Учёт

ҚҚС қайтару - ТБЖ қолдану нәтижесінде ҚҚС растамау

77

Дау түрі: салық даулары

Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға

Салық түрі: ҚҚС қайтару

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі-уәкілетті орган) Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі-салық органы) 04.12.2023 ж.салықтық тексеру нәтижелері туралы хабарламаға «В» Компаниясының шағымын қарады.

Іс материалдарынан көрініп тұрғандай, салық органы 2023ж. 01.04. бастап 2023ж. 30.06. дейінгі кезеңде қайтаруға ұсынылған қосылған құн салығы сомаларының (бұдан әрі – ҚҚС бойынша асып кету) дұрыстығын растау мәселесі бойынша «В» Компаниясына тақырыптық салықтық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша 2023ж. 04.12. хабарлама шығарылды, онда соманы қайтарудан бас тартылды 191 167,7 мың теңге.

Компания салық органының қорытындыларымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда 190 295,9 мың теңге мөлшерінде есепке жатқызылатын ҚҚС асып кету сомасын қайтаруға растамау бөлігінде салық органының шешімінің күшін жоюды сұрайды.

«Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» 2017ж. 25.12. Қазақстан Республикасы кодексінің 152-бабының 12-тармағына сәйкес шағымданатын салық сомасын және өсімпұлдың тиісті сомасын есептеу үшін негіз болып табылды (Салық Кодексі) және №391 Қағидалардың 53-тармағымен «Пирамида» талдамалық есебін қалыптастыру нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың, ЭШФ АЖ деректері мен әртүрлі деңгейлерде сатып алу бойынша ҚҚС бойынша салық есептілігі деректері арасындағы алшақтықтардың, сондай-ақ көзделген бұзушылықтардың болуына байланысты 191 167,7 мың теңге сомасындағы ҚҚС-дан асып кету қайтарылуға жатпайды №391 Қағидалардың 47-тармағымен.

Салық органының осы қорытындыларымен «В» Компаниясы 190 295,9 мың теңге сомасы бөлігінде келіспейді және мынадай дәлелдер келтіреді:

- 5-6 деңгейдегі 9 жеткізуші бойынша «Пирамида» Талдамалық есебінің нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар бойынша 176 018,9 мың теңге;

- «Пирамида» Талдамалық есебінің нәтижелері және 18 жеткізуші бойынша АЖ мәліметтері бойынша анықталған бұзушылықтар бойынша 14 277,0 мың теңге.

Бұл ретте, шағымда Мемлекеттік кірістер органы тақырыптық тексеруден тыс шыққандығы, жеткізушілердің үшінші тұлғалармен емес, компания мен оның жеткізушілерінің өзара есептерін тікелей тексеру қажет екендігі атап өтілді. Салық кодексінің 152, 114-баптарының нормаларын, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018ж. 19.03. бұйрығымен бекітілген ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау мақсатында ҚҚС асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидаларын бұза отырып №391 (бұдан әрі - №391 Ереже) Мемлекеттік кірістер органы ҚҚС қайтарудан бас тарту үшін негіз ретінде, Компания атап өткендей, Мемлекеттік кірістер органы 2-6 деңгейдегі жеткізушілердің бұзушылықтарына сілтеме жасайды.

Сонымен қатар, шағымда тексеру актісінде бұзушылықтардың қалай анықталғаны, қандай себептермен өнім берушілер тәуекелді деп танылғаны, ҚҚС ең аз сомасы қалай анықталғаны, тексеру актісінде «Пирамида 2» Компаниясын пайдалану дұрыс емес деп есептелетіні анық емес, өйткені оны қалыптастыру №391 Ережелерде және өзге де нормативтік актілерде көзделмеген.

Сондай - ақ, шағымда №391 Ереженің 46-тармағына сәйкес мемлекеттік кірістер органы 1) - 5) тармақшаларда белгіленген жағдайларда мынадай деңгейдегі өнім берушілер бойынша «Пирамида» есебін қалыптастыруды тоқтатуға тиіс екендігі атап өтілді. Осы тармақты бұза отырып, тексеру актісінде компанияның №391 Қағидалардың 46-тармағының 1) -5) тармақшаларында көзделген мәртебесі бар, мысалы, «KTG» Компаниялары, «К» Компаниялары және басқалар сияқты тікелей салық төлеушілері бар екені ескерілмеген.

 «B» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттегеннен кейін уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Салық кодексінің 152-бабына сәйкес қосылған құн салығының асып кету сомасының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексерулер жүргізу ерекшеліктері көзделген.

Бұл ретте, Салық кодексінің 152 - бабының 1-тармағына сәйкес ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексеру ҚҚС бойынша декларацияда көрсетілген ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талапты (бұдан әрі - ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талап) ұсынған салық төлеушіге қатысты тәуекелдерді басқару жүйесін (ТБЖ) қолдана отырып жүргізіледі.

Салық кодексінің көрсетілген бабының 2-тармағында тексерілетін кезеңге салық төлеуші ҚҚС асып кеткен соманы қайтару туралы талап қойған салық кезеңінен бастап салық кезеңі, ҚҚС асып кеткен соманы қайтару туралы талап көрсетілген қосылған құн салығы бойынша декларация табыс етілген салық кезеңін қоса алғанда, енгізілетіні айқындалған.

Салық кодексінің 152-бабының 11-тармағына сәйкес салық төлеуші (салық агенті) ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) Ақпараттық жүйелер мәліметтерін зерделеу және талдау негізінде салық органдары жүзеге асыратын бақылау нәтижелері «Пирамида» талдамалық есебі болып табылатынын көрсету қажет.

Бұл ретте, Салық кодексінің 152 - бабы 12-тармағының 2) тармақшасына сәйкес тексерілетін салық төлеушінің өнім берушілері бойынша тақырыптық тексеру аяқталған күні "Пирамида"есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді.

Тәуекелдерді басқару жүйесін қолдана отырып, ҚҚС асып кеткен сомаларды қайтару тәртібін Салық кодексінің 137-бабының 2-тармағына және 429-бабының 10-тармағына және «мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленген №391 қағидалар белгілейтінін атап өткен жөн.

№391 Қағидалардың 38-тармағына сәйкес тәуекелдерді басқару жүйесі осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесінің өлшемшарттары бойынша балл берудің автоматтандырылған есебі негізінде тәуекел дәрежесін айқындайды, олар бойынша талдамалық есеп қалыптастырылатын тәуекел аймағындағы салық төлеушілер санатына жатқызылған салық төлеушілерді айқындау мақсатында тақырыптық тексерулер жүргізу кезінде АЖ-ны пайдалана отырып, ҚҚС асып кетуін растау мақсатында «Пирамида» және оңайлатылған тәртіппен қайтаруға жататын ҚҚС асып кету сомасын анықтау кезінде.

№391 Қағидалардың 43-тармағына сәйкес, егер тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген баллдар шегінен (350 балл) аспаса, онда мұндай салық төлеушілер бойынша «Пирамида» есебі қалыптастырылады.

Бұл ретте, №391 Қағидалардың 45-тармағына сәйкес «Пирамида» есебі Салық төлеуші ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) АЖ мәліметтерін, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардан, жергілікті атқарушы органдардан, уәкілетті тұлғалардан алынған мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асыратын бақылау нәтижелері болып табылады. (немесе) салық төлеушінің қызметі туралы мәліметтер.

«Пирамида» есебі: салық міндеттемелерін орындамау тәуекелін және №391 Қағидалардың 47-тармағында көрсетілген тәуекелді, оның ішінде жалған (бестоварлық) операцияларды пайдалана отырып қалыптастырылады.

Қарастырылып отырған жағдайда, салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, тәуекел дәрежесінің критерийлері бойынша балдарды Автоматтандырылған есептеу жүргізілді, бұл ретте балдардың жиынтық қорытындысы баллдар шегінен (350 балл) аспады, тиісінше «Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылды.

Тікелей жеткізушілер бойынша ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамауға қатысты

№391 Қағидалардың 46 - тармағына сәйкес өнім берушінің салық есептілігі мәліметтерін және АЖ мәліметтерін салыстыру нәтижесінде анықталған сәйкессіздіктер, сондай-ақ бюджетке ҚҚС есептеу және төлеу бойынша салық міндеттемелерінің орындалмағанын көрсететін басқа да мәліметтер салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі деп танылады.

Бұл ретте, Салық кодексінің 152-бабының 10-тармағына сәйкес тақырыптық тексеру жүргізу барысында салық органы «Пирамида» талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған жағдайда өнім берушілердің атына салық кодексінің 114-бабы 2-тармағының 10) тармақшасында көзделген хабарламаны жібереді.

Егер тексерілетін салық төлеушінің тауарларын, жұмыстарын, көрсетілетін қызметтерін беруші басқа салық органында орналасқан жері бойынша тіркеу есебінде тұрса, тақырыптық тексеруді тағайындаған салық органы тиісті салық органына осындай өнім берушілердің талдамалық есепті талдау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою жөніндегі Салық кодексіне сәйкес шаралар қабылдау туралы сұрау салуды жібереді «Пирамида».

Бұдан басқа, №391 Қағидалардың 53-тармағында растауға жататын ҚҚС асып кету сомасы мынадай тәртіппен айқындалатыны айқындалған:

1) №391 Қағидалардың 52-тармағында көрсетілген фактілерді ескере отырып, салық заңнамасын бұзу сомасы шегінде әрбір салық төлеушіден бастап ҚҚС қайтару туралы талапты және (немесе) салықтық өтінішті ұсынған көрсетілетін қызметті алушыға дейін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілер есепке жатқызған ҚҚС сомаларының ең азы белгіленеді;

2) жиынтығында мынадай сомалардың ең азы белгіленеді:

осы тармақтың 1) тармақшасына сәйкес айқындалған ҚҚС сомасынан жиынтық қалыптасқан ҚҚС сомасы;

тікелей жеткізушіден ҚҚС қайтару туралы талапты немесе салықтық өтінішті ұсынған көрсетілетін қызметті алушы есепке жатқызған ҚҚС сомасы;

3) ҚҚС қайтару туралы талапта немесе салықтық өтініште көрсетілген ҚҚС асып кеткен сомадан осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген тәртіппен айқындалған ҚҚС сомалары шегеріледі.

Растауға жататын ҚҚС асып кету сомасын айқындау үлгілері осы Қағидаларға 4, 5, 6, 7 және 8-қосымшаларда келтірілген.

Қаралып отырған жағдайда, салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, «Пирамида» Талдамалық есебінің нәтижелері бойынша өнім берушінің салық есептілігі мен АЖ мәліметтерін салыстыру нәтижесінде ҚҚС сомасына сәйкессіздіктер анықталды, сондай-ақ тікелей өнім берушілер бойынша коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын бойынша 59,6 мың теңге сомаға, «AL» Компаниясы бойынша 7,5 мың теңге сомаға басқа да мәліметтер анықталды, «К» Компаниясы 17,8 мың теңге сомасына, мемлекеттік компания бойынша 5,1 мың теңге сомасына, «W» Компаниясы бойынша 111,9 мың теңге сомасына, «Z» Компаниясы бойынша 109,6 мың теңге сомасына, «С» Компаниясы бойынша 125,4 мың теңге сомасына, «I» Компаниясы бойынша 37,8 мың теңге сомасына, «SS» Компаниясы бойынша 2 929,9 мың теңге сомасына, «Е» Компаниясы бойынша 115,5 мың теңге сомасына, «I»  Компаниясы бойынша 33,4 мың теңге сомасына, «CH» Компаниясы бойынша 5 114,6 мың теңге сомасына, «H» Компаниясы бойынша 5,6 мың теңге сомасына, «R» Компаниясы бойынша 28,7 мың теңге сомасына,  «E» Компаниясы бойынша 45,6 мың теңге сомасына, «D» Компаниясы бойынша 5 250,7 мың теңге сомасына, «U» Компаниясы бойынша сомасына 14,6 мың теңге, «Т» Компаниясы бойынша сомасы 263,7 мың теңге, ЖК Ц.Ш. сомасы 181,4 мың теңге, барлығы сомасы 14 458,4 мың теңге.

Бұл ретте, ЖК Ц.Ш. тікелей жеткізушісі бойынша 181,4 мың теңге сомасында ҚҚС асып кеткенін қайтаруға растамауға шағымданбайды.

Салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, өнім берушінің салықтық есептілігінің мәліметтерін және ЭШФ АЖ мәліметтерін, сондай-ақ жоғарыда аталған кәсіпорындардың орналасқан жері бойынша Мемлекеттік кірістер органдарына сұрау салулар жіберілген басқа да мәліметтерді салыстыру нәтижесінде сәйкессіздіктер анықталған өнім берушілер бойынша салықтық тексеру аяқталған сәтте жауаптар алынбаған.

Салық кодексінің 158-бабы 1-тармағының 10) тармағына сәйкес салықтық тексерудің шағым жасалған актісінде талаптары бұзылған Қазақстан Республикасы заңнамасының тиісті ережелерін көрсете отырып, анықталған сәйкессіздіктер егжей-тегжейлі сипатталғанын көрсету қажет (салықтық тексеру актісінің 2.11-тармағы).

Айта кету керек, №391 Қағидалардың 52-тармағына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізушілерде «Пирамида» Талдамалық есебінің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде, ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау талапта және (немесе) салық өтінішінде көрсетілген, ҚҚС асып кету сомасына азайтылған сомалар шегінде жүргізіледі. салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілер мынадай фактілерді ескере отырып, бірақ олармен шектелмей, оның ішінде мәліметтер арасындағы алшақтықтарды ескереді, өнім берушіде ҚҚС бойынша салық есептілігінде және (немесе) электрондық шот – фактуралар АЖ (бұдан әрі-ЭШФ) және басқа да МҚҚ АЖ мәліметтерінде көрсетілген.

Осылайша, Салық кодексінің 152-бабының және №391 Қағидалардың нормаларын ескере отырып, салықтық тексеру нәтижелері бойынша 14 277,0 мың теңге сомасында «Пирамида» талдамалық есебін талдау бойынша анықталған бұзушылықтардың болуына байланысты ҚҚС асып кетуін растамау негізді болып табылады.

ТБЖ қолдану нәтижесінде ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамауға қатысты

№391 Қағидалардың 47-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының салықтық пайда алу (салықтық үнемдеу) және салық төлемдерін азайту мақсатында өзінің заңсыз әрекеттерінен пайда алу тәуекелі деп танылады:

1) салықтарды төлеуден жалтару схемаларын қолдану, оның ішінде тауарларды іс жүзінде жеткізбей, жұмыстарды орындамай, қызметтер көрсетпей ҚҚС сомаларын есепке жатқызу құқығын алу мақсатында мәмілелер жасасу және (немесе) тиісінше тауардың қосылған құнын ұлғайту, ҚҚС асып кетуін ұлғайту мақсатында мәмілелер жасасу;

2) ақша қаражатын көлеңкелі экономикаға шығаруға және ақша қаражатын қолма-қол ақшаға айналдыруға бағытталған іс-әрекеттер;

3) басқа мәмілені жабу мақсатында жасалған жалған мәмілелер (мәмілелердің бағасын айтарлықтай төмендету немесе асыра бағалау).

Осы тәуекелдерді белгілеу бөлігінде №391 Қағидалардың 46-тармағының 4), 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген өнім берушілерді қоспағанда, «Пирамида» есебі өнім берушінің санатына және (немесе) мәртебесіне қарамастан қалыптастырылады.

Осы тәуекелдер анықталған кезде тақырыптық тексеруді жүзеге асыратын МҚК №391 Қағидалардың 4-тарауының 2-параграфына сәйкес өнім берушіге қарсы тексеруді тағайындайды.

Қаралып отырған жағдайда, салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, №391 Қағидалардың 47-тармағында көрсетілген тәуекелді ескере отырып, кейінгі деңгейдегі өнім берушілерде кейінгі деңгейдегі өнім берушілерде ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазып беруге шектеу бөлігінде бұзушылықтар анықталды, сондай-ақ басшыға (құрылтайшыға) қатысты бап бойынша қылмыстық істі СДТБТ-да тіркеу фактісі бар Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 216, 245, онда қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 176 018,9 мың теңгені құрады, оның ішінде мынадай өнім берушілер бойынша:

- Компания «С» тікелей жеткізушісі бойынша 35 094,3 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық келесі деңгейдегі жеткізушілерде «Т» Компания бойынша 5 222,8 мың теңге мөлшерінде қайтарылуға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасын, «Бевер» Компаниясы бойынша қайтаруға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасын белгілеген 18 055,9 мың теңге мөлшерінде, «R» Компаниясы бойынша 7 632,7 мың теңге мөлшерінде қайтаруға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы, ол камералдық бақылау хабарламасын орындамауға байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазылуын шектеуді анықтады. Тексеру нәтижелері бойынша «С» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 30 911,4 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «P» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 40 956,6 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «К» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі жеткізушілерде анықталған, ол бойынша сот тіркеуді жарамсыз деп таныған, 3 472,8 мың теңге мөлшерінде ҚҚС ең аз сомасы, «Т» Компаниясы бойынша шектеу анықталған камералдық бақылау хабарламасының орындалмауына байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ үзінділері, қайтарылуға жатпайтын ең аз ҚҚС сомасы 4 476,2 мың теңге мөлшерінде. Тексеру нәтижелері бойынша «P» Компаниясының жеткізушісі бойынша 7 949,0 мың теңге көлемінде қайтарылуға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы анықталды;

- - Компания «V» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 36 768,4 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «S» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі жеткізушілерде анықталған, онда камералдық бақылау хабарламасын орындамауға байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазып беруіне шектеу анықталған, ҚҚС сомасы 2 027,6 мың теңге мөлшерінде және 2 043,4 мың теңге. Тексеру нәтижелері бойынша «V» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтаруға жатпайтын ҚҚС сомасы 4 071,0 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «М» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 284 374,3 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «L» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі жеткізушілерде 21 426,4 мың теңге мөлшерінде ең аз ҚҚС сомасы, «О» Компаниясы бойынша 32 578,3 мың теңге мөлшерінде ең аз ҚҚС сомасы, Компания «KTG» бойынша камералдық бақылау хабарламасының орындалмауына байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазылуын шектеу анықталған 19 369,8 мың теңге мөлшеріндегі ең аз ҚҚС сомасы. Тексеру нәтижелері бойынша «М» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС-тың ең аз сомасы 73 374,6 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «P» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 171 529,0 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «KTK» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі жеткізушілерде 17 478,6 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасының ең аз сомасы, «H» Компаниясы бойынша 9 911,8 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасының ең аз сомасы анықталған камералдық бақылау хабарламасының орындалмауына байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазылуын шектеу. Тексеру нәтижелері бойынша «P» Компаниясының жеткізушісі бойынша 27 390,4 мың теңге көлемінде қайтаруға жатпайтын ең аз ҚҚС сомасы анықталды;

- Компания «S» Компаниясының тікелей өнім берушісі бойынша 22 697,7 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «G» Компаниясы бойынша 6-деңгейдегі өнім берушіде белгіленген, 5 688,2 мың теңге мөлшерінде қайтарылуға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы, оған байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ үзінді көшірмесінің шектелуі анықталған камералдық бақылау хабарламасын орындамаумен. Тексеру нәтижелері бойынша «S» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 5 688,3 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «P» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 171 529,0 мың теңге көлемінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған камералдық бақылау хабарламасын орындамауына байланысты бұзушылық «KTK» Компаниясы бойынша келесі деңгейдегі жеткізушілерде 17 478,6 мың теңге мөлшерінде, «H» Компаниясы бойынша ҚҚС ең төменгі сомасы мөлшерінде анықталды. 9 911,8 мың теңге мөлшерінде ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазуын шектеу. Тексеру нәтижелері бойынша «P» Компаниясының жеткізушісі бойынша 27 390,4 мың теңге көлемінде қайтаруға жатпайтын ҚҚС ең төменгі сомасы белгіленді;

- Компания «E» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 8 766,2 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «С» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі жеткізушілерде анықталған, 1 305,3 мың теңге мөлшерінде қайтаруға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы, сот тіркеуі жарамсыз деп танылған, «T» Компаниясы бойынша ҚҚС ең аз сомасы камералдық бақылау хабарламасының орындалмауына байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазылуын шектеу анықталған 5 932,1 мың теңге мөлшерінде қайтаруға жатпайды. Тексеру нәтижелері бойынша «E» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС-тың ең аз сомасы 7 237,4 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «М» Компаниясының тікелей өнім берушісі бойынша 268 357,7 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «ASA» Компаниясы бойынша кейінгі деңгейдегі өнім берушілерде белгіленген, 1 339,3 мың теңге мөлшерінде қайтарылуға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы, «S» Компаниясы бойынша қайтаруға жатпайтын ҚҚС ең аз сомасы камералдық бақылау хабарламасының орындалмауына байланысты ЭШФ АЖ-да ЭШФ жазылуын шектеу анықталған 6 697,8 мың теңге мөлшерінде. Тексеру нәтижелері бойынша «M» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 8 037,1 мың теңге мөлшерінде айқындалды;

- Компания «К» Компаниясының тікелей жеткізушісі бойынша 66 936,2 мың теңге мөлшерінде ҚҚС сомасын есепке жатқызған, бұзушылық «G» Компаниясы бойынша 4 деңгейдегі жеткізушіде белгіленген, қайтаруға жатпайтын ҚҚС сомасы 11 359,7 мың теңге мөлшерінде, «S» Компаниясы бойынша қайтаруға жатпайтын ҚҚС сомасы ең аз ҚР ҚК 216-бабы 2-бөлігі бойынша (ҚББҚ) қылмыстық іс қозғалған  6 697,8 мың теңге мөлшерінде. Тексеру нәтижелері бойынша «К» Компаниясының жеткізушісі бойынша қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 11 359,7 мың теңге мөлшерінде айқындалды.

Тиісінше, тексеру актісі бойынша ТБЖ қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың болуына байланысты ҚҚС асып кетуін қайтаруға 176 018,9 мың теңге сомасында расталған жоқ.

Осылайша, Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының және №391 Қағидалардың нормаларын ескере отырып, кейінгі деңгейдегі өнім берушілерде ТБЖ қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың болуына байланысты салықтық тексеру нәтижелері бойынша 176 018,9 мың теңге сомасында ҚҚС асып кетуін растамау негізді болып табылады.

Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша 2023ж. 04.12. тексеру нәтижелері туралы шағым жасалған хабарламаны өзгеріссіз, ал шағымды қанағаттандырмай қалдыру туралы шешім қабылданды.

Теги: ҚҚС