Дау түрі: салық даулары
Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға
Салық түрі: КТС, ҚҚС
ҚР Қаржы министрлігі (бұдан әрі – уәкілетті орган) заңды тұлғалардан корпоративтік табыс салығын (КТС) және Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген тауарларға, орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтерге қосылған құн салығын (ҚҚС) есептеу туралы аумақтық мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі-салық органы) тексеру нәтижелері туралы хабарламаға «А» компаниясының шағымын алды.
Іс материалдарынан келіп шығатыны, салық органы 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020ж. дейінгі кезеңінде салықтың және (немесе) бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің жекелеген түрлері бойынша салық міндеттемелерін орындау мәселесі бойынша «А» компаниясына тақырыптық салықтық тексеру бойынша жүргізді, оның нәтижелері бойынша 186 082,1 мың теңге сомасына КТС, 46 315,5 мың теңге өсімпұлды, 128 695,8 мың теңге сомасына ҚҚС, 35 341,5 мың теңге өсімпұлды және 412 445,9 мың теңге мөлшерінде азайтылған шығын сомасы есептеу туралы хабарлама шығарылды.
«А» компаниясы салық органының қорытындысымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда салық органы шешімінің күшін жоюды сұрайды және мынадай дәлелдер келтіреді.
Салық кодексінің 242-бабы 3-тармағының және 400-бабының 2018-2020 жылдардағы шығыстарды шегерімге жатқызу кезінде 1 164 107,8 мың теңге сомасына және 2018 жылғы 3-тоқсанда, 2019 жылғы 3, 4-тоқсанда және 2020 жылғы 2-4 тоқсандар есепке алуға 139 692,9 мың теңге ҚҚС «В» компаниясымен, «С» компаниясымен, «D» компаниясымен, «E» компаниясымен және «F» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша бұзылуы шағым жасалған салық сомаларын және өсімпұлдың тиісті сомаларын сомасына есептеу үшін негіз болды.
Салық органының осы қорытындысымен «А» компаниясы осы өнім берушілер бойынша мұндай мәмілелерді жарамсыз деп тану туралы заңды күшіне енген сот шешімдерінің жоқтығынан келіспейді. Жоғарыда аталған контрагенттермен жасалған мәмілелер жарамды және заңды болып табылады. Мәмілелердің жарамдылығы бастапқы бухгалтерлік құжаттармен де расталады.
«А» компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттеп, уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.
Уәкілетті орган шағым бойынша дәлелді шешім шығару мақсатында Салық кодексінің 186-бабына сәйкес «А» компаниясына 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020ж. дейін кезеңінде төлем көзінен КТС есептеудің дұрыстығы мәселесі бойынша тақырыптық тексеру тағайындады.
Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (бұдан әрі - Комитет) «А» компаниясына тақырыптық тексеру жүргізді, оның нәтижелері бойынша тақырыптық тексеру актісі (бұдан әрі - тақырыптық тексеру актісі) жасалды.
Тақырыптық тексеру актісінен келіп шығады.
Салық кодексінің 242-бабы 1, 3-тармақтарына сәйкес салық төлеушінің кіріс алуға бағытталған қызметті жүзеге асыруға байланысты шығыстары Салық кодексіне сәйкес шегерімге жатпайтын шығыстарды қоспағанда, салық салынатын кірісті айқындау кезінде шегерімге жатады.
Шегерімдерді салық төлеуші өзінің табыс алуға бағытталған қызметіне байланысты шығыстарды растайтын құжаттар болған кезде жүргізеді. Осы шығыстар халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына және Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заңнамасының талаптарына сәйкес айқындалатын болашақ кезеңдердің шығыстарын қоспағанда, олар нақты жүргізілген салық кезеңінде шегерімге жатады. Болашақ кезеңдердің шығыстары олар жататын салық кезеңінде шегерімге жатады.
Егер Салық кодексінің 46-тарауында өзгеше көзделмесе, Салық кодексінің 400-бабы 1-тармағына сәйкес бюджетке жарна төлеуге жататын салық сомасын айқындау кезінде тауарларды, Салық кодексінің 367-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес ҚҚС төлеуші болып табылатын жұмыстар, қызметтер алынған тауарлар үшін төленуге тиіс ҚҚС сомасын есепке алуға құқығы бар; негізгі құралдарды, материалдық емес және биологиялық активтерді қоса алғанда, жұмыстар мен егер олар салық салынатын айналым мақсатында пайдаланылатын немесе пайдаланылатын болса, жылжымайтын мүлікке, жұмыстарға және көрсетілетін қызметтерге инвестициялар, сондай-ақ егер осы тармақтың 1) - 5) тармақшаларында көрсетілген шарттар орындалса.
Салық кодексінің 190-бабы 2-тармағына сәйкес салық есебі бухгалтерлік есеп деректеріне негізделетінін атап өту қажет. Бухгалтерлік құжаттаманы жүргізу тәртібі Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасында белгіленеді.
Салық кодексінің 190-бабының 6-тармағымен есепке алу құжаттамасы: бухгалтерлік құжаттаманы, салықтық нысандарды, салықтық есепке алу саясатын, салық салу объектілерін және (немесе) салық салуға байланысты объектілерді айқындау үшін, сондай-ақ салық міндеттемесін есептеу үшін негіз болып табылатын өзге де құжаттарды қамтитыны айқындалған.
«Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Бухгалтерлік есеп туралы заң) 6-бабының 1-тармағына сәйкес бухгалтерлік есеп дара кәсіпкерлер мен ұйымдардың операциялары мен оқиғалары туралы ақпаратты жинаудың, тіркеудің және қорытудың Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасымен, сондай-ақ есеп саясатымен регламенттелген реттелген жүйесін білдіреді.
Бухгалтерлік есеп туралы заңның 7-бабының 1-тармағына сәйкес бухгалтерлік құжаттама бастапқы құжаттарды, бухгалтерлік есеп тіркелімдерін, қаржылық есептілікті және есеп саясатын қамтиды.
Бухгалтерлік жазбалар бастапқы құжаттар негізінде жүргізіледі.
Бастапқы құжаттар операция немесе оқиға жасалған кезде не олар аяқталғаннан кейін тікелей жасалуға тиіс.
Бұл ретте Бухгалтерлік есеп туралы заңның 1-бабына сәйкес бастапқы есепке алу құжаттары - негізінде бухгалтерлік есеп жүргізілетін операцияның немесе оқиғаның жасалу фактісінің және оны жасау құқығының қағаз, сондай-ақ электрондық жеткізгіштегі құжаттық куәлігі.
Бухгалтерлік есеп тіркелімдері - есепке алынған бастапқы құжаттардағы ақпаратты қорыту, жүйелеу және жинақтау үшін, оны бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік жүйесінде көрсету үшін нысандар.
Бұдан басқа, Бухгалтерлік есеп туралы заңның 7-бабының 6) тармақшасына сәйкес қағаз, сондай-ақ электрондық тасығыштардағы бастапқы құжаттарда міндетті деректемелер болуы тиіс, онда басқалармен қатар операцияны жасауға (оқиғаны растауға) жауапты адамдардың лауазымдарының атауларын, тегін, аты-жөнін және қолын көрсету және оны (оны) ресімдеудің дұрыстығы көзделген.
Осылайша, салық төлеушінің шығыстары тауарлар, жұмыстар, қызмет көрсетулер бойынша шығыстар кіріс алуға бағытталуы тиіс, ал ҚҚС салық салынатын айналым мақсатында пайдалану кезінде (пайдаланылатын) есепке жатқызылуы тиіс болған жағдайда шегерімге жатқызылуға тиіс. Бұл ретте бастапқы есепке алу құжаттамасын жүргізу Бухгалтерлік есеп туралы заңның талаптарына сәйкес, оның ішінде операцияны не оқиғаны жасау фактісін тіркеу бойынша жүзеге асырылады.
Салық кодексінің 143-бабының 1-тармағына сәйкес қарсы тексеру салық органы осындай операциялар туралы қосымша ақпарат алу, операцияның фактісі мен мазмұнын растау мақсатында салық органы кешенді немесе тақырыптық тексеру жүргізетін салық төлеушімен (салық агентімен) операцияларды жүзеге асыратын тұлғаларды тексеру барысында туындаған мәселелер бойынша осы тексеру салық төлеушінің (салық агентінің).
- «В» компаниясына қатысты
Мемлекеттік кірістер басқармасы (бұдан әрі - МКБ) Комитеттің сұрауына сәйкес 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020 ж. дейінгі кезенде қарсы салықтық тексеру жүргізілді.
Қарсы тексеру нәтижелері бойынша «В» компаниясы мен «А» компаниясы арасындағы өзара есеп айырысулар 751 173,0 мың теңге сомасына 90 140,8 мың теңге сомасына ҚҚС 10 шарт бойынша расталды, 16 849,3 мың теңге сомасына 2 021,9 мың теңге сомасына ҚҚС 1 шарт бойынша өзара есеп айырысулар расталған жоқ.
Қарсы тексеру актісінен:
«В» компаниясының қызмет түрі: жолдар мен автомагистральдар салу, жүк автомобильдерін жалға алу.
МКБ Мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотқа (бұдан әрі - МАЭС) «В» компаниясы мен «А» компаниясы арасында жасалған мәмілелерді жарамсыз деп тану туралы талап арыз берді
МАЭС шешімімен «В» компаниясы мен «А» компаниясына 11 шартты жарамсыз деп тану туралы МКБ талаптары ішінара қанағаттандырылды, 25.05.2020 жылғы қызмет көрсету шарты жарамсыз деп танылды. 16 849,3 мың теңге сомасына, ҚҚС 2 021,9 мың теңге сомасында.
МКБ жаңадан ашылған (жаңа) мән-жайлар бойынша сот актісін қайта қарау туралы МАЭС-ке өтініш берді.
Жаңадан ашылған (жаңа) мән-жайлар бойынша сот шешімін қайта қарау туралы арызды қанағаттандырудан МАЭС ұйғарымымен бас тартылды.
МКБ облыстық соттың Азаматтық істер жөніндегі апелляциялық сот алқасына (бұдан әрі - Сот алқасы) МАЭС Ұйғарымына және МАЭС Шешіміне жеке шағым берді.
Сот алқасының ұйғарымымен МАЭС Ұйғарымы және МАЭС Шешімі өзгеріссіз қалдырылды.
Сонымен қатар, қарсы тексеру нәтижелері бойынша «В» компаниясының «А» компаниясымен тексерілетін кезеңде 751 173,0 мың теңге сомаға, ҚҚС 90 140,8 мың теңге сомаға өзара есеп айырысулары расталды.
Сот шешімдеріне, шарттарға, шот-фактураларға, төлемдерге, өзара есеп айырысулар бойынша берешекке, салыстыру актілеріне, бастапқы бухгалтерлік құжаттарға және салық есептілігіне қатысты мәліметтер үстеме тексеру актісінде және тақырыптық тексеру актісінде көрсетілген.
Осылайша, тақырыптық тексеру актісі бойынша 2018-2020 жылдары «В» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау бөлігінде шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері 751 173,0 мың теңге сомасына шығыстарды шегеруден алып тастау және ҚҚС 2020 жылғы 2-4-тоқсандар үшін есепке алудан 90 140,8 мың теңге сомасына бөлігінде расталған жоқ, бұл ретте шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері 2020 жылғы «В» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау 16 849,3 мың теңге сомаға және 2020 жылғы 2-тоқсандағы есептен ҚҚС 2 021,9 мың теңге сомасына бөлігінде расталды.
Баяндалғанның негізінде, тақырыптық тексеру нәтижелерін ескере отырып, 2018-2020 жж. «В» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден 751 173,0 мың теңге сомасына және ҚҚС 2020 жылғы 2-4-тоқсандар үшін есепке алудан шағым жасалған тексеру актісінің нәтижелері бойынша 90 140,8 мың теңге сомаға негізсіз болып алып тастау табылады, бұл ретте 2020 жылғы «В» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша 16 849,3 мың теңге сомаға шығыстарды шегеруден алып тастау және 2020 жылғы 2-тоқсандағы есептен ҚҚС 2 021,9 мың теңге сомасына бөлігінде негіздіделген болып табылады.
- «С» компаниясына қатысты
«С» компаниясы «А» компаниясына 2018 жылы құрылыс материалдары (құм, бетон, битум, қиыршық тас) сондай-ақ арнайы техниканы (трактор, тиегіш, экскаватор, жол аунағы, өзі аударғыш, бульдозер) жалдау бойынша қызметтер 301 150,9 мың теңге сомаға, ҚҚС 36 138,1 мың теңге сомасына сатқан. Төлем қолма-қол есеп айырысу арқылы жүргізілді.
МКБ Комитеттің сұрауына сәйкес қарсы тексеру нәтижелері бойынша 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020 ж. дейінгі «С» компаниясы мен «А» компаниясы арасындағы 301 150,9 мың теңге өзара есеп айырысулар, ҚҚС 36 138,1 мың теңге сомасындағы расталған жоқ.
Қарсы тексеру актісінен:
«С» компаниясының қызмет түрі: қандай да бір нақтылаусыз тауарлардың кең ассортиментін көтерме саудада сату.
«С» компаниясы 02.08.2021 жылдан бастап заңды мекенжайы бойынша болмауы себебінен ҚҚС бойынша есептен шығарылды.
Қарсы тексеру барысында салықтық тексеру актісі жүргізілді, оның нәтижелері бойынша «С» компаниясының заңды мекенжайы бойынша болмауы анықталды.
Осыған байланысты Экономикалық тергеу департаментіне (бұдан әрі - ЭТД) «С» компаниясы басшысының келуін қамтамасыз ету үшін хат жіберілді.
ЭТД «С» компаниясының басшысына нұсқаманың келуін және табыс етілуін қамтамасыз етті.
«С» компаниясының басшысы түсініктеме берді. Түсіндірмеде «С» компаниясына қатыстым жоқ деп көрсетілген. Бұл компания маған жалған тіркелген. Менде қандай да бір құжаттар мен мөрлер жоқ. Барлық жұмыстар менің қатысуымсыз жүргізілді. 01.08.2018 ж. бастап 31.12.2020 ж. дейінгі «С» компаниясы мен «А» компаниясы арасындағы өзара есеп айырысулар ресми директор болып табылмағандықтан өндірілмеген.
Үстеме тексеру барысында Қазақстан Республикасы Қаржы мониторингі агенттігіне (бұдан әрі - ҚМА) «С» компаниясының басшысына қатысты қозғалған қылмыстық істердің болуы және қолда бар материалдарды ұсыну туралы сұрау салу жіберілді.
ЭТД қылмыстық іс бойынша «С» компаниясы басшысының куәгерінен жауап алу хаттамасы ұсынылды.
Жауап алу хаттамасынан келiп шығады: Мен Сауда үйiндегi бутиктiң сатушысы болып табыламын. Н. азаматтың өтiнiшi бойынша «С» компаниясын өзiне ресімделдім, қандай да бiр шартқа, бухгалтерлiк құжаттарға қол қойған жоқпын және өзiмнiң және «С» компаниясының атынан уәкiлеттi органдарға жүгiнген жоқпын. Н. азаматшаның өтініші бойынша мен оған ЭЦҚ кілтін 2020 жылдың қазан айында бердім.
Осылайша, тақырыптық тексеру актісі бойынша 2018 және 2020 жылдары «С» компаниясымен 301 150,9 мың теңге сомасына өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау бөлігінде және 2018 жылғы 3-тоқсандағы және 2020 жылғы 4-тоқсандағы 36 138,1 мың теңге сомасына ҚҚС есептен шығару бойынша шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері расталды.
Баяндалғанның негізінде, тақырыптық тексерудің нәтижелерін ескере отырып, 2018 және 2020 жылдары «С» компаниясымен 301 150,9 мың теңге сомасына өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2018 жылғы 3-тоқсандағы және 2020 жылғы 4-тоқсандағы 36 138,1 мың теңге сомаға ҚҚС есептен шығару бойынша шағым жасалған тексеру актісінің нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.
- «D» компаниясына қатысты
«D» компаниясы «А» компаниясына 2019 жылғы 2-тоқсандағы 44 642,8 мың теңге, ҚҚС 5 357,1 мың теңге сомасына арнайы техника қызметтерін көрсетті.
«D» компаниясының қызмет түрі: сантехникалық жабдықтарды көтерме саудада сату.
ҚҚС бойынша тіркеу есебінде 31.01.2018ж. тұрған, 03.04.2018ж. алынған. ҚҚС бойынша қайта есепке қою 23.07.2018ж., 24.09.2018ж. алынған. 06.11.2018ж. қайта қою, 24.04.2019ж. алып тасталды. Қайта қою 16.05.2019 ж., алып тасталды 27.01.2020ж. ҚҚС бойынша есептен шығару себебі салық төлеушінің орналасқан жері бойынша болмауы.
МКБ Комитеттің сұрауына сәйкес кезеңіне «А» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша «D» компаниясына 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020ж. дейінгі қарсы салықтық тексеру тағайындады.
Нұсқаманы тапсыру шеңберінде салықтық тексеру жүргізілді, оған сәйкес «D» компаниясы орналасқан жері бойынша жоқ.
Осыған байланысты ЭТД-ге қарсы тексеру жүргізуге нұсқама тапсыру үшін «D» компаниясының директорын алып келу туралы сұрау салу жіберілді.
ЭТД жауабына сәйкес «D» компаниясының директоры тіркелмеген, телефон қоңырауларына жауап бермейді, келуді қамтамасыз ету мүмкін емес.
Сонымен қатар, «D» компаниясының директоры МКБ-ға емдеуге байланысты үстеме тексеру жүргізуге құжаттар ұсыну мүмкіндігі жоқ екендігі туралы өтініш берді.
Сондай-ақ, «D» компаниясының директоры МКБ-ға түсіндірме хат жолдады, оған сәйкес жүкқұжаттарды, құжаттарды және мөрді «D» компаниясының құрылтайшысына берді.
«D» компаниясы 2020 жылға КТС бойынша декларацияны (н.100.00) нөлдік көрсеткіштермен ұсынды.
ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларация (ф.200.00):
- 2019 жылдың 1 тоқсанында нөлдік көрсеткішпен ұсынылды;
- 2019 жылғы 2 тоқсанда (мамыр, маусым) қызметкерлер көрсетілмеген, еңбекақы төлеу қоры 100,0 мың теңге мөлшерінде көрсетілген;
- 2019 жылдың 3, 4 тоқсанында нөлдік көрсеткішпен ұсынылды.
Көлік құралдары салығы бойынша, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларация (н.700.00) 2019 жылға ұсынылмаған, қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемақы бойынша декларация (н.870.00) 2019 жылға ұсынылмаған.
Осылайша, «D» компаниясында «А» компаниясының атына арнайы техника қызметін көрсетуге арналған көлік құралдары жоқ.
Бұл ретте, ЭШФ АЖ деректері бойынша «D» компаниясының атына 47 625,3 мың теңге сомасына, ҚҚС 5 715,0 мың теңге сомасына арнайы техника қызметтерін «G» компаниясы 2019 жылдың наурыз айында көрсеткенін атап өткен жөн.
«G» компаниясы 21.04.2018ж. бастап ҚҚС бойынша тіркеу есебінде тұрған, салық есептілігін табыс етпеу себебі бойынша 16.11.2019ж. есептен шығарылған.
СЕӨЖ АЖ деректері бойынша «G» компаниясы КТС бойынша декларация (н. 100.00) 2019 жыл үшін, ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларация тапсырылмаған (ф.200.00) 2019 жыл үшін табыс етілмеген, ҚҚС бойынша декларация (ф.300.00) 2019 жыл үшін табыс етілмеген, көлік құралдары салығы бойынша, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларация (н.700.00) 2019 жыл үшін берілмеген, қоршаған ортаға эмиссия бойынша декларациялар (н.870.00) 2019 жыл үшін берілмеген.
Осылайша, «G» компаниясының «D» компаниясының атына арнайы техника қызметін көрсету үшін еңбек және материалдық ресурстары жоқ.
Жоғарыда жазылғандарға байланысты «D» компаниясының кейіннен «А» компаниясының атына 44 642,8 мың теңге сомасына сатылған қызметтерді нақты сатып алуы, ҚҚС 5 357,1 мың теңге сомасына расталмаған.
Осылайша, тақырыптық тексеру актісі бойынша 2019 жылғы «D» компаниясымен 44 642,8 мың теңге сомасына өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 2 тоқсандағы ҚҚС 5 357,1 мың теңге сомасына есептен шығару бөлігінде шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері расталды.
Баяндалғанның негізінде, тақырыптық тексерудің нәтижелерін ескере отырып, 2019 жылғы «D» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша 44 642,8 мың теңге сомасына шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 2 тоқсандағы ҚҚС 5 357,1 мың теңге сомаға есептен шығару шағым жасалған тексеру актісінің нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.
- «Е» компаниясына қатысты
«Е» компаниясы «А» компаниясының атына ТМҚ (сұйық тұтқыр битум, минералды ұнтақ, пеш отыны, топырақ тұрақтандырғыш, ұсақ дәнді ыстық асфальтбетон қоспасы) 2019 жылғы 4-тоқсанда 23 729,2 мың теңге сомасына, ҚҚС 2 847,5 мың теңге сомасына сатты.
МКБ Комитеттің сұрау салуына сәйкес салықтық тексеру жүргізді, оған сәйкес «Е» компаниясы орналасқан жері бойынша жоқ.
Осыған байланысты ЭТД-ге «Е» компаниясы директорын алып келу туралы сұрау жіберілді.
ЭТД жауабына сәйкес «Е» компаниясы басшысының келуін қамтамасыз ету мүмкін емес, өйткені соңғысы орналасқан жері бойынша жоқ.
МКБ «Азаматтарға арналған үкімет» МК-ға 01.01.2019ж. бастап 31.07.2023ж. дейінгі «Е» компаниясы директорының атына зейнетақы жарналарын аудару туралы сұрау салу жолдады.
«Азаматтарға арналған үкімет» МК берген жауабына сәйкес «Е» компаниясы директорының атына зейнетақы қорына жарналар 2020 жылдың сәуір, мамыр айларында өз атынан келіп түсті, ал «Е» компаниясынан зейнетақы жарналары аударылмаған.
БСАЖ деректері бойынша «Е» компаниясы қызметінің түрі: 1, 2 санаттарындағы тұрақты сауда объектілерін қоспағанда, тұрғын үй ғимараттарын салу және тұрғын емес ғимараттарды салу.
ҚҚС төлеуші 28.10.2019ж., 06.03.2020ж. алып тасталды орналасқан жері бойынша болмауы себебінен.
СЕӨЖ АЖ деректеріне сәйкес 2019 жылға КТС бойынша декларация (н. 100.00) ұсынылмаған, 2019 жылдың 4 тоқсанына ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларация ұсынылмаған, 3 тоқсанға нөлдік көрсеткіштермен ұсынылған, ҚҚС бойынша декларация (н.300.00) 2019 жылғы 4-тоқсанға көлік құралдары салығы, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларация тапсырылмаған (н.700.00) 2019 жыл үшін берілмеген, қоршаған ортаға эмиссия бойынша декларациялар (н.870.00) 2019 жылдың 3-4 тоқсанына берілмеген.
ЭШФ АЖ деректері бойынша жоғарыда көрсетілген тауарларды «Е» компаниясы «Н» компаниясынан 1 374 539,8 мың теңге сомасына, ҚҚС 164 944,8 мың теңге сомасына сатып алғаны анықталды.
БСАЖ деректері бойынша «Н» компаниясы 21.04.2018 ж. бастап ҚҚС төлеуші болып табылған, 16.11.2019 ж. есептен шығарылған. салық есептілігін табыс етпеу себебі бойынша.
СЕӨС АЖ деректеріне сәйкес «Н» компаниясы КТС бойынша декларация (н. 100.00) 2019 жыл үшін ЖТС және әлеуметтік салық бойынша декларация тапсырылмаған (ф.200.00) 3-тоқсанда нөлдік көрсеткішпен ұсынылды, 4-тоқсанда ұсынылмады, ҚҚС бойынша декларация (н.300.00) 2019 жылғы 3-тоқсанда нөлдік көрсеткіштермен ұсынылды, ҚҚС декларация 2019 жылдың 4 тоқсанынға бойынша 02.01.2020ж. қайтарылып алынды, көлiк құралдары салығы, жер салығы және мүлiк салығы бойынша 2019 жылғы декларация берiлмеген.
«Е» компаниясы сондай-ақ «К» компаниясынан 22 539,2 мың теңге сомасына ҚҚС 2 704,7 мың теңге сомасына тауарлар сатып алды.
БСАЖ деректеріне сәйкес «К» компаниясы 20.05.2019ж. бастап ҚҚС төлеуші болып табылған, 20.05.2019ж. тіркеуді жарамсыз деп тану себебі бойынша есептен шығарылған.
Жоғарыда жазылғандарға байланысты «А» компаниясының атына 23 729,2 мың теңге сомасына ҚҚС 2 847,5 мың теңге сомасына сатылған тауарларды «Е» компаниясының іс жүзінде сатып алуы расталмаған.
Осылайша, тақырыптық тексеру актісі бойынша «Е» компаниясымен 2019 жылғы 23 729,2 мың теңге сомасына өзара есеп айырысулар бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 4 тоқсандағы ҚҚС 2 847,5 мың теңге сомасына есептен шығару бөлігінде шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері расталды.
Баяндалғанның негізінде, тақырыптық тексерудің нәтижелерін ескере отырып, «Е» компаниясымен 2019 жылғы 23 729,2 мың теңге сомасына өзара есеп айырысулар бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 4 тоқсандағы ҚҚС 2 847,5 мың теңге сомаға есептен шығару шағым жасалған тексеру актісінің нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.
- «F» компаниясына қатысты
«F» компаниясы «А» компаниясының мекен-жайына 2019 жылдың 3 тоқсанында ТМҚ (ыстық асфальтбетон қоспасы, 2 маркалы ұсақ дәнді асфальт, суық) 26 562,5 мың теңге сомасы, ҚҚС 3 187,5 мың теңге сомасына сатқан.
МКБ Комитеттің сұрауына сәйкес 01.01.2018ж. бастап 31.12.2020ж. дейінгі
«F» компаниясы мен «А» компаниясы арасындағы 26 562,5 мың теңге сомаға өзара есеп айырысу, ҚҚС 3 187,5 мың теңге сомасына қарсы тексеру нәтижелері бойынша расталған жоқ.
Қарсы тексеру актісінен:
«F» компаниясының қызмет түрі: қандай да бір нақтылаусыз тауарлардың кең ассортиментін көтерме саудада сату.
ҚҚС төлеуші 28.03.2019ж. бастап, 28.07.2020ж. бастап орналасқан жері бойынша болмауы себебінен есептен шығарылды.
СЕӨЖ АЖ деректеріне сәйкес «F» компаниясы 2019 жыл үшін көлік құралдары салығы, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларация (н.700.00), қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемақы бойынша декларация тапсырылмаған (Ф.870.00) табыс етілмеген, 2019 жыл үшін КТС бойынша декларация (н.100.00) табыс етілмеген, 2019 жылғы 1, 2, 4-тоқсандарда ҚҚС бойынша декларация (н.300.00) 2019 жылғы 1-тоқсанда нөлдік көрсеткіштермен табыс етілген.
Сондай-ақ үстеме тексеру барысында «F» компаниясының басшысы болып 19.11.2019ж. бастап табылатындығы түсіндірілді, «F» компаниясы мен «А» компаниясы арасындағы өзара есеп айырысулар 2019 жылғы шілдеде, тамызда және қыркүйекте жүргізілді. Барлық өзара есеп айырысулар оның қатысуынсыз жүргізілді. Тауарлар (асфальтбетон қоспасы, асфальт) кімнен және қайдан алынды деп айта алмаймын, себебі бухгалтерлік құжаттар жоқ.
Осылайша, тақырыптық тексеру актісі бойынша 2019 жылғы «F» компаниясымен 2019 жылғы 26 562,5 мың теңге сомасына өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 3 тоқсандағы ҚҚС 3 187,5 мың теңге сомаға есептен шығару бөлігінде шағым жасалған салықтық тексеру актісінің нәтижелері расталды.
Баяндалғанның негізінде, тақырыптық тексерудің нәтижелерін ескере отырып, 2019 жылғы «F» компаниясымен 26 562,5 мың теңге сомасына өзара есеп айырысу бойынша шығыстарды шегеруден алып тастау және 2019 жылғы 3 тоқсандағы ҚҚС 3 187,5 мың теңге сомаға есептен шығару шағым жасалған тексеру актісінің нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.
Салық кодексінің 182-бабының 1-тармағына және 186-бабының 5-тармағына сәйкес шағымды қарау аяқталғаннан кейін уәкілетті орган Апелляциялық комиссияның шешімін және тақырыптық тексеру нәтижелерін ескере отырып, дәлелді шешім шығарады.
Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша 25.05.2020ж. қызмет көрсету шарты бойынша өзара есеп айырысуларды қоспағанда, «В» компаниясымен өзара есеп айырысу бойынша КТС және ҚҚС есептеу бөлігінде шағым жасалған хабарламаның күшін жою, ал қалған бөлігінде өзгеріссіз қалдыру туралы шешім қабылданды.