Учёт

ҚҚС - ҚҚС қайтару ТБЖ қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтар

101

Дау түрі: салықтық даулар

 Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға

 Салық түрі: КТС

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі (бұдан әрі - уәкілетті орган) «Е» Компаниясынан аумақтық Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі - мемлекеттік кірістер органы) тексеру нәтижелері туралы ҚҚС есептеу, есепке жатқызылатын ҚҚС-ның қайтарылуға жатпайтын, бюджетке төлеуге жатпайтын, есептелген салық сомасынан асып кету сомасы, бюджеттен қайтарылған және қайтарылуға расталмаған ҚҚС-ның асып кету сомасы туралы хабарламасына апелляциялық шағым алды.

Іс материалдарынан келіп шығатыны, мемлекеттік кірістер органы нұсқама негізінде 01.04.2022ж. - 31.12.2022ж. кезеңдегі қайтаруға ұсынылған қосылған құн салығы (ҚҚС) сомаларының дұрыстығын растау мәселелері бойынша, сондай-ақ ҚҚС бойынша салық міндеттемелерін орындау мәселелері бойынша тақырыптық салықтық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша ҚҚС есептеу туралы 120,5 мың теңге, есепке жатқызылатын ҚҚС-ның есептелген салық сомасынан асып түскен сомасы, қайтаруға расталмаған, бюджетке төленуге жатпайтын 260 801,1 мың теңге, бюджеттен қайтарылған және қайтарылуға расталмаған ҚҚС-ның асып кеткен сомасы 44 083,4 мың теңге және өсімпұл сомасы 3 388,5 мың теңге есептелді.

«Е» Компаниясы салық органының қорытындыларымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда бюджеттен қайтарылған және қайтаруға расталмаған 44 083,4 мың теңге сомасындағы ҚҚС асып кеткен сомасы бөлігінде салық органы шешімінің күшін жоюды сұрайды.

25.12.2017 жылғы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 152-бабының 12-тармағын, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 19.03.2018ж. №391 бұйрығымен бекітілген Қосылған құн салығының асып кеткен сомасының дұрыстығын растау мақсатында қосылған құн салығының асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану ережесінің (бұдан әрі - № 391 Ереже) 47, 67-тармақтарын бұзу шағым жасалған салық сомасын есептеу үшін негіз болып табылады.

Салықтық тексеру нәтижелері бойынша №391 Ережені бұзылып салық міндеттемелерін орындамаған өнім беруші қызметінің негізгі түрі электр энергиясын жеткізу болып табылатын «А» Компаниясы көрсетілгендіктен Салық органының осы қорытындысымен «Е» Компаниясы келіспейді.

Сондай-ақ «Е» Компаниясы салықтық тексеру актісінде «М» Компаниясының, «К» Компаниясының, «N» Компаниясының және «L» Компаниясының 5-деңгейдегі жеткізушілерінде ЭШФ АЖ-не қолжетімділік шектелгені көрсетілгенін, ал салықтық тексеру жүргізу сәтіндегі Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кірістер комитетінің ресми сайтының мәліметтеріне сәйкес жоғарыда көрсетілген шектеу жоқ болғанын атап көрсетеді

Бұдан әрі, «Е» Компаниясының шағымында №391 Ережеге сәйкес мемлекеттік кірістер органы салықтық тексеру басталған күннен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей бұзушылықтар анықталған өнім берушілердің тіркеу орны бойынша мемлекеттік кірістер органдарына бұзушылықтарды жою туралы сұрау салулар жіберуге міндетті екені көрсетілген. «Е» Компаниясы салықтық тексеру актісіне сәйкес осы сұрау салулар салықтық тексеру басталғаннан кейін 2 айдан соң жіберілгенін және хабарламаларды орындау мерзімдері салықтық тексеру аяқталған күнге сәйкес келетіндіктен жеткізушілердің бұзушылықтарды жоюға мүмкіндігі болмағанын мәлімдейді. «Е» Компаниясы мемлекеттік кірістер органының қызметкерлері салықтық тексеру жүргізу тәртібін бұзған деп есептейді, осыған байланысты ҚҚС қайтару бойынша қызмет толық көрсетілмеген.

Бұдан басқа, «Е» Компаниясының шағымында салықтық тексеру нәтижелері бойынша бұрын бюджеттен қайтарылған және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 03.10.2019 жылғы №1084 «Тәуекелдерді басқару жүйесін (пилоттық жоба) қолдана отырып, электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесі негізінде қосылған құн салығын әкімшілендіруді жетілдіру жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру қағидалары мен мерзімдерін бекіту туралы» (01.07.2023ж. күшін жойған). «Е» Компаниясы шағымда жоғарыда көрсетілген ҚҚС асып кетуін есептеу тексеру нәтижелері туралы хабарламаны беру сәтінде күші жойылған нормативтік құжат негізінде жүргізілгенін көрсетеді.

«Е» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Салық кодексінің 152-бабында қосылған құн салығының асып кеткен сомаларының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексерулер жүргізу ерекшеліктері көзделген.

Салық кодексінің 152-бабы 1-тармағына сәйкес қосылған құн салығының асып кеткен сомасының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексеру:

осы Кодекстің 432-бабының 1 және 2-тармақтарын қолдануына байланысты салықтық өтініш;

қосылған құн салығы бойынша декларацияда көрсетілген қосылған құн салығының асып кеткен сомасын қайтару туралы талап (бұдан әрі - қосылған құн салығының асып кеткен сомасын қайтару туралы талап).

Қаралып отырған жағдайда «Е» Компаниясы 2022 жылғы 4-тоқсанға ҚҚС бойынша декларацияда (300.00 сен) көрсетілген 01.04.2022ж.-31.12.2022ж. аралығына 260 801,1 мың теңге сомасында ҚҚС-ның асып кеткен сомасын қайтаруға талап ұсынылған.

Салық кодексінің 152-бабы 11-тармағына сәйкес салық төлеуші (салық агенті) ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) ақпараттық жүйелердің мәліметтерін зерделеу және талдау негізінде салық органдары жүзеге асыратын бақылау нәтижелері «Пирамида» талдамалық есебі болып табылады.

Бұл ретте, Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының 2) тармақшасына сәйкес тексерілетін салық төлеушінің жеткізушілері бойынша тақырыптық тексеру аяқталған күні «Пирамида» есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді.

Тәуекелдерді басқару жүйесін қолдана отырып, ҚҚС асып кеткен сомасын қайтару тәртібін Салық кодексінің 137-бабының 2-тармағына және 429-бабының 10-тармағына және «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленген №391 Ереже белгілейтінін атап өткен жөн.

№391 Ереженің 38-тармағына сәйкес тәуекелдерді басқару жүйесі салық төлеушілерді айқындау мақсатында тақырыптық тексерулер жүргізу кезінде АЖ пайдалана отырып ҚҚС асып кетуін растау мақсатында осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесінің критерийлері бойынша баллдарды берудің автоматтандырылған есебі негізінде тәуекел дәрежесін айқындайды. «Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылатын және оңайлатылған тәртіппен қайтарылуға жататын ҚҚС асып кеткен сомасын айқындау кезінде тәуекел аймағындағы салық төлеушілер санатына жатқызылған салық төлеушілер санатына жатқызылады.

Бұл ретте, №391 Ереженің 39-тармағында салық төлеушінің өзінің заңсыз іс-әрекеттерінен пайда алу тәуекелін айқындау үшін салық пайдасын (салықтық үнемдеуді) алу және салық төлемдерін азайту мақсатында жариялауға жатпайтын құпия ақпарат болып табылатын өлшемдер, оның ішінде тәуекел дәрежесін (деңгейін) бағалау жүргізілген салық төлеушіге қолданылатыны белгіленген.

№391 Ереженің 43-тармағына сәйкес, егер тәуекел дәрежесінің критерийлерін пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша баллдардың жиынтық қорытындысы Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген балл шегінен (350 баллдан) аспаса, онда осындай салық төлеушілер бойынша «Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылады.

№391 Ереженің 45-тармағына сәйкес «Пирамида» талдамалық есебі салық төлеуші ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) АЖ мәліметтерін, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардан, жергілікті атқарушы органдардан, уәкілетті тұлғалардан алынған мәліметтерді, сондай-ақ салық төлеушінің қызмет туралы басқа да құжаттарды және (немесе) мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асыратын бақылау нәтижелері болып табылады.

«Пирамида» талдамалық есебі:

міндеттемелерін орындамау тәуекелін және

№391 Ереженің 47-тармағында көрсетілген, оның ішінде жалған (тауарсыз) операцияларды пайдалана отырып жасалған тәуекел.

Бұл ретте, №391 Ереженің 46-тармағына сәйкес жеткізушінің салық есептілігі мәліметтерін және АЖ мәліметтерін салыстыру нәтижесінде анықталған алшақтықтар, сондай-ақ бюджетке ҚҚС есептеу және төлеу бойынша салық міндеттемелерін орындамауды көрсететін басқа да мәліметтер салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі деп танылады.

№391 Ереженің 52-тармағына сәйкес «Пирамида» талдамалық есебінің нәтижелері бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізушілерде салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде ҚҚС асып кеткен сомасының дұрыстығын растау талапта көрсетілген сомалар шегінде жүргізіледі және (немесе) салық заңнамасын бұзушылықтары анықталған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілерге келетін ҚҚС асып кеткен сомасына азайтылған салықтық өтініште, оның ішінде жеткізушіде ҚҚС бойынша салық есептілігінде көрсетілген мәліметтер және (немесе) ЭШФ АЖ және МКО басқа да АЖ мәліметтері арасындағы алшақтықтар.

Қарастырылып отырған жағдайда, салықтық тексеру актісінен көрініп тұрғандай, тәуекел дәрежесінің критерийлері бойынша баллдардың автоматтандырылған есебі жүргізілді, бұл ретте баллдардың жиынтық қорытындысы 110,73 баллды құрады, бұл балл шегінен (350 балл) аспады, тиісінше «Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылды.

№391 Ереженің 47-тармағына сәйкес салық пайдасын алу (салық үнемдеу) және салық төлемдерін азайту мақсатында көрсетілетін қызметті алушының өзінің заңсыз әрекеттерінен пайда табу тәуекелімен:

1) салықтарды төлеуден жалтару схемаларын қолдану, оның ішінде тауарларды іс жүзінде жеткізбей, жұмыстарды орындамай, қызметтер көрсетусіз ҚҚС сомаларын есепке жатқызу құқығын алу мақсатында мәмілелер жасасу және (немесе) тауардың қосылған құнын ұлғайту, тиісінше ҚҚС асып кетуін өсіру мақсатында мәмілелер жасасу;

2) ақшалай қаражатты көлеңкелі экономикаға шығаруға және ақшалай қаражатты қолма-қол ақшаға айналдыруға бағытталған ic-әрекеттер;

3) басқа мәмілені жасыру мақсатында жасалған жалған мәмілелер (мәмілелер бағасын едәуір төмендету немесе жоғарылату).

Осы тәуекелдерді белгілеу бөлігінде «Пирамида» есебі осы Қағидалардың 46-тармағының 4), 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген өнім берушілерді қоспағанда, өнім берушінің санатына және (немесе) мәртебесіне қарамастан қалыптастырылады.

Бұл ретте, Салық кодексінің 431-бабының 5-тармағында қосылған құн салығының асып кеткен сомасы, ол бойынша салық төлеуші декларацияда қосылған құн салығының асып кеткен сомасын қайтару туралы талап көрсеткен, бюджеттен қайтарылған, бірақ кейіннен салықтық бақылау нәтижелері бойынша расталмаған, салық төлеуші осы Кодекстің 96-бабы 2-тармағы екінші бөлігінің 1) тармақшасына сәйкес келіскен жағдайда бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның негізінде бюджетке төлеуге тиіс. камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған немесе тексеру нәтижелері туралы хабарлама.

Тексерілетін кезеңде қалыптастырылған «Пирамида» талдамалық есебіне сәйкес 44 083,4 мың теңге сомаға ҚҚС бойынша келесі деңгейлердегі тікелей жеткізушілер мен жеткізушілер бойынша бұзушылықтар анықталды, оның ішінде:

- «Е» Компаниясы «С» Компаниясынан 2 586,0 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «S» Компаниясының 4-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «А» Компаниясынан 10 477,9 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық 5-деңгейдегі жеткізушіде «R» Компаниясы, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «В» Компаниясынан 234 000 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «К» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «Z» Компаниясынан 14 207,4 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «P» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «Т» Компаниясынан 3 906 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «М» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «Н» Компаниясынан 3 030,1 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «N» Компаниясының 5-деңгейдегі жеткізушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «F» Компаниясынан 4 128 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «P» Компаниясының 5-деңгейдегі жеткізушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «U» Компаниясынан 2 565,1 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «N» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «G» Компаниясынан 11 370,2 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «M» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «О» Компаниясынан 8 520 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «L» Компаниясының 5-деңгейдегі жеткізушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «W» Компаниясынан 1 680 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «К» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «I» Компаниясынан 1 121,5 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «J» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені анықталған;

- «Е» Компаниясы «D» Компаниясынан 14 227,2 мың теңге сомасында ҚҚС есебіне жатқызылды, бұл ретте алшақтық «Q» Компаниясының 5-деңгейдегі өнім берушісінде анықталған, ТБЖ негізінде ЭШФ АЖ қол жеткізу шектелген сатып алынған және өткізілген тауарлар бойынша ЭШФ мәліметтерін талдауға негізделген ЭШФ-да көрсетілетін қаржы-шаруашылық операцияларының оларды жүзеге асыру ықтималдығы төмен екені айқындалды.

Егер «Пирамида» есебін қалыптастыру кезінде электр және жылу энергиясын, суды жеткізуді жүзеге асыратын салық төлеуші болып табылатын жеткізуші анықталған жағдайда, № 391 Ереженің 46-тармағының 4) тармақшасында көрсетілетін қызметті беруші салық міндеттемелерін орындамау тәуекелі бойынша жеткізушілер бойынша «Пирамида» есебін одан әрі қалыптастыруды тоқтататыны көзделгенін атап өту қажет. кейіннен оларды сатып алушы экспорттаған электр және жылу энергиясын, суды және (немесе) газды қоспағанда, газ.

Жоғарыда айтылғандай, «А» Компаниясы «Е» Компаниясының атына электр энергиясын өткізген электр энергиясын жеткізуші болып табылады. Демек, № 391 Қағидалардың 46-тармағының 4) тармақшасына сәйкес осы өнім беруші бойынша «Пирамида» талдамалық есебі одан әрі қалыптастыруға жатпайды.

Осылайша, «А» Компаниясы бойынша бюджеттен қайтарылған
10 477,9 мың теңге сомасындағы ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамау негізсіз болып табылады.

Салық кодексінің 120-1-бабының 1-тармағына сәйкес салық органдары тәуекел дәрежесі жоғары бұзушылықтар бойынша белгіленген мерзімде орындалмаған және (немесе) камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама орындалмаған деп танылған жағдайда электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде электрондық шот-фактуралардың үзінділерін шектеуді жүргізетінін көрсету қажет.

Қаралып отырған жағдайда, «M» Компаниясына қатысты мемлекеттік кірістер органы 13.05.2021ж. камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама бойынша 14.09.2021ж. Камералдық бақылау нәтижелері расталмау туралы қорытынды шығарды.

Сондай-ақ, «К» Компаниясына қатысты мемлекеттік кірістер органы 05.09.2021ж. камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама бойынша 16.09.2022ж. Камералдық бақылау нәтижелері расталмау туралы қорытынды шығарды.

«N» Компаниясына қатысты мемлекеттік кірістер органы 15.04.2022ж. камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама бойынша 11.01.2023ж. Камералдық бақылау нәтижелері расталмау туралы қорытынды шығарды.

«L» Компаниясына қатысты мемлекеттік кірістер органы 01.08.2021ж. камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама бойынша 26.12.2022ж. Камералдық бақылау нәтижелерін растау туралы қорытынды шығарды. Осы қорытындыға сәйкес «L» Компаниясы жазып берілген ЭШФ кері қайтарып алу жолымен көрсетілген хабарламаны орындады.

Демек, «M» Компаниясы, «К» Компаниясы, «N» Компаниясы және «L» Компаниясы бойынша ЭШФ АЖ қол жеткізуге шектеу жоқ. Тиісінше, бюджеттен қайтарылған 11 110,9 мың теңге сомасындағы ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамау негізсіз болып табылады.

Осылайша, Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының және №391 Ереженің нормаларын ескере отырып, салықтық тексеру нәтижелері бойынша бюджеттен қайтарылған 21 588,8 мың теңге сомасындағы ҚҚС асып кетуін қайтаруға растамау негізсіз болып табылады.

25.12.2017ж. Салық кодексінің 182-бабының 1-тармағына және 186-бабының 5-тармағына сәйкес. шағымды қарау аяқталғаннан кейін уәкілетті орган Апелляциялық комиссияның шешімін және тақырыптық тексеру нәтижелерін ескере отырып, дәлелді шешім шығарады.

Апелляциялық комиссия отырысының қорытындысы бойынша 21 588,8 мың теңге сомасында бюджеттен қайтарылған ҚҚС-ның асып кетуін қайтаруға растамау бөлігінде тексеру нәтижелері туралы шағым жасалған хабарламаның күшін жою туралы шешім қабылданды.

Теги: ҚҚС