Учёт

ҚҚС - ТЖБ қолданғандықтан

325

Дау түрі: салық даулары

Салық төлеушінің санаты: заңды тұлға

Салық түрі: ҚҚС

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі (бұдан әрі – уәкілетті орган) «А» Компаниясының Мемлекеттік кірістер аумақтық департаментінің (бұдан әрі-салық органы) есепке жатқызылатын қосылған құн салығының есептелген салық сомасынан асып кеткен, қайтаруға расталмаған, бюджетке төлеуге жатпайтын (ҚҚС) сомасы туралы тексеру нәтижелері туралы хабарламаға апелляциялық шағым алды.

Іс материалдарынан көрініп тұрғандай, Мемлекеттік кіріс органы қайтаруға ұсынылған ҚҚС сомаларының дұрыстығын растау мәселелері бойынша және 2022ж.19.04. кезеңдегі ҚҚС бойынша салық міндеттемесін орындау мәселелері бойынша тақырыптық салықтық тексеру жүргізді. 2022ж. 31.12. бойынша, оның нәтижелері бойынша бюджетке төленуге жатпайтын, қайтаруға расталмаған есептелген салық сомасынан есепке жатқызылатын ҚҚС асып кеткен сомасы туралы тексеру нәтижелері туралы 64 327,9 мың теңге мөлшерінде хабарлама шығарылды.

«А» Компаниясы салық органының қорытындыларымен келіспей, апелляциялық шағыммен жүгінді, онда салық органының шешімінің күшін жоюды сұрайды.

Тәуекелдерді басқару жүйесін (ТБЖ) қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың болуына байланысты, сондай-ақ 25.12.2017ж. Қазақстан Республикасының «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексінің (Салық кодексі) 152-бабы 12-тармағының 1) тармақшасының бұзылуына байланысты тауарларды ЕЭО-қа мүше мемлекеттің аумағына экспорттау кезінде ҚҚС асып кетуін растамауға негіз болды.

Салық органының осы тұжырымымен «А» компаниясы 2022ж.19.04. мен 2022ж.31.12. аралығында Ресей Федерациясының (РФ) аумағына тауарлар экспортын жүзеге асырғандығына байланысты келіспейді. ҚҚС асып кетуі кеден декларацияларына сәйкес ҚҚС төлей отырып, импорт бойынша тауарларды сатып алуға байланысты құрылды. Мәселен, 2022 жылғы 3-тоқсанда нөлдік мөлшерлеме бойынша салық салынатын өткізу бойынша айналым 209 869,4 мың теңгені, осы экспортталатын тауарлар бойынша есепке жатқызылатын ҚҚС 21 257,8 мың теңгені құрады; 2022 жылғы 4-тоқсанда. нөлдік мөлшерлеме бойынша салық салынатын өткізу бойынша айналым 415 662,8 мың теңгені, осы экспортталатын тауарлар бойынша есепке жатқызылатын ҚҚС 42 677,1 мың теңгені құрады.

Шағымнан 2022 жылғы 4 тоқсандағы ҚҚС бойынша декларацияда қалыптастырылған қайтару туралы талап 64 327,9 мың теңге сомаға қойылғаны шығады. Бұл ретте салықтық тексеру актісіне сәйкес ҚҚС қайтарудан 64 807,8 мың теңге сомаға бас тартылды, яғни компания мәлімдегеннен 479,8 мың теңгеге артық.

Компания «Жеткізушілер бойынша Пирамида» талдамалық есебі бойынша 5 жеткізуші бойынша 479,8 мың теңге сомасына салық заңнамасын бұзушылықтар анықталғанын, олар бойынша бұзушылықтардың мәні тексеру актісінде сипатталмағанын атап өтті. Қарсы тексеру жүргізуге сұрау салу тек «ICS Logistics» ЖШС-мен өзара есеп айырысу бойынша жіберілді, ол бойынша ҚҚС сомасы-429,4 мың теңгені құрады, тексеру аяқталған сәтте жауап алынбады. Актіде Салық кодексінің 152-бабының 12-тармағында аударылған ҚҚС қайтармау үшін негіздемелерден көрсетілген баптың 12-тармағының 2) тармақшасы бойынша 479,8 мың теңге сомаға ғана көрсетілген, ал қайтаруға ұсынылған барлық сомаға ҚҚС қайтарудан бас тартылған.

Сондай-ақ, шағымда тексеру барысында тауардың экспортын растайтын барлық құжаттар ұсынылғаны, тексеру актісінде бар екендігі расталғаны, құжаттарда қателер анықталмағаны көрсетілген. Тексеруші тексеруге ұсынылған CMR жүкқұжаттарында 4 «Тиеу орны мен күні»" бағандары толтырылғанын және 22 «Жөнелтушінің мөрі», 23 «Тасымалдаушының мөрі», 24 «Түсіргеннен кейін алушының мөрі» бағандарында тиісті мөрлер бар екенін назарға алған жоқ. Ресей Федерациясында 2022ж.31.08. №ART-ORIENT 2022С3 келісімшарты бойынша ҚҚС төленбегендіктен ҚҚС қайтарудан бас тартылды.

Компания салықтық тексеру нәтижелері бойынша валюталық түсімнің түсуі расталды, басқа құжаттар бойынша бұзушылықтар анықталмады, 2022 жылғы 2-4 тоқсандағы декларациялар мен салықтық тексеру деректері арасында ауытқулар жоқ, тексерілетін кезең үшін салықтарды есептеу жүргізілмеді деп көрсетеді.

Сонымен қатар, шағымда Ресей Федерациясының Салық кодексінің 150-бабының 7-тармақшасына сәйкес Ресей Федерациясының Үкіметі бекіткен тізімге сәйкес Ресей Федерациясында аналогтары өндірілмейтін технологиялық жабдықтардың (оның құрамдас бөліктері мен қосалқы бөлшектерін қоса) аумағына әкелуге салық салынбайтындығы атап өтілді. Сонымен, компания әкелген жабдық-сиялы принтер (плоттер) технологиялық жабдықтардың тізіміне кіреді (оның құрамдас бөліктері мен қосалқы бөлшектерін қоса), олардың аналогтары Ресей Федерациясында өндірілмейді, Ресей Федерациясының аумағына әкелуге ҚҚС салынбайды (Ресей Федерациясы Үкіметінің қаулысы 2009ж.30.04. №372).

Компания нөлдік ставка бойынша салық салынатын өткізу бойынша айналым мақсаттары үшін пайдаланылған тауарлар (жұмыстар, қызметтер) бойынша есепке жатқызылған ҚҚС қайтаруға ұсынылды деп есептейді. Тексеру актісінде бас тартудың егжей-тегжейлі дәлелдемелері мен мән-жайлары сипатталмаған, бұзушылықтардың мәнін сипаттайтын нормаларға сілтемелер, тексеру актісіне құжаттар қоса берілмеген.

«А» Компаниясының дәлелдерін тексеріп, салық органы ұсынған материалдарды зерттегеннен кейін уәкілетті орган мынадай қорытындыға келді.

Салық кодексінің 152-бабында ҚҚС асып кеткен сомалардың дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексерулер жүргізу ерекшеліктері көзделген.

Салық кодексінің 152 - бабының 11-тармағына сәйкес салық төлеуші (салық агенті) ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) Ақпараттық жүйелер мәліметтерін зерделеу және талдау негізінде салық органдары жүзеге асыратын бақылау нәтижелері «Пирамида» талдамалық есебі болып табылады.

Салық кодексінің 152 - бабы 12-тармағының 1-3) тармақшаларына сәйкес, тақырыптық тексеру аяқталған күні өнім берушімен өзара есеп айырысулардың дұрыстығын растау үшін қарсы тексерулер жүргізуге сұрау салуларға жауаптар алынбаған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді, тексерілетін салық төлеушінің өнім берушілері бойынша «Пирамида» талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталды, ҚҚС сомасының нақтылығы расталмады.

Бұдан басқа, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018ж.19.03. №391 бұйрығымен ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын, сондай – ақ тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын растау мақсатында ҚҚС асып кетуін қайтару және тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану қағидалары (бұдан әрі - №391 қағидалар) бекітілгенін атап өткен жөн.

№ 391 қағидалар Салық кодексінің 137-бабының 2-тармағына және 429-бабының 10-тармағына және «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және ТБЖ қолдана отырып, ҚҚС асып кеткен сомаларды қайтару тәртібін белгілейді.

«Пирамида» талдамалық есебі Салық төлеуші ұсынған ҚҚС бойынша салық есептілігін және (немесе) АЖ мәліметтерін, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардан, жергілікті атқарушы органдардан, уәкілетті тұлғалардан алынған мәліметтерді, сондай-ақ салық төлеушінің қызметі туралы басқа да құжаттарды және (немесе) мәліметтерді зерделеу және талдау негізінде көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асыратын бақылау нәтижелері болып табылады.

№391 Қағидалардың 52-тармағына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді берушілерде «Пирамида» Талдамалық есебінің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде, ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау талапта және (немесе) салық өтінішінде көрсетілген, тауарларды, жұмыстарды жеткізушілерге тиесілі ҚҚС асып кету сомасына азайтылған сомалар шегінде жүргізіледі, мынадай фактілерді ескере отырып, бірақ олармен шектелмей, салық заңнамасының бұзушылықтары анықталған қызметтер:

1) Өнім берушідегі ҚҚС бойынша салық есептілігінде көрсетілген мәліметтер және (немесе) электрондық шот – фактуралардың (бұдан әрі-ЭШФ) АЖ және МҚҚ-ның басқа да АЖ мәліметтері арасындағы алшақтықтар;

2) өнім берушіде ҚҚС бойынша салық есептілігінде көрсетілген мәліметтер және (немесе) сатылған тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша шот-фактуралар тізілімінде көрсетілген мәліметтер мен сатып алушының өзі сатып алған тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша шот-фактуралар тізіліміндегі мәліметтер арасындағы сәйкессіздіктер.

№391 Қағидалардың 67-тармағында тақырыптық тексеру аяқталған күні Салық кодексінің 152-бабының 12-тармағына сәйкес тексерілетін көрсетілетін қызметті алушының өнім берушілері бойынша «Пирамида» талдамалық есебін талдау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған, ҚҚС сомаларының дұрыстығы расталмаған сомалар шегінде ҚҚС асып кетуін қайтару жүргізілмейді деп көзделген.

Компанияның тақырыптық тексеруі 2022 жылғы 4 тоқсандағы ҚҚС бойынша декларацияда көрсетілген ҚҚС асып кетуін қайтару туралы талап негізінде жүргізілді (2023ж.05.02. кіріс №00510), 2022ж.01.07. бастап 2022ж. 31.12.дейінгі кезеңде 64 327,9 мың теңге сомасында.

Компанияның негізгі қызметі – «Басқа кеңсе машиналары мен жабдықтарының көтерме саудасы».

Салықтық тексеру актісінен компанияның Қазақстан Республикасында 2022 жылғы 3-4 тоқсанда сатып алған тауарлары, жұмыстары, қызметтері – 3 934,5 мың теңгені, 472,1 мың теңге сомасында ҚҚС құрағаны, 532 131,6 мың теңге сомасында БЭЖ мүшесі болып табылмайтын мемлекеттерден импорт, 63 855,8 мың теңге сомасында ҚҚС жүзеге асырылғаны шығады.

Салық органының ақпаратына сәйкес ҚҚС-тан асып кету 63 855,8 мың теңге сомасында ҚҚС төлей отырып, импорт бойынша тауарларды (сиялы принтерлер, қосалқы бөлшектер және принтерлерге жинақтаушы заттар) сатып алуға байланысты құрылды.

Салық кодексінің 152 - бабының 1-тармағына сәйкес ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау бойынша тақырыптық тексеру ҚҚС бойынша декларацияда көрсетілген ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талапты (бұдан әрі - ҚҚС асып кету сомасын қайтару туралы талап) ұсынған салық төлеушіге қатысты ТБЖ қолданумен жүргізіледі.

№391 Қағидалардың 38-тармағына сәйкес тәуекелдерді басқару дәрежесі осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесінің өлшемшарттары бойынша балл берудің автоматтандырылған есебі негізінде, тақырыптық тексерулер жүргізу кезінде АЖ-ны пайдалана отырып, ҚҚС асып кетуін растау мақсатында олар бойынша «Пирамида» талдамалық есеп қалыптастырылатын тәуекел аймағындағы салық төлеушілер санатына жатқызылған салық төлеушілерді айқындау мақсатында және оңайлатылған тәртіппен қайтаруға жататын ҚҚС асып кету сомасын анықтау кезінде тәуекел дәрежесін айқындайды.

Бұл ретте №391 Қағидалардың 39-тармағында салық төлеушінің салық пайдасын (салық үнемдеуін) алу және салық төлемдерін азайту мақсатында өзінің заңсыз әрекеттерінен пайда алу тәуекелін айқындау үшін жария етуге жатпайтын құпия ақпарат болып табылатын, оның ішінде тәуекел дәрежесін (деңгейін) бағалау жүргізілген салық төлеушіге критерийлер қолданылатыны белгіленген.

№391 Қағидалардың 40-тармағында тәуекелдерді икемді және жедел басқару мақсатында Комитет тоқсан сайын есепті кезеңнің екінші айының бірінші күнінен кешіктірмей Комитеттің ресми сайтында орналастырылуға жататын тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын есептеу тәртібін айқындайды.

№391 Қағидалардың 43-тармағына сәйкес Қаржы министрінің 2022ж.28.03. №317 бұйрығына (бұдан әрі – ҚҚС асып кетуін қайтару қағидалары) сәйкес өзгерістер мен толықтырулар енгізуді ескере отырып, егер тәуекел дәрежесінің өлшемшарттарын пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Комитет белгілеген баллдар шегінен аспаса, онда мұндай салық төлеушілер бойынша «Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылады.

Қарастырылып отырған жағдайда, тексеру актісінен компанияның тәуекел дәрежесінің критерийлері 110 баллды құрағаны шығады.

Осылайша, тәуекел критерийлерін пайдалана отырып бағалау нәтижелері бойынша балдардың жиынтық қорытындысы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті белгілеген баллдар шегінен 350 балдан аспады, олар жария етілмейтін құпия ақпарат болып табылады, оның ішінде тәуекел дәрежесін (деңгейін) бағалау жүргізілген салық төлеушіге осыған байланысты «Жеткізушілер бойынша Пирамида» талдамалық есебі қалыптастырылды.

ҚҚС асып кетуін қайтару №391 қағидаларының 52-тармағында тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізушілерде «Пирамида» талдамалық есебінің нәтижелері бойынша салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жеткізушілерге салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде, ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау талапта және (немесе) салық өтінішінде көрсетілген ҚҚС асып кету сомасына азайтылған сомалар шегінде жүргізілетіні көзделген.

Салықтық тексеру актісінен қолдану нәтижесінде анықталған бұзушылықтардың (ТБЖ) болуына байланысты қайтарылуға жатпайтын ҚҚС сомасы 479,8 мың теңгені құрады, оның ішінде камералдық бақылау бұзушылықтары анықталған компанияның келесі тікелей жеткізушілері бойынша:

- «I» Компаниясы, есепке жатқызылған ҚҚС сомасы 429,4 мың теңге;

- «А» Компаниясы, есепке жатқызылған ҚҚС сомасы 27,0 мың теңге;

- «А» Компаниясы, есепке жатқызылған ҚҚС сомасы 10,7 мың теңге;

- «U» Компаниясы, есепке жатқызылған ҚҚС сомасы 9,6 мың теңге;

- «К» Компаниясы, есепке жатқызылған ҚҚС сомасы 3,1 мың теңге.

Аумақтық салық органына 429,4 мың теңге сомасына ҚҚС «I» Компаниясы бойынша 2023ж.11.05. №297-1 «Пирамида» талдамалық есебін қалыптастыру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жоюға сұрау салу (бұдан әрі – бұзушылықтарды жоюға сұрау салу) жіберілді. Қалған өнім берушілер бойынша –«А», «А», «U», «К» - Қағидалардың 46-тармағының 6-тармақшасына сәйкес сұрау салулар жіберілмеген (олар бойынша есепке жатқызылған ҚҚС сомасы «Республикалық бюджет туралы» ҚР Заңында белгіленген айлық есептік көрсеткіштің 10 еселенген мөлшерінен кем болды).

Осылайша, Салық кодексінің 152-бабы 1-тармағының нормаларын және ҚҚС асып кетуін қайтару қағидаларын ескере отырып, салықтық тексеру нәтижелері бойынша ТБЖ қолдануға байланысты ҚҚС асып кетуін қайтаруға 479,8 мың теңге сомасында растамау негізді болып табылады.

Тексеру барысында толтырылған халықаралық тауар-көлік жүкқұжаттарын ұсыну туралы компанияның дәлелдеріне қатысты Салық кодексінің 387 - бабының 1-тармағына сәйкес Халықаралық тасымалдар бойынша қызметтерді сату бойынша айналымға нөлдік мөлшерлеме бойынша салық салынатынын атап өткен жөн.

Егер тасымалдауды ресімдеу осы баптың 4-тармағында белгіленген бірыңғай халықаралық тасымалдау құжаттарымен жүзеге асырылса, осы тараудың мақсаттары үшін тасымалдау халықаралық болып саналады.

Салық кодексінің 387-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына сәйкес халықаралық автомобиль қатынасында жүктерді тасымалдау кезінде халықаралық тасымалдарды растайтын құжаттар - тауар-көлік жүкқұжаты болып табылады.

                Салық кодексінің 447 бабының 1 тармағымен товарлардың экспортын растайтын құжаттар болып табылады:

1) олардың негізінде тауарлардың экспортын жүзеге асыратын шарттар (келісімшарттар) өзгерістерді, толықтыруларды және оларға қосымшаларды ескере отырып, (бұдан әрі - шарттар (келісімшарттар);

2) аумағына тауарлар импортталған Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің салық органының белгісі бар тауарларды әкелу және жанама салықтарды төлеу туралы, жанама салықтарды төлеу және (немесе) босату және (немесе)төлеудің өзге де тәсілі туралы өтініш (қағаз жеткізгіште түпнұсқада немесе көшірмеде не электрондық нысанда);

3) тауарлардың Еуразиялық экономикалық одаққа мүше бір мемлекеттің аумағынан Еуразиялық экономикалық одаққа мүше екінші Мемлекеттің аумағына өткізілуін растайтын тауарға ілеспе құжаттардың көшірмелері.

Қарастырылып отырған жағдайда, тексеру актісінен «G» Компаниясымен жасалған 2022ж.31.08. №ART-ORIENT 2022С3 келісімшарты бойынша тауарларды жөнелту 2022ж.10.11. №1 өтініші бойынша жүргізілгені (2022ж.02.12. №7701021220220010 салық ИФНС белгісі) салық төленбегені шығады. Сиялы принтер (плоттер) моделі ТХ300Р-1800мкіі 1 дана сомасында 1 139,5 мың теңге (19 000 Еуро), №ESF жөнелтілді-220440032413-20221010-84631801 10.10.2022 ж.

Бұдан әрі тексеру актісінде жүктерді халықаралық тасымалдау шарты туралы Конвенцияның (бұдан әрі - Конвенция) талаптарын бұзушылықтар белгіленгені көрсетілген.

Конвенцияға сәйкес жүктерді халықаралық автомобильмен тасымалдаудың негізгі құжаты халықаралық тауар-көлік жүкқұжаты (бұдан әрі - CMR) болып табылады, оны жөнелтуші Конвенцияның талаптарына сәйкес толтырады, бланкке осы үшін бөлінген нөмірленген бағандар мен жолдарға қатаң белгіленген мәліметтер енгізіледі.

Сонымен, Конвенцияның 6-тармағында CMR келесі деректерді қамтуы керек екендігі анықталды:

а) оның жасалған орны мен күні;

  1. b) жіберушінің аты-жөні және мекен-жайы;
  2. c) көлік агентінің аты-жөні және мекен-жайы;
  3. d) жүкті тасымалдауға қабылдау орны мен күні және оны жеткізу орны;
  4. e) алушының аты-жөні және мекен-жайы;
  5. f) жүк сипатының қабылданған белгісі және оның қаптамасының түрі және қауіпті жүктерді тасымалдау жағдайында олардың әдетте танылған белгісі;
  6. g) жүк орындарының саны, олардың ерекше таңбалануы және нөмірлері;
  7. h) жүктің брутто салмағы немесе басқа өлшем бірліктерінде көрсетілген жүктің мөлшері;
  8. i) тасымалдауға байланысты шығыстар (тасымалдау құны, қосымша шығыстар, кедендік баждар мен алымдар, сондай-ақ шарт жасалған сәттен бастап жүкті тапсырғанға дейінгі өзге де шығыстар);
  9. j) кедендік рәсімдерді орындау үшін талап етілетін нұсқаулықтар және басқалар;

к) тасымалдау осы Конвенцияда белгіленген талаптарға сәйкес кез келген ескертпеге қарамастан жүргізілетінін көрсету.

CMR толтыру тәртібі «Халықаралық тауар-көлік жүкқұжаттарын толтыру ережелерімен» реттеледі.

Актіде көрсетілгендей, тексеру барысында компания ұсынған CMR-лер CMR толтыру ережелерін бұза отырып толтырылған.

Компания шағымға келесі CMR-ді қосады:

1) CMR №АРГ-005-РГ (2022ж.28.12. ЭШФ, 2022ж.28.12. №10ТСН) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, тиеуге келу және кету сағаттар мен минуттарда, жол парағының күні мен нөмірі, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу), жүргізушінің аты-жөні жоқ. түсіруге келу және кету уақыты аяқталғаннан кейін сағат пен минутта 27-29 бағандар толтырылмаған, олар халықаралық жүкқұжатты есеп айырысу бөліміне беру кезінде толтырылады;

2) CMR № АРГ-001-РГК-СИМ (2022ж.13.12. ЭШФ, 2022ж.13.12. №9 ТСНТ) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, тиеуге келу және кету сағаттармен және минуттармен, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу) жоқ, «төленуге тиіс», ол есеп айырысу бөлімімен тасымалдаудан кейін толтырылады, жол парағының күні мен нөмірі, жүргізушінің аты-жөні, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақыты аяқталғаннан кейін сағат пен минутта, 27-29 бағандар толтырылмаған;

3) CMR № АРГ-002-РГК (2022ж.28.11. ЭШФ, 2022ж. 28.11. №7 СТК) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, сағат пен минутта тиеуге келу және кету, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу) жоқ, оны бөлім толтырады тасымалдаудан кейінгі есеп айырысулар, жол парағының күні мен нөмірі, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақыты аяқталғаннан кейін сағат пен минутта, автокөлік маркасы, 27-29 бағандар толтырылмаған;

4) CMR №АРГ-004-2-ҰБТ (2022ж.08.12. ЭШФ, 2022ж. 08.12. №8 ТСН) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, сағат пен минутта тиеуге келу және кету, жөнелтушіні көрсету (кедендік және басқа да өңдеу), жөнелтушіні көрсету (кедендік және т. б.) жоқ. өңдеу), баған – «төленуге тиіс», ол тасымалдаудан кейінгі есеп айырысу бөлімімен толтырылады, жол парағының күні мен нөмірі, автокөліктің мемлекеттік тіркеу нөмірі, автокөлік маркасы, түсіруге келу және кету уақыты сағат пен минутта аяқталғаннан кейін, 27-29-бағандар толтырылмаған;

5) CMR № АРГ-002 (2022ж. 15.09.ЭШФ, 2022ж. 15.09. №2 ЭШФ) CMR - де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, сағат пен минутта тиеуге келу және кету, жөнелтушіні көрсету (кедендік және басқа да өңдеу), бөлім толтыратын «төлеуге жатады» бағаны жоқ тасымалдаудан кейінгі есеп айырысулар, жол парағының күні мен нөмірі, жүргізушінің аты-жөні, автокөліктің мемлекеттік тіркеу нөмірі, автокөлік маркасы, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақыты аяқталғаннан кейін, сағат пен минут, 27-29-бағандар толтырылмаған;

6) CMR № АРГ-003ГО (10.10.2022 ж. ЭШФ, 10.10.2022 ж. №4 ЭШФ) CMR - де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, сағат пен минутта тиеуге келу және кету, жөнелтушіні көрсету (кедендік және басқа да өңдеу), бөлім толтыратын «төлеуге жатады» бағаны жоқ тасымалдаудан кейінгі есеп айырысулар, күні жол парағының нөмірі, жүргізушінің аты-жөні, автокөліктің мемлекеттік тіркеу нөмірі, автокөлік маркасы, тасымалдаушының қолы, сондай-ақ түсіруге келу және кету уақыты сағат пен минутта, 27-29-бағандар толтырылмаған;

7) CMR № АРГ-001 (26.07.2022 ж. ЭШФ, 26.07.2022 ж. №1 жүкқұжат) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу) жоқ, оны тасымалдаудан кейінгі есеп айырысу бөлімі толтыратын «төленуге тиіс»,  жол парағының күні мен нөмірі, жүргізушінің аты-жөні, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақытының аяқталуы сағат пен минутта, 27-29 бағандар толтырылмаған;

8) CMR № АРГ-001-РГК (28.11.2022 ж. ЭШФ, 28.11.2022 ж. №6 ТСН) CMR-де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және т. б. өңдеу) жоқ, «төленуге тиіс», ол тасымалдаудан кейін есеп айырысу бөлімімен толтырылатын жол парағының күні мен нөмірі жоқ. Жүргізушінің аты-жөні, тасымалдаушының қолы, ол аяқталғаннан кейін сағат пен минутта түсіруге келу және кету уақыты жоқ, 27-29 бағандар толтырылмаған;

9) CMR №АРГ-004-1-РГ (2022ж.14.11. ЭШФ, 2022ж.14.11. №5 ТСН) CMR - де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, тиеуге келу және кету сағаттармен және минуттармен, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу), «төленуге тиіс» бағаны жоқ тасымалдаудан кейінгі есеп айырысу бөлімімен толтырылатын жол парағының күні мен нөмірі, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақыты, аяқталғанының сағаты мен минуттары, 27-29-бағандар толтырылмаған.

10) CMR №АРГ-003РГ (10.10.2022 ж. ЭШФ, 10.10.2022 ж. №4 ЭШФ) CMR - де ЭШФ нөмірі, тасымалданатын жүктің қауіптілік сыныбы, тиеуге келу және кету сағаттармен және минуттармен, жөнелтушінің нұсқауы (кедендік және басқа да өңдеу), бөлім толтыратын «төленуге тиіс» бағаны жоқ тасымалдаудан кейінгі есеп айырысулар, жол парағының күні мен нөмірі, жүргізушінің аты-жөні, автокөліктің мемлекеттік тіркеу нөмірі, автокөлік маркасы, тасымалдаушының қолы, түсіруге келу және кету уақыты, аяқталғанының сағаты мен минуттары, 27-29-бағандар толтырылмаған.

Көрсетілген CMR-ға сәйкес, Компания принтерлер/плоттерлер (паллеттер), полимерлі металл таспалар, принтер аксессуарлары, плоттерге арналған пышақтар, кескіш плоттерлер, плоттерге арналған құрылғылар, пластикалық марзандар, резеңке белдіктер, АВТО бергіш компрессор, мойынтіректер, қозғалтқыштар, датчиктер, плоттерге арналған стендтер, киізден жасалған қаламдар, пластикалық карриерлер, пластикалық корпус, резеңке сорғыштар, кескіш кареткалар, қозғалтқыштар, өткізгіштер.

Осылайша, Компанияның ұсынған CMR шағымда көрсетілгендей 22-бағанында «Тиеуге келу», 23-бағанда «Жол парағының нөмірін, жүргізушінің аты-жөнін және көлік компаниясының мөртабанын көрсету үшін», 24 «Жүк алынды. Алушының қолы мен мөрімен түсіру үшін келу күні мен уақыты" мөрлер қойылған, алайда көрсетілген бағандар толтырылмаған. Сонымен, CMR-де «ЭШФ нөмірі», «Тиеуге келу», «Келу күні мен уақыты», «Жол парағының нөмірі», «Жүргізушінің аты-жөні», «Түсіру үшін келу уақыты» деген деректер жоқ, 27-29-бағандарда «Тариф, үстемеақылар, жеңілдіктер, төлем бойынша деректер» толтырылады халықаралық жүкқұжатты есеп айырысу бөліміне беру кезінде. «Автокөліктің маркасы мен нөмірі» CMR-дің барлығында емес көрсетілген.

Салық кодексінің 387, 447-баптарында, Конвенцияда баяндалған фактілер мен нормаларды ескере отырып, салықтық тексеру барысында ұсынылған, сондай-ақ шағымға қоса берілген CMR толық ақпаратты қамтымайды.

Салық кодексінің 155-бабы 1-тармағының 5) тармақшасына сәйкес салықтық тексеру жүргізу кезінде салық органының лауазымды адамдары салықтық тексеру жүргізу барысында туындаған мәселелер бойынша шет мемлекеттердің мемлекеттік және өзге де органдарына (ұйымдарына) сұрау салулар жіберуге құқылы.

Салық кодексінің 155-бабы 1-тармағының 5) тармақшасына сәйкес қайтаруға ұсынылған ҚҚС асып кету сомасының дұрыстығын растау мақсатында салық органының ақпаратынан көрініп тұрғандай, жанама салықтарды алу тәртібі және тауарлардың экспорты мен импорты, жұмыстардың орындалуы кезінде олардың төленуін бақылау тетігі туралы хаттамаға сәйкес салықтық тексеру барысында, қызмет көрсету (Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа №18 қосымша) Компанияның «Р» Компаниясымен (2023ж.07.06.) және «G» Компаниясымен (2023ж.07.06.) өзара есеп айырысуы бойынша Ресей Федерациясының Федералдық салық қызметінің №46 инспекциясына сұраулар жолданды, оларға жауаптар алынбады.

Бұдан басқа, Салық кодексінің 147-бабына сәйкес актіге «Пирамида» талдамалық есебін талдау барысында белгіленген бұзушылықты жою үшін жіберілген сұрау салу бойынша №4 қосымша қоса берілгенін, Компанияның басшысының алығаны туралы қолы қойылғанын, сондай-ақ осы №4 қосымша шағымға қоса берілгенін атап өткен жөн.

Салық кодексінің 152-бабы 12-тармағының 3) тармақшасына сәйкес салықтық тексеру аяқталған күні ҚҚС сомаларының дұрыстығы расталмаған сомалар шегінде қосылған құн салығын қайтару жүргізілмейді. Осыған байланысты, расталмаған ҚҚС сомасы қайтарылмайды.

Жоғарыда айтылғандардың негізінде Ресей Федерациясының Федералдық салық қызметінің №46 инспекциясынан жауап алмауына байланысты 64 327,9 мың теңге сомасында ҚҚС асып кеткенін растамау салықтық тексеру нәтижелері бойынша негізделген болып табылады.

Салық Кодексінің 182-бабының 1-тармағына сәйкес шағымды қарау аяқталғаннан кейін уәкілетті орган апелляциялық комиссияның шешімін ескере отырып, дәлелді шешім шығарады.

Апелляциялық комиссия отырысының нәтижелері бойынша тексеру нәтижелері туралы хабарлама өзгеріссіз, ал шағым қанағаттандырусыз қалдырылды.

Теги: ҚҚС