H, S) 1 бар ортада жұмыс істеуге арналған, бажсыз әкелуге жататын мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырларды» әкелді. Осыған байланысты, «К» Компаниясы 20% ставка бойынша кедендік бажды қосымша есептеу негізсіз болып табылады және кеден органы сілтеме жасайтын нормаларға қайшы келеді деп есептейді

Егер кеден органының тұжырымдары мен дәлелдерiне сүйенсе, онда кедендiк тексерудiң қорытындысы бойынша кеден органы 106101 БСК бойынша кеден құнының 7,5% есебiнен төленген кеден бажын «К» Компаниясына қайтаруға мiндеттi. Бұл ретте 105330 БСК бойынша кедендік бажды төлеуге қойылатын талап заңсыз болып табылады, өйткені ол ӨБТК мен Салық режимі туралы нұсқаулықтың ережелеріне қайшы келеді.

Сондай-ақ «К» Компаниясы кеден органының ҚҚС төлеу туралы талабын заңсыз деп есептейді. Салық режимі туралы нұсқаулықтың 27-тарауының 87-тармағына сәйкес Компания әкелген тауарлар ҚҚС есептеу әдісімен төленетін ауыл шаруашылығы өндірісінде пайдаланылатын импортталатын жабдықтар, шикізаттар, материалдар, қосалқы бөлшектер, дәрі-дәрмектер мен тауарлар тізбесіне енгізілген.

Осылайша, артық төленген ҚҚС сомасы да қайтарылуға жатады.

Салық режимi туралы нұсқаулықтың 115-тармағында мердiгер, оның Қосалқы мердiгерлерi мен Оператор Қазақстан Республикасы Президентiнiң 20.07.1995ж. Заң күшi бар Жарлығына сәйкес кеден баждарын төлейтiндiгi көрсетiлген «Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы» №2368 және ӨБТК салық режимін реттеу мақсатында әзірленген осы Нұсқаулықтың №9 қосымшасында келтірілген тізбе бойынша.

ӨБТК мен Салық режимі туралы нұсқаулықты түсіндіруден заң шығарушы Мердігердің Қосалқы мердігері мен Оператордың Қосалқы мердігері ұғымдарының аражігін ажыратқаны келіп шығады. Мәселен, Салық режимі туралы нұсқаулықтың 27-тарауының 86-тармағында Мердігер мен оның Қосалқы мердігерлері, ал 87-тармағында Оператор мен оның Қосалқы мердігерлері туралы сөз болып отыр.

«К» Компаниясының пікірі бойынша Оператордың Қосалқы мердігері ұғымының Мердігердің Қосалқы мердігерінен басқа мағынасы болғандықтан, тиісінше Салық режимі туралы нұсқаулықтың 115-тармағы Оператордың Қосалқы мердігерлеріне қолданылмайды.

Салық режимі туралы нұсқаулықтың 4-тарауының 15-тармағына сәйкес Келісім мен Салық режимі туралы нұсқаулықта белгіленген салық режимі Қосалқы мердігерлерге емес, Операторға ғана қолданылады.

Осылайша, кеден органының пікірі ӨБТК III бабының «Құқықтар көлемі» деген 3,4-бөліміне қайшы келеді.

Баяндалғанның негізінде «К» компаниясы тексеру нәтижелері туралы хабарламаны толық жоюды сұрайды.

СЭҚ-қа қатысушының дәлелдерін тексеріп, кеден органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Қаралып отырған жағдайда «К» Компаниясы тауарларға 3 декларация (бұдан әрі – ТД) бойынша мәлімделген тауарларды (жіксіз құбырлар мен құбырлар) әкелуді жүзеге асырды.

Тауарлар ішкі тұтыну үшін шығарудың кедендік рәсімімен орналастырылған, оларды декларациялау кезінде «К» Компаниясы кедендік ресімдеу үшін кедендік алымдарды және кедендік әкелу баждарын ТД беру күніне қолданыстағы заңнамада белгіленген ставкалар бойынша және мөлшерде төлеген.

Кейіннен кеден органы кедендік тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша тексеру нәтижелері туралы хабарлама шығарылды.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 12.06.1997ж. қаулысымен бекiтiлген тiзбе бойынша Кеден iсi туралы заңға сәйкес Мердiгердiң, оның Қосалқы мердiгерлерiнiң және Оператордың кеден бажын төлеуiн белгiлейтiн БЖК ережелерi мен Салық режимi туралы нұсқаулықтың нормалары кедендiк төлемдер мен салықтарды есептеу үшiн негiз болды. №960, сондай-ақ кедендік ресімдеу үшін кеден құнының 0,2% мөлшерінде алым төлеу.

ӨБТК және Салық режимі туралы нұсқаулықтың нормаларын ескере отырып, кеден органының кедендік тексеру нәтижелері бойынша кедендік төлемдер мен салықтарды есептеуі заңды болып табылады.

Қазақстан Республикасы Әкімшілік іс жүргізу кодексінің 73-бабына сәйкес «К» Компаниясының атына алдын ала шешім, оған әкімшілік рәсімге қатысушы ауызша түрде қарсылық білдіріп, «К» Компаниясы Оператордың Қосалқы мердігері болып табылатыны және кеден заңнамасына сәйкес кедендік төлемдерді төлеуді жүргізуге тиіс екендігі туралы кеден органының дәлелдері, «К» Компаниясы ӨБТК тарабы болып табылмайтындықтан және оған келісімшарттың тұрақтылығы қолданылмайтындықтан, сондай-ақ кеден органы Қосалқы мердігер ұғымын дұрыс түсіндірмейтіндіктен, ӨБТК-ны жасау сәтінде қолданыста болған жағдайда қате болады.

Сондай-ақ «К» Компаниясы оларға қатысты кедендік тексеру жүргізілген ТД бойынша күкіртсутегі бар ортада жұмыс істеуге арналған құбырларды әкелу жүзеге асырылғанын атап өтеді, бұл сертификаттарда көрсетілген химиялық құраммен расталады. Тиісінше осы тауарларға қатысты Салық режимі туралы нұсқаулыққа №9 қосымшаға сәйкес бажсыз әкелу қолданылады.

Кедендік тексеру актісінде бар мәліметтердің дәлелді шешім шығару үшін жеткіліксіз екенін ескере отырып, шағымды қарау барысында уәкілетті орган шағым жасалған мәселелер бойынша «К» компаниясының көшпелі кедендік тексеруін (бұдан әрі – қосымша кедендік тексеру) тағайындады.

Қосымша кедендік тексерудің қорытындысы бойынша мыналар анықталды.

ӨБТК нормаларына қатысты.

Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы Қазақстан Республикасы Кодексінің 393-бабына сәйкес (бұдан әрі – Кодекс) тауарларды шығару фактісін растайтын мәліметтерді тексеру мақсатында кеден органдарында тауарлардың ЕАЭО кедендік аумағына әкелінгені туралы ақпарат болған кезде кеден органдары ЕАЭО кедендік аумағындағы тауарларға қатысты кедендік бақылау жүргізуі мүмкін (немесе) ЕАЭО-ның және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасын бұза отырып, ЕАЭО-ның кедендік аумағында болады.

«К» Компаниясы 3 ТД бойынша мәлімделген тауарларды (жіксіз құбырлар мен құбырлар, әртүрлі модельдер) әкелуді жүзеге асырды, олар кейіннен Операторға сатылды, бұл электрондық шот-фактуралармен расталады.

ӨБТК мен Салық режимі туралы нұсқаулықтың ережелеріне сәйкес Мердігер, оның Қосалқы мердігерлері мен Операторы Кеден ісі туралы заңға сәйкес кедендік төлемдер мен салықтарды төлейді.

Бұл ретте ӨБТК-нің 5-қосымшасының XXXII бабына сәйкес Мердігер кез келген жобаларды дайындауға, кез келген материалдарды немесе тауарларды жеткізуге, кез келген қызметтерді көрсетуге немесе Жобаның кез келген бөлігін орындауға қосалқы мердігерлік беретін кез келген тұлға Қосалқы мердігер болып табылады.

ӨБТК-нің 19.7-бөлімінде Мердігер, оның Қосалқы мердігерлері және Оператор «Шетелдік инвестициялар туралы» Қазақстан Республикасы Заңының ережелеріне енгізілген өзгерістерді ескере отырып, Кеден ісі туралы заңға сәйкес кедендік баждарды төлейтіні көзделген.

Салық режимі туралы нұсқаулықтың 20-тармағына сәйкес Қосалқы мердігер жеке тұлға немесе Мердігердің қызмет бойынша тауарлар мен қызметтерді алу жөніндегі қатынастары бар басқа тұлға болып табылады.

Бұл ретте Оператор Мердігердің атынан агент ретінде іс-қимылдарды орындайтынын және Мердігердің құқықтарын, артықшылықтарын, өкілеттіктері мен міндеттемелерін іске асыратынын атап өткен жөн, ал Операциялық компания Келісім бойынша Оператордың функцияларын орындау үшін Оператор құрған заңды тұлғаны білдіреді.

ӨБТК жасасу сәтiнде қолданылған Кеден iсi туралы заңның 110-бабына сәйкес әкелiнетiн тауарларға кеден баждарының ставкаларын Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiледi және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 12.06.1997ж. №960.

Кеден iсi туралы заңның 118-бабына сәйкес кеден шекарасы арқылы өткiзiлетiн тауарларды кедендiк ресiмдеу үшiн Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлейтiн тәртiппен және мөлшерде кеден алымдары алынады. Заңды және жеке тұлғалар кеден шекарасы арқылы өткiзетiн тауарларды кедендiк ресiмдеу үшiн тауарлардың кедендiк құнының 0,2% мөлшерiндегi кеден алымының ставкасы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 07.11.1995. №1479 «Кедендік төлемдердің ставкалары туралы» (ӨБТК жасасқан сәтте қолданыста болды).

Осыған ұқсас ережелер Салық режимi туралы нұсқаулықтың 115, 117-тармақшаларында да көзделген, оған сәйкес импорттық және экспорттық операцияларды жүзеге асыру кезiнде Мердiгер мен оның Қосалқы мердiгерлерi кеден құнының 0,2% мөлшерiнде кедендiк ресiмдеу үшiн алым төлейдi және Кеден iсi туралы заңға сәйкес 01.10.1997 жылға өзгерiстер мен толықтырулармен бiрге кеден баждарын төлейдi. осы Нұсқаулықтың №9 қосымшасында келтірілген әкелінетін тауарларға кедендік баждардың ставкалары бойынша.

Еуразиялық экономикалық одақ Кеден кодексінің 460-бабының 2-тармағымен (бұдан әрі – ЕАЭО КК) жер қойнауын пайдалану саласында туындаған құқықтық қатынастарға Қазақстан Республикасында осы Кодекс күшіне енгенге дейін және ол күшіне енгеннен кейін туындайтын Қазақстан Республикасының кеден заңнамасы қолданылады, оған сәйкес тиісті келісімшарттар қолданылады, ал Қазақстан Республикасының осындай кеден заңнамасымен реттелмеген бөлігінде ЕАЭО КК ережелері қолданылады.

Осылайша, ӨБТК мен Салық режимі туралы нұсқаулықтың нормаларын ескере отырып, қосымша кедендік тексеру нәтижелері бойынша кеден органы кедендік тексеру жүргізу кезінде ӨБТК жасасқан сәтте қолданылған кедендік ресімдеу үшін кедендік алым мен кедендік әкелу бажының ставкаларын заңды түрде қолданғаны анықталды.

Тауарды жіктеуге қатысты.

Кодекстің 40-бабының 2-тармағына сәйкес декларант және өзге де тұлғалар кедендік декларациялау кезінде Сыртқы экономикалық қызметтің тауар номенклатурасына сәйкес және Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес кеден органына Сыртқы экономикалық (бұдан әрі – СЭҚ ТН).

«К» Компаниясы тауарлар импортын жүзеге асырды:

– жіксіз құбыр, никель құрамы 39,98 МАС.%;

– жіксіз құбыр, никель құрамы 40,3 МАС.%;

– жіксіз құбыр, никель құрамы 39,82/39,98 МАС.%;

– құбыр, PER ASTM никель қорытпасы, никель құрамы 40,3 МАС.%;

– 7304 19 100 9 СЭҚ ТН коды бойынша мәлімделген PER ASTM никельді қорытпасы, құрамында 39,98 МАС.% бар «қара металдардан жасалған (шойын құюдан басқа) қуыс құбырлар, түтіктер және профильдер: мұнай немесе газ құбырларына арналған құбырлар: өзгелері: сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын: өзгелері»

Салық режимі туралы нұсқаулыққа №9 қосымшада қара металдардан жасалған бұйымдарға қатысты СЭҚ ТН 73-тобына қатысты кедендік баж ставкасы «7304 10 100-ден Сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын күкіртті сутегі бар ортада жұмыс істеуге арналған мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырлар (Н, S) 1 *» - бажсыз.

Сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын, құрамында күкіртсутегі (H, S) 1 * бар ортада жұмыс істеуге арналған, СЭҚ ТН 7304 10 100 коды бойынша жіктелетін мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырлар - Тауар үшін салық режимі туралы нұсқаулықтың № 9 қосымшасына сүйене отырып, бажсыз әкелу қолданылады

Бұл ретте СЭҚ ТН 7304 10 100 коды үшін «1» ескертпесінде көрсетілгендей күкіртті сутегі (H2S) бар ортада және белгіленген температурада жұмыс істеуге арналған техникалық параметрлер мен мақсат тиісті жазбамен расталуы тиіс: машиналар мен жабдықтар үшін - паспортта, құбырлар үшін - зауыттық сынақтар сертификатында.

СЭҚ ТН бойынша тауар коды

Тауардың қысқаша атауы

Баж ставкасы (кедендік құннан% -бен не ЭКЮ-мен)

73

Қара металдардан жасалған бұйымдар

20

бұдан басқа:

7304 10 100-ден

Күкіртсутегі (H, S) бар ортада жұмыс істеуге арналған сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырлар 1 *

бажсыз

из 7304 10 100-ден

Сыртқы диаметрі 168,3 мм-ден аспайтын, соғу тұтқырлығы 2,5 кгс болаттан жасалған мұнай және газ құбырларына арналған жіксіз құбырлар. газ құбырларының жалғағыш бөлшектерін дайындау үшін 400 С және одан төмен сынау температурасы кезінде м/см2 және одан астам 1 *

бажсыз

* Тауарлардың номенклатурасы кодпен де, тауарлардың атауымен де айқындалады.

Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 16.07.2012ж. шешіміне сәйкес Салық режимі туралы нұсқаулыққа №9 қосымшадан СЭҚ ТН 7304 10 100 коды. «Еуразиялық экономикалық одақтың Сыртқы экономикалық қызметінің бірыңғай тауар номенклатурасын және Еуразиялық экономикалық одақтың Бірыңғай кедендік тарифін бекіту туралы» №54 (ТД бойынша тауарларды декларациялау кезінде қолданыста болды) коды – 7304 19 100 1 СЭҚ ТН «Сыртқы диаметрі 168,3 мм аспайтын мұнай және газ құбырларына арналған құбырлар күкiрттi сутегi (H2S) бар ортада жұмыс iстеуге арналған 1)».

ЕАЭО СЭҚ ТН ескертпесінде:

1) Техникалық параметрлер, белгіленген температурада және/немесе күкірт сутегі (H2S) бар ортада жұмыс істеу мақсаты зауыттық сынақтар сертификатында тиісті жазбамен расталуы тиіс.

«К» Компаниясы әкелінген құбырларға қосымша кедендік тексеру барысында «Тексеру туралы куәлік» ұсынды, онда белгіленген температура кезінде және/немесе күкіртті сутегі (Н2S) бар ортада жұмыс істеу үшін әкелінген құбырлардың мақсаты туралы жазба жоқ, бірақ NACE MR0175/NACE MR0103 стандартына ескертпе бар.

Ұсынылған сынақ материалдарына сәйкес «Alloy 825 қосылысының» химиялық құрамы мынадай екені анықталды: никель (Ni) - 39,98%, хром (Cr) - 22,220%, темір (Fe) - 22,0%, молибден (Mo) - 2,7%, мыс (Cu) - 1,78%, титан (Ti) - 0,775% және тағы басқа, кобальт жоқ.

ЕАЭО СЭҚ ТН XV бөліміне 5-ескертпеге сәйкес Қорытпаларды жіктеу (72 және 74-топтарда көрсетілген ферроқорытпалар мен лигатуралардан басқа):

а) бағалы емес металдардың қорытпасы массасы бойынша кез келген басқа металдың құрамынан асып түсетін металдың қорытпасы ретінде жіктеледі;

(б) осы бөлімге енгізілетін бағалы емес металдардың және осы бөлімге кірмейтін элементтердің қорытпасы, егер тиісті металдардың массасы осы қорытпадағы басқа элементтердің жалпы массасына тең болса немесе одан асып кетсе, осы бөлімнің бағалы емес металдарының қорытпасы ретінде жіктеледі;

в) осы бөлiмдегi «қорытпалар» терминi металл ұнтақтарының пiсiрiлген қоспаларына, қорытпамен алынған гетерогендi бiртектi қоспаларға (металл керамикадан басқа) және интерметалдық қосылыстарға жатады.

ЕАЭО Алқасының 12.03.2013ж.ұсынымымен бекітілген ЕАЭО СЭҚ ТН 75 тобының жалпы ережелеріне сәйкес. «Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің бірыңғай тауар номеклатурасына түсіндірмелер туралы» № 4 XV бөлімге 5-ескертпенің ережелеріне сәйкес осы топқа мынадай негізгі никель қорытпалары енгізіледі:

(1) Никель-темір қорытпалары. Бұған су асты қайықтарының арқандарында, индукциялық катушкалардың өзекшелерінде, магниттік экрандарда және т.б. олардың жоғары магниттік өткізгіштігі және төмен гистерезис салдарынан пайдаланылатын қорытпалар қосылады.

(2) Никель-хром немесе никель-хром-темір қорытпалары. Мұнда жоғары температурада тотығуға беріктігі жоғары және жақсы қарсылығы, сондай-ақ көптеген коррозиялық орталарға төзімділігі бар әртүрлі өнеркәсіптік қорытпалар енгізіледі. Бұл материалдар электр қыздыру аспаптарындағы қыздыру элементтері үшін, сондай-ақ болат пен басқа да металдарды термоөңдеу кезінде пайдаланылатын муфельдер мен реторттар сияқты бұйымдар үшін немесе жоғары температуралы химиялық немесе мұнай-химиялық процестерге арналған құбырлар мен түтіктер түрінде қолданылады. Бұл санатқа сондай-ақ «ыстыққа төзімді қорытпалар» деп аталатын ерекше қорытпалар жатады, олар жоғары температурада, атап айтқанда, негізінен қалақтар мен қалақтар дайындалған ұшақтардың турбиналарында, жану камераларында, өтпелі секцияларда және т.б. Бұл қорытпалар көп жағдайда никель негізіндегі қорытпаның беріктігін арттыратын молибден, вольфрам, ниобий, алюминий, титан және т.б. бар.

(3) Никель-мыс қорытпалары. Коррозияға төзімділіктен басқа, жоғары беріктікке ие бұл қорытпалар, мысалы, пропеллерлердің біліктері мен бекіту элементтері үшін, сондай-ақ сорғыларда, клапандарда, құбырларда және кейбір минералдық немесе органикалық қышқылдардың, сілтілер мен тұздардың әсеріне ұшыраған жабдықтардың басқа да түрлерінде пайдаланылады.

Субпозицияларға ескертулер:

Осы топта қолданылатын терминдер мыналарды білдіреді:

(а) легирленбеген никель - құрамында кобальты бар никельдің 99 мас.% -дан кем емес жиынтығы бар металл, мынадай жағдайда:

(i) кобальттың құрамы 1,5 мас.% -дан аспайтын; және

(ii) басқа элементтердің әрқайсысының мазмұны мынадай кестеде көрсетілген шектерден аспайды:

Басқа элементтер

Элемент

шекті құрамы, мас, мас%

Fe

темір

0,5

О

оттегі

0,4

өзге де элементтер (олардың әрқайсысы үшін)

0,3

(б) никель қорытпалары - массасы бойынша никель құрамы басқа элементтердің әрқайсысының массасы бойынша құрамынан асатын металл қорытпалары, мынадай жағдайда:

(i) кобальттың құрамы 1,5 мас.% -дан астам;

(ii) басқа элементтердің ең болмағанда біреуінің салмағы бойынша мазмұны кестеде көрсетілген шекті мәннен көп болуы тиіс; немесе

(iii) никель мен кобальттан басқа элементтердің жалпы құрамы 1 мас.% -дан астам құрайды.

а) ескертпесі субпозицияларға легирленбеген никельдегі кобальттың құрамы 1,5 мас.% -дан аспайтынын білдіреді, яғни кобальт болмауы да мүмкін.

Тиісінше б) субпозицияларға ескертпе а) субпозицияларға ескертудің жалғасы болып табылады, яғни оларды бірге оқу қажет.

Осылайша, қосымша кедендік тексеру барысында 3 ДТ бойынша мәлімделген құбырлар никель-хром немесе никель-хром-темір қорытпасынан дайындалғаны және СЭҚ ТН-ға сәйкес СЭҚ ТН-ның 7507 12 000 0 тауарлық кіші қосалқы позициясында «Никельден қорытпалар», бұл тауарларды жіктеу туралы шешімдермен расталады.

      Салық режимі туралы нұсқаулыққа № 9 қосымшадан

СЭҚ ТН бойынша тауар коды

Тауардың қысқаша атауы

Баж ставкасы (кедендік құннан% -бен не ЭКЮ-мен)

75

НИКЕЛЬ ЖӘНЕ ОДАН ЖАСАЛҒАН БҰЙЫМДАР

бажсыз

Қосымша кедендік тексеру нәтижелері бойынша «К» Компаниясы ӨБТК жасасу сәтінде қолданыста болған кеден заңнамасына сәйкес кедендік төлемдерді төлеуге тиіс екендігі айқындалды. Бұл ретте Қазақстан Республикасы Үкіметінің 12.06.1997ж. №960 СЭҚ ТН 75 тобының тауарларына қатысты кедендік әкелу бажының мөлшерлемесі көзделмеген.

Тауарларды жiктеу туралы шығарылған шешiмдердi ескере отырып, төлеуге жататын кеден төлемдерi мен салықтарын қайта есептеудi жүргiзу керек.

Апелляциялық комиссияның шешімімен осы кедендік баждан есептелген кедендік баж бен ҚҚС есептеу бөлігіндегі кедендік тексеру нәтижелері - «тігіссіз құбырлар мен құбырлар» заңсыз деп танылды, ал қалған бөлігі заңды деп танылды.